Kortit ja pakat > Yksittäiset kortit

Vihrea kala

<< < (2/3) > >>

Anssi:
Fisussa on se ongelma, että sillä on harvinaista nostaa hirveän hyvin, eikä late-gamen keijupilvet ole niitä parhaita kortteja. Kala ei myöskään mahda lihalle, mikä on ongelma. Mongrel ja Wurmit on liian pahoja, kun ne forcaavat 2-1:een tai 3-1:een liian usein. Lavamancerit ovat liian kriittisiä.

maybach:
Jooh olen huomannut saman, oli  voitto edessa venyneessa pelissa type ykkosessa, kun paasi laputtamaan kunnolla ja olisi pakko nostaa countteria. Vihulle ei noussut mitaan ja minulla standstilli, lihat poydassa ja voitto edessa.

Peli kaatui siihen etta nostin vaan paskaa. minulla oli nelja vuoroa ja standstill aikaa nostaa mika tahansa esto, mutta nostelin vaan noita keijupilvia, curiocityja ja muuta kuonaa. Vihu laittoi kombonsa pyorimaan ja voitti. Siina sitten kumpikin ihmetteli miten en nostanut mitaan ja voittanut.

Itse pelaan sidessa muutamaa lihavainoa, mutta jotkut dekit ovat vain liian nopeita, eika esim. akromalle sen peliin tultua mahda paljoa. Voihan sita tapata kerran tai pari fire icella, mutta kohtalo on silti sinetoity

oltrak:
Tuntuu vähän siltä, että kala on sellainen perusdekki. Se toimii jatkuvasti jotenkin, mutta harvoin se mikään selvä voitto on. Eikä siinä ole enää yhtään kalaa.

Itse pelasin ja hävisin omalla "kalallani" sellaista uwg:tä vastaan, joka käytti Werebeareja ja Nimble Mongooseja. Ilmeisesti vähän tämän tapainen.

Onko muuten mitään hyviä sidekortteja u/w:ssä aggroa vastaan. Foodchainia vastaan nyt voi pistää vaikka Chillin, mutta entäs vaikka u/g madnessia? StoPit ovat jo mainissa.

maybach:
Varsin mielenkiintoinen dekkilista, pasteanpa viela tanne kaikkien nahtavaksi

Birdshit

Birdshit - 3rd Place SCG P9 Syracuse, Piloted by Lam Phan

1 Regrowth
3 Werebear
3 Nimble Mongoose
1 Ancestral Recall
1 Mystical Tutor
1 Time Walk
4 Brainstorm
3 Mental Note
1 Gush
3 Stifle
3 Daze
3 Misdirection
4 Force of Will
4 Swords to Plowshares
3 Null Rod
4 Meddling Mage
1 Rushing River

4 Flooded Strand
1 Mox Sapphire
3 Tundra
3 Tropical Island
4 Wasteland
1 Strip Mine
1 Library of Alexandria

Sideboard
3 Serenity
4 Energy Flux
4 Ancient Tomb
2 Old Man of the Sea
2 Seasinger

Anssi:
UWr onkin juuri siitä hyvä, että siinä on stopit, mitkä auttaa varsinkin Oathia vastaan. Tuo werebear/mongoose-pieksu on kyllä parempi kuin fish, ikävä kyllä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta