Kortit ja pakat > Yksittäiset kortit

Vihrea kala

<< < (3/3)

maybach:
maze of ith on myos hyva oathia vastaan. tosin ei ehka niin kaytannollinen ja monipuolinen kuin stoppi

Btw, Hassua muuten kun tuossa on 3 misdirectionia, aika monta mielestani mainissa

Anssi:
Tuo build on huono, kaipaisi lotuksen, mongoosen ja Werebearin lisää. Itse en pelaisi kuin 1 Misdiretionia, jää liian usein käteen ilman käyttöä.

maybach:
Itse pelaan kahta, yksi on mielestani liian vahan ja kolme aivan liikaa.

Yleensa tuo lappu on kuitenkin osoittautunuu kaytannolliseksi, varsin tehokas monia kortteja vastaan. Ja jos ei muuta kayttoa keksi niin fowin ruoaksi vain. Ei minulla ainakaan yleensa jaa kateen homehtumaan =/

oltrak:
Ei se nyt hirveän huono build ole jos sillä kolmoseksi pääsee. Vaikka olen kyllä samaa mieltä että kymmenen creaturea on aika vähän. Aika jännää myös, että Counterspellejä/Mana Leakeja ei ole yhtään. Sekin on ns. aika vähän. Kolme stifleä?

Edelliseen kysymykseen palatakseni tuo Seasingerhän voisi olla ihan hyvä ug-hulluutta vastaan, mutta entäs jos vastaan tulee vaikka r/g-beatdown tai foodchain? Tuleeko mieleen hyviä & halpoja poistoja tai muuten vain jumittajia? Joku Maze of Ithkään ei sikäli auta, kun pitäisi niiden omienkin creatureiden tehdä lämää, mikä on hankalaa jos toisella on blokkeri.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta