Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lopullinen Greenwhite pakka turn 3 kill mahdollista (ei kaivata neuvoja)  (Luettu 16663 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matrix2014

Yritin vastailla parhaani mukaan. Osa vastauksestasi liittyi niin voimakkaasti jälleen teidän omaan metagameen, että jätin vastaamatta niihin.

Lainaus
Kuules nyt....Manaless Dredge saa yli 75% ihan varmasti turpiin tältä pakalta sitä on kokeiltu riittävästi kaverin Manaless pakkaa vastaan.

Se manaless Dredge decki on ihan kusessa Mirran Crusaderin kanssa.  Tämä kaverin Manaless Dredge ei toki käytä mitään Lions Eye Diamond en tiedä jos sekin olisi suosittu Dredgessä.

Olen voittanut  Dredge dekin vetämättä yhtään graveyard hate korttia myös. Parempi
toki jos vedän esim. Remorseful Cleric. Isompi mahdollisuus voittaa jos ainakin kerran käyttää
graveyarda hate korttia pelin aikana vs Dredge.

Muuten ollakseen Manaless Dredge jätkällä on aika parhaat kortit siihen.

Manaless Dredge muuttui keskinkertaistesta deckistä huonoksi, kun Gitaxian Probe sai bänniä. Ja jos sun kaverilla ei ole Lion's Eye Diamondeja, niin se on hänen häpeänsä. Sen graveviha-kortin on myös oltava miltei aina Surgical Extraction, Tormod's Crypt, Rest in Peace tai  Grafdigger's Cage (eli halpa ja voimakas). Normaali Dredge kun päräyttää vuorolla kaks puolet pakasta pönttöön ja animoi sieltä Ionan, Grisselbrandin tai millä se ikinä haluaakaan voittaa, niin "saattaa" jäädä Mirran Crusader kakkossijalle siinä tappelussa.

Lainaus
Reanimator voi myös saada turpiin tosin sellaista vastaan ei ole paljon pelatuttua.

Reanimatorin voittaa helpoiten combolla, Karakaksella tai agressiivisilla uhilla, joita maustaa aikainen disruptio. Kaikkea muuta vastaan Reanimator (BR tai UB) on yleensä aivan liian nopea ja consistentti. Voi olla melko hapokasta tapella vuoron kaks Grisselbrandia tai Inkwell Leviathania vastaan, deckistä joka pelaa myös Thoughtseizejä ja mahdollisesti Forceja sekä Dazeja.

Lainaus
Tässä dekissä... Living Wish ja Bojuga Bog yllätävän tehokasta. Tämän jälkeen käytetään Bojuga Bog kuten colorless mana source.

On varmasti tehokas tietyissä tilanteissa, mutta drawilta pelattuna aivan liian hidas, varsinkin jos oma pakka ei pelaa esimerkiksi Mox Diamondia.

Lainaus
Joo ole vain omissa harhoissa kiitos vain.

Sitä kutsutaan realismiksi :)

Lainaus
Olen pelannut burnia vastaan ja hyvin on pärjätty. Kor Firewalker on aika hyvä vastaan burn dekkiä.

Dekkilistassa on Basicien ja Fetchien ohella 16 non-basic Landia ja se Price of Progress täräyttää ton deckin curvea vastaan vuorolla viis 10 päähän. Eidolon myös nakuttaa suhteellisen hyvän loven life totaliin puhumattakaan siitä, että listassasi on äijäländejä, jotka tulevat täpissä pöytään.

Lainaus
....mutta control pakat taas usein voittaa sen ja tämä pakka taas on hankalampi control pakkaa vastaan.

UW Miracles on myös saa
nut turpiin tältä pakalta toki sitä vastaan on ollut aika tasaista.
Tässä ympäristössä on 2 burn dekkiä veljeni ja ystäväni. Kumpikaan ei käytä Price of Progress. Dekit jotka kohtaa mitä tavallaan on hieman random ja Price of Progress on ihan paska esim minun monoblue Merfolk dekkiä vastaan.

Pelasin kilpailussa Vintage vuonna 2003 Power 9 burn dekillä jo oli siinä Price of Progress mutta ei todellakaan mitään 4 niitä vaan ehkä 1-2 main dekissä. Vau mikä kortti ihan vapisen pelosta (en!) osaan fetchata basic lands helposti.

Tässä dekissä käytetään hyväksi kun vastustajat ei käytä Price of Progress.

Hmm lian hidas mutta kun vuorolla 2 heität flying 2/1 Cleric jolla on sacrfice to exile target gravyard toimii.

Lopuksi minä pelaan Force of Willejä jopa n pakassa muut ovat enemmän low budget.
Tuollainen Reanimator jossa on 4 Force of Will ja 4 Thoughseize en ole koskaan sellaista pelaanut vastaan.

Kun ovat low budget muut dekit arvaa kenellä on selvästi eniten dualeja? Minulla. Olen asuntosijoittaja en läheskään miljonääri, mutta moni foorumlainen on tullut iloiseksi kun ostan heidän kortit.

Minä omistan Underground Sea ja ei kukaan muu meidän jengissä. Lisä syy veljeni pelaan monowhite Death and Taxes jonkun 4 Tundra Stoneblade sijaan jossa on tietysti 4 FOW ja Jace jne.

EDIT oli meillä yksi pelaja jolla on jopa POWER 9 kortteja ja dualeita mutta pelasi harvoin meidän kanssa hän ei pitänyt combo dekeistä ja muutti sitten pois kauas.
« Viimeksi muokattu: 08.03.19 - klo 19:37 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa kaMeli85

Hauskaa kyl seurata, kun toiset puhuu oikeista legacydekeistä, joille tämä keittiönpöytädekki ei pärjää, ja yoinen sitten taas väittää tämän keittiönpöytädekin niille pärjäävän, koska pärjäsi omassa keittiönpöytäpelissään kaverinsa keittönpöytädekkiversiolle jostakin dekistä. Saati sitten se, että voitto tuli koska tiimikaverin dekissä oli se fowi, jolla vihun t1 combo onnistuttiin voittamaan.. nautin myös siitä, miten ylivertaisia nämä keittiönpöytädekit ja omistuksessa olevat kortit ovat, että muiden omistamat kortit ja loppuun virittämät dekit eivät vain voi pärjätä. Selkeästihän tässä on jo monesti osoitettu, että pelaajien taidoilla ei ole mitään merkitystä tämän pelin kannalta ja sekä tässä, että aiemmassa ketjussa on voitettu t3 mirran crusaderilla, jota on pumpattu kaikilla boosteilla ja casuaalisti unohdettu puolet kortin tekstiboksista. Voitto on kuitenkin aina voitto ja silloinhan jonkun on aina saatava turpiin. Keinoja kaihtamatta.

Poissa Matrix2014

Hauskaa kyl seurata, kun toiset puhuu oikeista legacydekeistä, joille tämä keittiönpöytädekki ei pärjää, ja yoinen sitten taas väittää tämän keittiönpöytädekin niille pärjäävän, koska pärjäsi omassa keittiönpöytäpelissään kaverinsa keittönpöytädekkiversiolle jostakin dekistä. Saati sitten se, että voitto tuli koska tiimikaverin dekissä oli se fowi, jolla vihun t1 combo onnistuttiin voittamaan.. nautin myös siitä, miten ylivertaisia nämä keittiönpöytädekit ja omistuksessa olevat kortit ovat, että muiden omistamat kortit ja loppuun virittämät dekit eivät vain voi pärjätä. Selkeästihän tässä on jo monesti osoitettu, että pelaajien taidoilla ei ole mitään merkitystä tämän pelin kannalta ja sekä tässä, että aiemmassa ketjussa on voitettu t3 mirran crusaderilla, jota on pumpattu kaikilla boosteilla ja casuaalisti unohdettu puolet kortin tekstiboksista. Voitto on kuitenkin aina voitto ja silloinhan jonkun on aina saatava turpiin. Keinoja kaihtamatta.
Ahaa aika hyvä neutraali kommenti jo tuosta dekit on tehty sellaisen ympäristöön että ne pärjää sorry nyt vaan en myöskään kunniota kaikki top Legacy deckejä. Minun hieman burn muistuttuva muuta se on synenergy decki voitti 50% jotain Eladrazi Stompy dekkiä vastaan. Kirjoitin siitä yhdessä kansanvälisessä foorumissa mutta moderattori poisti sen viestin.

Haha kai niitä otti päähän se kun niiten oma Legacy kilpailu dekki sai turpiin minun dekiltä joka oli niin erikoinen että en ole kenekään muun pelavan samanalaisella dekillä. No jo osittain samoja kortteja siinä on 4 Lightning Bolt mutta synenergy  hieman en paljasta mikä dekki.
« Viimeksi muokattu: 08.03.19 - klo 23:06 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Greyhald

Paras ketju aikoihin 5/5
"Abandon all hope ye who enter here"
-Dante's divine comedy, Inferno

Poissa Vicard

Myönnän että tommosta järkähtämätöntä itsevarmuutta on kyllä pakko arvostaa.

Poissa kaMeli85

Jos sua Matrix yhtän kiinnostaa ja aikatauluihin sattuu sopimaan, niin 16. päivä on Poromagialla tarjolla Legacy-turnaus, johon tarjoan sulle ilmaisen osallistumisen. Ota yhteys YV:llä, jos kiinnostuit.

Poissa Anterox

Mä voin maksaa bussin kuittia vastaan.

Poissa Matrix2014

Jos sua Matrix yhtän kiinnostaa ja aikatauluihin sattuu sopimaan, niin 16. päivä on Poromagialla tarjolla Legacy-turnaus, johon tarjoan sulle ilmaisen osallistumisen. Ota yhteys YV:llä, jos kiinnostuit.
Tilanne kun mietin niin tarvitsen hieman harjoitusta kun en ole kilpaillut yli vuoteen mitään edes Highlanderia.

Tuo Legacy turnaus järjestetään enemmän kun yhden kerran kevällä siellä. Mieluiten menen
sinne myöhemmin kevällä jos maksetaan osallistuminen.

Perjantaina 15.3 ajattelin mennä German Highlander se on ainoa turnaus koko keväällä Turussa joka on Highlander:
Ke 27.02. Draft
Pe 01.03. FNM (Standard / Draft)
Ke 06.03. Draft
Pe 08.03. FNM (Modern / Draft)
La 09.03. Standard Showdown
Ke 13.03. Draft
Pe 15.03. FNM (Highlander / Draft)
La 16.03. Standard Showdown
Ke 20.03. Draft
Pe 22.03. FNM (Standard / Draft)
La 23.03. Standard Showdown
Ke 27.03. Draft
Pe 29.03. FNM (Modern / Draft)
La 30.03. Magian Mestari #2: Pauper
Ke 03.04. Draft
Pe 05.04. FNM (Standard / Draft)
Ke 10.04. Draft
Pe 12.04. FNM (Modern / Draft)
Ke 17.04. Draft
Pe 26.04. FNM (Standard / Draft)

Turkuun päseen bussikortilla. Ei matkakuluja. En jaksa kipailla 15.3 ja 16.3 kaksi peräkkäistä päivää. Tuo on ainoa German Highlander turnaus Fantasiapelit Turku kevällä 2019 niin haluan mennä sinne.

Poissa Matrix2014

Mä voin maksaa bussin kuittia vastaan.
Mahdollisesti myöhemmin keväällä mutta se olisi lähinnä Onnibus Turku-Helsinki edestakaisin.
Paikka on Helsinki Pasila Poromagia missä on Legacy turnaukset. Ei nyt 16.3.2019 mutta voit vahvistaa sitten jos olet halukas maksamaan matkat jos sanon että menen toisen turnaukseen myöhemmin.

Ei mitään vitsailua annan palautten jos sovitaan että maksat ja menen myöhemmin kevällä järjestelmän kautta tradeauksesta jos et maksa sitten jos olet luvannut niin ei ole hyvä palaute jos maksat niin sitten saat hyvän palautteen sanansa mittainen mies.

Perjantaina 15.3 kilpailen Turussa German Highlander ja en nyt jaksa kahdessa turnauksessa olla samalla viikolla peräkkäisinä päivinä.
« Viimeksi muokattu: 11.03.19 - klo 10:46 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa kaMeli85

Jos sua Matrix yhtän kiinnostaa ja aikatauluihin sattuu sopimaan, niin 16. päivä on Poromagialla tarjolla Legacy-turnaus, johon tarjoan sulle ilmaisen osallistumisen. Ota yhteys YV:llä, jos kiinnostuit.
Tilanne kun mietin niin tarvitsen hieman harjoitusta kun en ole kilpaillut yli vuoteen mitään edes Highlanderia.

Tuo Legacy turnaus järjestetään enemmän kun yhden kerran kevällä siellä. Mieluiten menen
sinne myöhemmin kevällä jos maksetaan osallistuminen.

Perjantaina 15.3 ajattelin mennä German Highlander se on ainoa turnaus koko keväällä Turussa joka on Highlander:
Ke 27.02. Draft
Pe 01.03. FNM (Standard / Draft)
Ke 06.03. Draft
Pe 08.03. FNM (Modern / Draft)
La 09.03. Standard Showdown
Ke 13.03. Draft
Pe 15.03. FNM (Highlander / Draft)
La 16.03. Standard Showdown
Ke 20.03. Draft
Pe 22.03. FNM (Standard / Draft)
La 23.03. Standard Showdown
Ke 27.03. Draft
Pe 29.03. FNM (Modern / Draft)
La 30.03. Magian Mestari #2: Pauper
Ke 03.04. Draft
Pe 05.04. FNM (Standard / Draft)
Ke 10.04. Draft
Pe 12.04. FNM (Modern / Draft)
Ke 17.04. Draft
Pe 26.04. FNM (Standard / Draft)

Turkuun päseen bussikortilla. Ei matkakuluja. En jaksa kipailla 15.3 ja 16.3 kaksi peräkkäistä päivää. Tuo on ainoa German Highlander turnaus Fantasiapelit Turku kevällä 2019 niin haluan mennä sinne.

Otat vain YV:llä yhteyttä riittävän aikaisin kun tiedät olevasi menossa, niin hoidetaan osallistumismaksu pois. Sovitaan nyt vielä vaikka niin, että tarjous ei rajoitu koskemaan pelkästään Poromagian Legacy-turnauksia vaan koskee myös vaikkapa Tampereella SDS:n Legacy-turnauksia tai Legacy Nationalseja (mikäli järjestetään).

Poissa Matrix2014

Jos sua Matrix yhtän kiinnostaa ja aikatauluihin sattuu sopimaan, niin 16. päivä on Poromagialla tarjolla Legacy-turnaus, johon tarjoan sulle ilmaisen osallistumisen. Ota yhteys YV:llä, jos kiinnostuit.
Tilanne kun mietin niin tarvitsen hieman harjoitusta kun en ole kilpaillut yli vuoteen mitään edes Highlanderia.

Tuo Legacy turnaus järjestetään enemmän kun yhden kerran kevällä siellä. Mieluiten menen
sinne myöhemmin kevällä jos maksetaan osallistuminen.

Perjantaina 15.3 ajattelin mennä German Highlander se on ainoa turnaus koko keväällä Turussa joka on Highlander:
Ke 27.02. Draft
Pe 01.03. FNM (Standard / Draft)
Ke 06.03. Draft
Pe 08.03. FNM (Modern / Draft)
La 09.03. Standard Showdown
Ke 13.03. Draft
Pe 15.03. FNM (Highlander / Draft)
La 16.03. Standard Showdown
Ke 20.03. Draft
Pe 22.03. FNM (Standard / Draft)
La 23.03. Standard Showdown
Ke 27.03. Draft
Pe 29.03. FNM (Modern / Draft)
La 30.03. Magian Mestari #2: Pauper
Ke 03.04. Draft
Pe 05.04. FNM (Standard / Draft)
Ke 10.04. Draft
Pe 12.04. FNM (Modern / Draft)
Ke 17.04. Draft
Pe 26.04. FNM (Standard / Draft)

Turkuun päseen bussikortilla. Ei matkakuluja. En jaksa kipailla 15.3 ja 16.3 kaksi peräkkäistä päivää. Tuo on ainoa German Highlander turnaus Fantasiapelit Turku kevällä 2019 niin haluan mennä sinne.

Otat vain YV:llä yhteyttä riittävän aikaisin kun tiedät olevasi menossa, niin hoidetaan osallistumismaksu pois. Sovitaan nyt vielä vaikka niin, että tarjous ei rajoitu koskemaan pelkästään Poromagian Legacy-turnauksia vaan koskee myös vaikkapa Tampereella SDS:n Legacy-turnauksia tai Legacy Nationalseja (mikäli järjestetään).
Isot kiitokset! Olet kuin kameeli aavikolla kullan arvokas osallistumiseen ensimmäiseen Legacy turnaukseen elämäni aikana :). Kiitos ja kunniotan kamelia aavikolla myös tietäkseeni  voivat tankata 40 litraa vettä ja sitten olla juomatta päiviä.
« Viimeksi muokattu: 11.03.19 - klo 15:41 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Maestronautti

Varmaan sanomattakin selvää että foorumi ja itse asiassa koko Suomen mtg-skene odottaa jonkinlaista kisaraporttia turnauksen jälkeen uuden metabreakerin toivossa


Fifteen years ago we had Steve Jobs, Johnny Cash and Bob Hope. Now we have no jobs, no cash and no hope.
But at least, we have my h/w.

Poissa bastian

Älkää viitsikö.

Poissa Matrix2014

Älkää viitsikö.
Mitä häh? Ei sinun toivomusta tule ottaa huomioon hehe muut tekevät mitä haluavat.

Yksi lupasi maksaa sisäänpäsy maksu (merkeillä tai esim 10 euroa) jos menen Legacy kilpailuun kunhan ilmoitan hänelle etukäteen.

Toinen puhui maksavansa matkat mutta ennen sitä ilmoitan hänelle asiasta milloin ja minne menen kilpailemaan siis kustannus arvio vaikka.

Kummatkin henkilöt jos sanovat ennen kun menen kilpailuun että taloudellisista syistä tai muista syistä ei halua maksaa niin sitten asia on niin ja todennäköisesti en mene sihen eka Legacy kilpailuuni.

Highlander no saa nyt nähdä jos jaksan mennä tänään kilpailemaan, mutta jos menen ei se minun dekki tuo mitään uutta metaa. Jos minulla on väsynyt olo tai päänsärky niin en kilpaile tänään. Saa  nähdä mutta Highlander meta nyt ei siitä muutu jos osallistun tai ei ja siellä nähdään varmaan monenlaisia eri pakkoja.

Luulen että jotkut toivoo uutta metaa Legacyyn ja aina saa toivoa, mutta niin kuin minun idea olisi ottaisin tämän pakan mukaan Legacy kilpailuun voisin huvikseni pelata sillä mutta itse dekki Legacy kilpailuun olisi todennäköisesti toinen dekki jota en kerro etukäteen minkälainen dekki.

« Viimeksi muokattu: 15.03.19 - klo 12:21 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa kaMeli85

Minä en ainakaan vaadi tai edellytä osallistumaan juuri tällä GW-pakalla tai vaikkapa sillä aiemmalla bantilla, mutta tietysti toivon sitä. En myöskään vaadi tai edellytä kirjoittamaan turnauksesta turnausraporttia, mutta toivon myös sitä ja/tai jonkinlaisia kommentteja/kokemuksia ensimmäisestä Legacyturnauksestasi.

Poissa tko

Älkää viitsikö.
Luulen että jotkut toivoo uutta metaa Legacyyn ja aina saa toivoa, mutta niin kuin minun idea olisi ottaisin tämän pakan mukaan Legacy kilpailuun voisin huvikseni pelata sillä mutta itse dekki Legacy kilpailuun olisi todennäköisesti toinen dekki jota en kerro etukäteen minkälainen dekki.

Luulet täysin väärin. Ihmisillä, jotka houkuttelevat sinua pelaamaan ei ole ns. puhtaat jauhot pusseissa. Se, ettet näytä itse tajuavan sitä tarkoittaa, että nyt olisi parasta lopettaa homman eskalointi.

Poissa Matrix2014

Älkää viitsikö.
Luulen että jotkut toivoo uutta metaa Legacyyn ja aina saa toivoa, mutta niin kuin minun idea olisi ottaisin tämän pakan mukaan Legacy kilpailuun voisin huvikseni pelata sillä mutta itse dekki Legacy kilpailuun olisi todennäköisesti toinen dekki jota en kerro etukäteen minkälainen dekki.

Luulet täysin väärin. Ihmisillä, jotka houkuttelevat sinua pelaamaan ei ole ns. puhtaat jauhot pusseissa. Se, ettet näytä itse tajuavan sitä tarkoittaa, että nyt olisi parasta lopettaa homman eskalointi.
Jos lupaa maksaa jotain ja ei tee sitä annan huonon trade palautteen ja haukun foorumilla. En annan huonoa palautetta jos kertoo ennen matkaani että sittenkään pysty/halua maksaa.

Hyvän trade palautteen annan jos kustantaa sitä osallistumistani.

Luotan 100% ainakin Kameli85.. niin hyvän vaikutelman on antanut. Sitä paitsi se osallistumismaksu on pikku summa noin 10 euroa tai pelimerkkejä.

Mitä tulee toiseen osallistujan se joka maksaa matkan hän saa vielä sitten vahvistaa ENNEN matkaani jos aikoo maksaa tai ei kysyn sitten kun tiedän milloin olen menossa.

En suutu jos hän vastaa ei halua tai huono taloudellinen tilanne jos kertoo sen ennen matkaa.

Kameli85 saa nyt jotain palautetta.
Highlander kilpailu Turussa... lyhyesti sanoin voitin noin 50%. Formaatti sopisi paremmin minulla jos ei olisi aika rajaa 3 pelissä että pättyy tasapeliin.

Metasta Turusta mitän näin?
A. Creature & Planeswalker pakkoja eniten näitä.
B. Control dekkejä counter spells planewalkers and creatures toiseksi eniten.
C. Burn monored dekki, Blood Moon ainakin joku pelaaja tällaisella.

En nähnyt mitään COMBO pakkaa vaikka Highlanderissa sellainen voi joskus esiintyä.
« Viimeksi muokattu: 15.03.19 - klo 21:48 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Fantasiapelit Turku

Haikkarin TO tässä. Olit oikein asiallinen ja mukava tyyppi, sekä pakka valinta oli oikein lähellä omaa sydäntä. Toivottavasti nähdään taas muissakin tapahtumissa!

Poissa Matrix2014

Haikkarin TO tässä. Olit oikein asiallinen ja mukava tyyppi, sekä pakka valinta oli oikein lähellä omaa sydäntä. Toivottavasti nähdään taas muissakin tapahtumissa!
Kiitos. Kaikki osallistujat olivat minusta mukavia Turussa.

Highlander kinnostaa eniten. Legacy ja Modern on sellaista mitä voisin joskus ehkä kokeilla.
Vintage kokemusta on vuonna 2003 se oli myös paras saavutukseni olin 9 noin 90 osanottajasta ROPECON 2003 siis Vintage TYPE 1 proxyt banned omistin siihen aikaan Power 9 kortteja. Olin silloin todella nuori pelaaja noin 18 en sano tarkka ikää ehkä esim. 17, mutta tuhlasin rahani Magic kortteihin kun muut ostivat eka autonsa silloin.... hankin toki ajokortin 18 vuotiaana. Minulla oli myös ystävä joka pelasi Vintage ja hän lainasi minulle kortteja turnaukseen.

Kaiken kaikkiaan olen ollut alle 10 kilpailussa ehkä noin 6 kilpailussa ja pidin 10 vuoden tauon Magicista.

Laskin turnaukset: 1 Type 2 Standard, 1 Type 1 Vintage, 4 Highlander mukaanlukien eilen.
« Viimeksi muokattu: 16.03.19 - klo 09:09 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Minä en ainakaan vaadi tai edellytä osallistumaan juuri tällä GW-pakalla tai vaikkapa sillä aiemmalla bantilla, mutta tietysti toivon sitä. En myöskään vaadi tai edellytä kirjoittamaan turnauksesta turnausraporttia, mutta toivon myös sitä ja/tai jonkinlaisia kommentteja/kokemuksia ensimmäisestä Legacyturnauksestasi.
No en kilpailuun Legacyssa osallistuisi kummallakaan niistä. Toiseksi pidän yllättämisestä. Bant on kyllä sitten muuten muuttunut jonkun verran mutta en myöskään sillä pelaisi.

En minä paljasta millä dekillä pelaisin etukäteen. Voisin toki ottaa kilpailudekin lisäksi mukaan vaikka tämän greenwhite dekin pelata sillä jokun hupi pelin itse turnauksen ulkopuolella.

En ole myöskään luvannut osallistua. Kun tulee sellainen elämän tilanne ja motivaatio. Turussa muuten ei juuri järjestetä Legacya enää ollenkaan se on siellä aika kuolutta.
« Viimeksi muokattu: 16.03.19 - klo 09:01 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Saa nähdä milloin jaksan uudestaan kilpailla... 2019  todennäköisesti, mutta en usein kilpaile.
« Viimeksi muokattu: 15.03.19 - klo 23:13 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Luulet täysin väärin. Ihmisillä, jotka houkuttelevat sinua pelaamaan ei ole ns. puhtaat jauhot pusseissa. Se, ettet näytä itse tajuavan sitä tarkoittaa, että nyt olisi parasta lopettaa homman eskalointi.
Hmm no katsos voin katsoa bluffin. Kameli85 saa maksaa tililleni ennen matkaa tai lähettää postissa pelimerkit jota voi käyttää siisänpääsy maksuna. Jos sitten sairastun viime hetkellä kuitenkin lähetän takaisin pelimerkit tai maksan takaisin summan jos rahana.


Matkan maksaja (Turku keskustasta matka esim. Helsinki tai Tampere kaupunkiin) saa maksaa etukäteen matkat. Call their bluff.

Toinen mahdollisuus että juuri Helsingissä osallistuisin vaikka kukaan ei maksaisi matkoja niin lyhyesti sanottuna olen vuokranantaja ja jos minun pitää näyttää asuntoa pääkaupunkiseudulla ja on Legacy turnaus juuri silloin niin...

En ole mikään keltanokka järjestössä:
https://vuokranantajat.fi/


En ole myöskään mikään miljonääri, koska muuten kai en välittäisi jos joku maksaa matkat.
« Viimeksi muokattu: 16.03.19 - klo 09:48 kirjoittanut Matrix2014 »

Poissa Matrix2014

Hei minulla on todiste scannattuna 47 parasta tuossa turnauksessa jossa oli noin 90 osanottajaa vuonna 2003 ROPECON TYPE 1 Vintage proxyt banned. Olen siinä 9. En julkaise sitä täällä.

Selitys vielä moni halusi kokeilla Vintagea silloin ROPECON merkeissä harvinaista herkkua vaikka heillä ei ollut kivenkova dekki.

Meta Legacy tänään on kovempi ei yksikään pelaaja tappanut minua vuorolla 1 tai 2 siinä turnauksessa. Yllätin muut koko punaisella Burn, Goblin Lackey dekillä jossa ole Mox Ruby ja Black Lotus. Se pystyi tappaamaan vuorolla 3.


En pidä monimutkaisista dekeistä.