Pyydä sitä yksinkertaisesti pelaamaan nopeammin. Mihin se oikeen saa ton ajan kulumaan?Sen vuoro menee about näin:
Onhan se aina vaihtoehto. Ollaan vaan mietitty, että tässä tehdään vapaaehtoista mielenterveystyötä, joka toivottavasti ehkäisee kouluammuskeluja tulevaisuudessa...
Itse muistan pelanneeni noin kun olin joskus vuonna kivi ja keppi umpipäissäni. Ei kai kyseinen kaveri ole aina tuubat, kun pelaatte kommanderia?Ite pelasin viimeks selvinpäin Originssin prellussa...
Ei kai kyseinen kaveri ole aina tuubat, kun pelaatte kommanderia?
Me pelaillaan viidellä pelaajalla ns. star systeemiä jossa jokaisella on kaksi vastakkaista pelaajaa vastuksina ja pelin voittaa se jonka vastukset putoavat ensin. Pelit nopeutuvat paljon eikä yleensä se ensimmäinen putoaja joudu odottamaan pitkään. Tässä on myös hyvänä puolena se ettei vierustoverit ole välttämättä liittolaisiakaan, koska heidän intressithän on pudottaa vain toinen sinun vastustajista.
3-4 pelaajan peleissä on toiminut systeemi jossa hyökätään vuorotellen oikealle ja vasemmalle. Helpottaa kokonaisuuden huomiointia paljon ja samalla yleensä liika politikointi vähenee. Toki 2v2 on myös kelpo systeemi.
Free for all on ollut ainakin meillä toisinaan aika nihkeätä ja hidasta.
Eli kun jonkun elämäpojot menee 0 tai häviää, niin se jolla eniten lifeä voittaa pelin.Pystyn jo sieluni silmin näkemään kun kaikki istuvat alas pelaamaan ja jokainen vetäiseen Oloro life gain pakkansa esille.
Onneksi 10 infectiä on helppo lyödä commanderissakin jos on tarpeen etenkin Oloro on aivan hirveä. Life gain pakatkin kyllä kuolee jos saa commander vahinkoa lyötyä tarpeeksi. Tuo Meltyman esille tuoma sääntö kyllä kuulostaa todella kauhealta, kun commanderin yksi parhaista puolista itselle on ollut aina pitkään kestävät pelit ja kiinnostavat interaktiot eri pakkojen kesken. Eikä kortteja, kuin Armageddon tai Acopalypse ovat kortteja mitä ei pitäisi pitää vain raivostuttavina pelien pidentämisen takia vaan myös eräänlaisena puolena. Ainut kortti, jonka kanssa itselläni on ollut ongelma commanderia pelatessa on ollut Iona, Shield of Emeria sen lukko efektin takia. "Hei, pelaat monoväristä pakkaa ja et pelaa enää mitään."Eli kun jonkun elämäpojot menee 0 tai häviää, niin se jolla eniten lifeä voittaa pelin.Pystyn jo sieluni silmin näkemään kun kaikki istuvat alas pelaamaan ja jokainen vetäiseen Oloro life gain pakkansa esille.
Onneksi 10 infectiä on helppo lyödä commanderissakin jos on tarpeen etenkin Oloro on aivan hirveä. Life gain pakatkin kyllä kuolee jos saa commander vahinkoa lyötyä tarpeeksi. Tuo Meltyman esille tuoma sääntö kyllä kuulostaa todella kauhealta, kun commanderin yksi parhaista puolista itselle on ollut aina pitkään kestävät pelit ja kiinnostavat interaktiot eri pakkojen kesken.Eli kun jonkun elämäpojot menee 0 tai häviää, niin se jolla eniten lifeä voittaa pelin.Pystyn jo sieluni silmin näkemään kun kaikki istuvat alas pelaamaan ja jokainen vetäiseen Oloro life gain pakkansa esille.
Ei me juoda pelatessa... ehkä pitäisi ;)