Kortit ja pakat > Yksittäiset kortit

Vihrea kala

(1/3) > >>

maybach:
Vintage/Legacy?

Kuulin tallaista urbaania legendaa etta joku oli jonkinlaista vihrea spalshittua kalaa tehnyt? Olen kovasti etsinyt dekkilistaa moiseen, mutta en ole loytanyt mitaan alykasta... Pari variaatiota loysin mutta en usko etta niilla on enaa mitaan tekemista kalan tai landstillin kanssa.

Olisiko se jonkinlainen quirion dryad viritys? Pelattaisiinko siina river boaa ja treetop villagea? Mielestani aika heikkoja vaihtoehtoja tosin...  jos pakkaan lisaisi viela rancoria tms saisi aika ilkeaa sarmaa noille otuksille.

En kylla usko etta siita voisi mitenkaan saada peleissa parempaa kuin ur tai uw kalasta, paitsi mirror matsissa voisi silla olla hyvatkin mahdollisuudet?

Enta mika on genjujen tulevaisuus?

Eli, jos teilla on jossain piilossa linkkia listaan, niin koluaisin lapi mielellani.

Anssi:
UGr-fish

Lavamancerit, Hatchlingit, Boat, Cothit

Fowit, Dazet, Curiosityt

Fire/Icet

Null Rodit/ Naturalizet

Stripit, Dualit, Fetchit, Islandi

Tuollainen se taisi olla.

maybach:
cotheja? Hmm eipa tullu nuo kyll mieleen ekana
Olisikohan toimiva mokoma.. melkein tekisi mieli lahtea testailemaa, vehkeetkin siihen kun on kansion katkoissa.

Anssi:
Coth on hyvä aggroja ja Fishiä vastaan, se kun on niin iso ja tulee kahdesti. Ihan hyvä tuo dekki on, itse tykkään kuitenkin enemmän UWr-Fishistä, parempi controllia ja comboa vastaan.

maybach:
ur kalaa itse pelailen, valkonen olisi kylla poikaa kun saisi ne meddling maget yms herkut sisaan.

Aika moni sanoo etta kala on kuolemassa, mutta mielestani se on yha voimissaan. Jotkut japsithan sen rakensivat muutaman vuoden takaisia kombodekkaja vastaan. Kala ei ole menettanyt tehoaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta