Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2289871 kertaa)

0 jäsentä ja 24 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8520 : 29.04.18 - klo 00:33 »
Kävin katsomassa riksussa "Outo homo" -monologin. Kertoi siitä miten heteromies löytää itsensä parisuhteesta miehen kanssa kun hänen tyttöystävänsä korjautti sukupuolensa. Paitsi että ei kertonut, vaan ihan kaikesta muusta koska hän oli juuri eronnut kyseisestä henkilöstä eikä ollut enää varma mitä voi kertoa. Joten kolme tuntia kuunneltiin sitten filleriä ja itse pääasia kuitattiin yhdellä lauseella.

Poissa pyyhttu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8521 : 11.05.18 - klo 15:09 »
Lainaus käyttäjältä: porot
Myös Highlander Champsien vm. 2018 päivämäärä on varmistunut! Champsit pelataan 21.7., viikko Core Set 2019 julkaisun jälkeen. There can be only one!

Ei päässy :-(

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8522 : 12.05.18 - klo 10:00 »
Kävin katsomassa riksussa "Outo homo" -monologin. Kertoi siitä miten heteromies löytää itsensä parisuhteesta miehen kanssa kun hänen tyttöystävänsä korjautti sukupuolensa. Paitsi että ei kertonut, vaan ihan kaikesta muusta koska hän oli juuri eronnut kyseisestä henkilöstä eikä ollut enää varma mitä voi kertoa. Joten kolme tuntia kuunneltiin sitten filleriä ja itse pääasia kuitattiin yhdellä lauseella.

Mitä helvettiä, toi esitys oli ehkä parhaita joita olen koskaan nähnyt. Loistavaa pohdintaa ihmisen seksuaalisuudesta, en muista koska olisin nauranut yhtä paljon kolmeen tuntiin.

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8523 : 12.05.18 - klo 10:43 »
Kävin katsomassa riksussa "Outo homo" -monologin. Kertoi siitä miten heteromies löytää itsensä parisuhteesta miehen kanssa kun hänen tyttöystävänsä korjautti sukupuolensa. Paitsi että ei kertonut, vaan ihan kaikesta muusta koska hän oli juuri eronnut kyseisestä henkilöstä eikä ollut enää varma mitä voi kertoa. Joten kolme tuntia kuunneltiin sitten filleriä ja itse pääasia kuitattiin yhdellä lauseella.

Mitä helvettiä, toi esitys oli ehkä parhaita joita olen koskaan nähnyt. Loistavaa pohdintaa ihmisen seksuaalisuudesta, en muista koska olisin nauranut yhtä paljon kolmeen tuntiin.

Juu tuollaisin odotuksin itsekin menin sitä katsomaan. Mutta tämä oli nyt ainutlaatuinen tilanne kun hän ei voinut esittää normaalia settiään, eli sen sijasta oli sitten filleriä.

Poissa deviant

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8524 : 12.05.18 - klo 19:36 »
Ihosen suolasija breikkereillä.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8525 : 12.05.18 - klo 19:38 »
Etenkin kun se tuii ID:n kautta.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8526 : 13.05.18 - klo 19:57 »
Standingslaput joita ei näe/ehdi lukea kunnolla ja idiootit jotka ottaa silti id:n sokkona.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa jolssoni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8527 : 13.05.18 - klo 22:41 »

Poissa Peikko

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8528 : 13.05.18 - klo 22:56 »
Nääh. Mun mielestä loistava tulos yhä. Taidan mennä vaikka sitten yksin. Ilmakin on ihan hyvä vielä.  :)

Poissa kaMeli85

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8529 : 13.05.18 - klo 23:46 »
Nääh. Mun mielestä loistava tulos yhä. Taidan mennä vaikka sitten yksin. Ilmakin on ihan hyvä vielä.  :)

Kieltämättä. Tulos oli kyllä mainio ja todella tiukasti pelattu ittensä finaaliin.

Poissa Nekron

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8530 : 14.05.18 - klo 09:49 »
Kävin katsomassa riksussa "Outo homo" -monologin. Kertoi siitä miten heteromies löytää itsensä parisuhteesta miehen kanssa kun hänen tyttöystävänsä korjautti sukupuolensa. Paitsi että ei kertonut, vaan ihan kaikesta muusta koska hän oli juuri eronnut kyseisestä henkilöstä eikä ollut enää varma mitä voi kertoa. Joten kolme tuntia kuunneltiin sitten filleriä ja itse pääasia kuitattiin yhdellä lauseella.

Mitä helvettiä, toi esitys oli ehkä parhaita joita olen koskaan nähnyt. Loistavaa pohdintaa ihmisen seksuaalisuudesta, en muista koska olisin nauranut yhtä paljon kolmeen tuntiin.

Juu tuollaisin odotuksin itsekin menin sitä katsomaan. Mutta tämä oli nyt ainutlaatuinen tilanne kun hän ei voinut esittää normaalia settiään, eli sen sijasta oli sitten filleriä.

Siis mitä ihmettä, onko tästä aiheesta jossain lisää?
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa Lorttopena

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8531 : 19.05.18 - klo 22:35 »
Paikallisen salibändyseuran laittama hintalappu 2012-syntyneen aloittelijan kaudelle:
500 euroa !!

Olen kuullut junioreiden maksavan edustuksen ja vanhempien ikäryhmien pelaamisen, mutta tämä on jo naurettavaa.
Onneksi paikallisen jalkapalloseuran työnjälki on myös laadukasta läpi ikäryhmien. Eikä lähellekkään niin kallista...
tietoja sinusta ei voi olla tyhjä

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8532 : 20.05.18 - klo 11:07 »
Paikallisen salibändyseuran laittama hintalappu 2012-syntyneen aloittelijan kaudelle:
500 euroa !!
Olen kuullut junioreiden maksavan edustuksen ja vanhempien ikäryhmien pelaamisen, mutta tämä on jo naurettavaa.

Tuo on kyllä kova hinta tuon ikäiseltä. Eivät kuitenkaan treenaa kuin 1-2 kertaa viikossa. Käytännössä tuota voisi perustella vain joko ammattivalmentajalla (minkä järkevyys voidaan kyseenalaistaa) tai sillä, että treenit pidetään yksityisessä tilassa, jonka kustannus per treeni on kova. Oikeasti siis todennäköisesti maksattavat tosiaan edustuksen kuluja junnuilla, mikä on aina totaalisen väärin.

Poissa Lorttopena

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8533 : 20.05.18 - klo 22:28 »
Paikallisen salibändyseuran laittama hintalappu 2012-syntyneen aloittelijan kaudelle:
500 euroa !!
Olen kuullut junioreiden maksavan edustuksen ja vanhempien ikäryhmien pelaamisen, mutta tämä on jo naurettavaa.

Tuo on kyllä kova hinta tuon ikäiseltä. Eivät kuitenkaan treenaa kuin 1-2 kertaa viikossa. Käytännössä tuota voisi perustella vain joko ammattivalmentajalla (minkä järkevyys voidaan kyseenalaistaa) tai sillä, että treenit pidetään yksityisessä tilassa, jonka kustannus per treeni on kova. Oikeasti siis todennäköisesti maksattavat tosiaan edustuksen kuluja junnuilla, mikä on aina totaalisen väärin.

Pakko vielä tästä kun ärsyttää niin...
Eli valmentaja(t) on joku vanhempi avustajanaan joku B-junnu(t).
Samoin joukkueejohtaja ja huoltajat ovat pelaajien vanhempia.
Paikka on koulun liikuntasali.
Harkkoja syksyllä kahdet viikkoon, kesällä kerran. (heinäkuussa ei, mutta maksut juoksevat ;))
Pelipaita kuuluu hintaan, muut tekstiilit ei (verkkarit, shortsit..)
Kyyditykset luonnollisesti hoidetaan kimpassa omakustannus hintaan.

Sen verran selvitin, että kyseinen 500 euroa sisältää 250€ "toimintamaksua".
Tässä tapauksessa siis puolet rahoista menee harrastukseen.
Toinen puolisko meneekin sitten suoraan organisaation pyörittämiseen...
tietoja sinusta ei voi olla tyhjä

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8534 : 21.05.18 - klo 09:17 »
Helsinki,  Finland   21.05.2018   3:15   Varastoskannaus
Helsinki,  Finland   18.05.2018   10:18   Varastoskannaus
Helsinki,  Finland   17.05.2018   10:27   Varastoskannaus
Helsinki,  Finland   16.05.2018   10:47   Varastoskannaus
16.05.2018   9:06   Tulli on luovuttanut paketin.

Mitä helvettiä nyt taas, UPS?


Edit: "Oho, sori, olinkin jättänyt sen hold-tilaan"
« Viimeksi muokattu: 21.05.18 - klo 13:41 kirjoittanut jkk »
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8535 : 21.05.18 - klo 09:46 »
Eli valmentaja(t) on joku vanhempi avustajanaan joku B-junnu(t).
Samoin joukkueejohtaja ja huoltajat ovat pelaajien vanhempia.
Paikka on koulun liikuntasali.
Harkkoja syksyllä kahdet viikkoon, kesällä kerran. (heinäkuussa ei, mutta maksut juoksevat ;))
Pelipaita kuuluu hintaan, muut tekstiilit ei (verkkarit, shortsit..)
Kyyditykset luonnollisesti hoidetaan kimpassa omakustannus hintaan.

Harkkavuoro maksaa seuralle noin 30e. Paidan hinta lienee samaa luokkaa. Jopa tuo 250e on ylihintaa.

Lainaus
Sen verran selvitin, että kyseinen 500 euroa sisältää 250€ "toimintamaksua".
Tässä tapauksessa siis puolet rahoista menee harrastukseen.
Toinen puolisko meneekin sitten suoraan organisaation pyörittämiseen...

On täysin ok, että seuralla on joku jäsenmaksu, jotta se yleisorganisaatio saadaan pyörimään. Aivan valtavalla enemmistöllä tuo jäsenmaksu on kuitenkin jotain 10-50e ja sillä kyllä maksetaan kohtuu helposti ne seuran kulut. Käytännössä siis 250e jäsenmaksu tarkoittaa sitä, että sillä maksetaan jonkun sellaisen palkkaa, joka ei tee junnujen kanssa töitä. Veikkaan edustusjoukkueen valmentajaa tai pelaajia. Ja tuollainen systeemi ei siis ole hyväksyttävää vaan asiasta kannattaa nostaa meteli. Futiksen puolella näitä tulee aina välillä vastaan, mutta yleensä seura kyllä perääntyy, kun homma tuodaan julkisuuteen.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8536 : 21.05.18 - klo 12:08 »
Olen löytänyt tänään myös UPS:ää pahemman byrokratiavihollisen: Kela.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Nekron

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8537 : 21.05.18 - klo 17:41 »
Italainen myyjä, vittu kun piti mennä ostamaan sieltä kynttilä kun nyt pitää tehdä hirveesti ylimääräistä työtä! Vinkki, ostakaa kortit jostain muualta kuin italiasta, olis pitäny itekki uskoa viisaampia, mutta ojanpohjan kautta sitä oppii..
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa Nuorukain

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8538 : 21.05.18 - klo 22:19 »
Mikäs kynttilässä vikana? O:)

Poissa mtg_96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8539 : 24.05.18 - klo 22:09 »
MCM myyjän kyvyttömyys laittaa se helvetin seurantakoodi näkyville >:( Varsinkin kun oon joutunut huomauttamaan samalle tyypille joka kerta kun ollaan kauppoja tehty (noin 10 kertaa). Pikkujuttuja mutta en tajuu miten se on niin vaikeeta kun kaikki muut myyjät sen on osannu laittaa ihan defaulttina.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8540 : 25.05.18 - klo 12:37 »
MCM myyjän kyvyttömyys laittaa se helvetin seurantakoodi näkyville >:( Varsinkin kun oon joutunut huomauttamaan samalle tyypille joka kerta kun ollaan kauppoja tehty (noin 10 kertaa). Pikkujuttuja mutta en tajuu miten se on niin vaikeeta kun kaikki muut myyjät sen on osannu laittaa ihan defaulttina.

Herättää kyllä kysymyksen... Miksi ostat edelleen samalta myyjältä?
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Kaitsu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8541 : 25.05.18 - klo 16:17 »
MCM myyjän kyvyttömyys laittaa se helvetin seurantakoodi näkyville >:( Varsinkin kun oon joutunut huomauttamaan samalle tyypille joka kerta kun ollaan kauppoja tehty (noin 10 kertaa). Pikkujuttuja mutta en tajuu miten se on niin vaikeeta kun kaikki muut myyjät sen on osannu laittaa ihan defaulttina.

Herättää kyllä kysymyksen... Miksi ostat edelleen samalta myyjältä?

Luulen että Juuson halajamia vierasperäisiä kiiltokortteja ei älyttömän monella myyjällä ole.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8542 : 25.05.18 - klo 20:20 »
Olen löytänyt tänään myös UPS:ää pahemman byrokratiavihollisen: Kela.

Nyt kävikin niin, että Kela vaati saada maksaa mulle rahoja joita en olisi itse älynnyt heiltä pyytää. Että kerrankin näin päin?


(varaudun kyllä siihen että ne vielä keksii olleensa väärässä jotenkin ja karhuavat rahat takaisin)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8543 : 25.05.18 - klo 20:55 »
RIP TotalBiscuit :(
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Azakael

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8544 : 25.05.18 - klo 21:10 »
RIP TotalBiscuit :(
Oikeastiko? Se sama tyyppi joka piti world of warcraft -podcastia kymmenisen vuotta sitten? Mitäs sille on käynyt?

Poissa Hamppa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8545 : 25.05.18 - klo 21:16 »
RIP TotalBiscuit :(
Oikeastiko? Se sama tyyppi joka piti world of warcraft -podcastia kymmenisen vuotta sitten? Mitäs sille on käynyt?
Syöpä

Poissa mtg_96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8546 : 25.05.18 - klo 21:32 »
MCM myyjän kyvyttömyys laittaa se helvetin seurantakoodi näkyville >:( Varsinkin kun oon joutunut huomauttamaan samalle tyypille joka kerta kun ollaan kauppoja tehty (noin 10 kertaa). Pikkujuttuja mutta en tajuu miten se on niin vaikeeta kun kaikki muut myyjät sen on osannu laittaa ihan defaulttina.

Herättää kyllä kysymyksen... Miksi ostat edelleen samalta myyjältä?

Luulen että Juuson halajamia vierasperäisiä kiiltokortteja ei älyttömän monella myyjällä ole.

Nosiis...tää.

Poissa Nekron

Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa zeeAbe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8548 : 26.05.18 - klo 20:17 »
Olen löytänyt tänään myös UPS:ää pahemman byrokratiavihollisen: Kela.

Nyt kävikin niin, että Kela vaati saada maksaa mulle rahoja joita en olisi itse älynnyt heiltä pyytää. Että kerrankin näin päin?


(varaudun kyllä siihen että ne vielä keksii olleensa väärässä jotenkin ja karhuavat rahat takaisin)

Itellä kävi hiljattain samat. Luulin eka että ne makselee useasti samoja tukia mutta laittoivat kirjeen että matematiikan osaaminen ei ole vaatimus tai edellytys virkailijoilta niin saankin enemmän rahaa.


RIP TotalBiscuit :(
Oikeastiko? Se sama tyyppi joka piti world of warcraft -podcastia kymmenisen vuotta sitten? Mitäs sille on käynyt?
Syöpä

Lisäyksenä: Vuosi pari sitten todettiin syöpä, kerran biittas sen jo ja ihan hiljattain tuli twiitti että tuli takas, hoidot on käytetty, se vähä aika mitä on jäljellä vietetään perheen kanssa.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8549 : 27.05.18 - klo 16:22 »
Olen löytänyt tänään myös UPS:ää pahemman byrokratiavihollisen: Kela.

Nyt kävikin niin, että Kela vaati saada maksaa mulle rahoja joita en olisi itse älynnyt heiltä pyytää. Että kerrankin näin päin?


(varaudun kyllä siihen että ne vielä keksii olleensa väärässä jotenkin ja karhuavat rahat takaisin)

Itellä kävi hiljattain samat. Luulin eka että ne makselee useasti samoja tukia mutta laittoivat kirjeen että matematiikan osaaminen ei ole vaatimus tai edellytys virkailijoilta niin saankin enemmän rahaa.

Tilanteeni oli siis sellainen, että olin sairaslomalla kuukauden ja työnantaja maksoi normaaliin tapaan palkkaa sairausajalta. Sitten pari kuukautta saikun jälkeen Kelalta tuli ilmoitus, että työnantajan tekemää sairaspäivärahahakemusta ei voida käsitellä, koska minulla on myös YEL-vakuutus (koska olen sivutoiminen yrittäjä) ja minun pitää tehdä hakemus itse. Kävin tekemässä hakemuksen ja tuloksena oli tililläni rahoja joita en olisi itse älynnyt hakea.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?