Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Team Oblivion Break  (Luettu 9936 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa veijari

Team Oblivion Break
« : 17.01.07 - klo 15:17 »
Elikkä piti kysymäni että onko kenelläkään ollut ongelmia/sujunut hyvin kaupat kys. herran kanssa?
Tarkoitus ei ole pilata kenekään mainetta koska kortit ovat vasta viikon olleet "matkalla", mutta pitää hiukan ilmeisesti potkia kun tosiaan tasan viikko sitten "ennen 12 lähtevät" mutta eivät ole tulleet vielä. Myöskään selitystä ei ole tälle löytyny.

Niin tiedän, viikko ei ole kauan mutta kun sanotaan että tänään lähtee niin sitten se on  :-'

Poissa veijari

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #1 : 22.01.07 - klo 15:43 »
Kortit eivät ole vieläkään tullet, eikä yhteyden ottoihini ole vastattu vaikka kys. henkilö onkin foorumilla käynyt.
Voisit vaikkapa vastailla ja kertoa missä korttini ovat?

Poissa Wraith^

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #2 : 25.01.07 - klo 13:32 »
Kyllähän tuon Team OB:n korttien toimituksessa on miullekkin kestänyt jo luvattoman kauan.
Usko on vain tiedon puutetta

Poissa veijari

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #3 : 25.01.07 - klo 16:01 »
Jeps, minulle kerrottiin tekstiviestissä että hän ei ole päässyt käymään kotonaan eikä konellaa viikkoon 22pvä ja siitä taaksepäin. Mutta kuitenkin foorumin tietojen mukaan hän on ainakin muutamaan otteeseen ollut täällä kirjoittautuneena sinä aikana. Hiukan alkavat epäilykset herätä, vieläpä kun minun korttini ovat ilmestyneet hänen havelleen, mutta se mitä minun piti saada ei ole sieltä hävinnyt mihinkään. Jantteri itse sanoi että "ehkä kortit ovat jostain syystä palautuneet hänelle postin takia" muttei ilmeisesti mitään asialle tee. Puheluun hän ei näköjään vastaa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #4 : 25.01.07 - klo 16:15 »
Jantteri itse sanoi että "ehkä kortit ovat jostain syystä palautuneet hänelle postin takia" muttei ilmeisesti mitään asialle tee.

Tämä on periaatteessa mahdollista, mutta vain kahdesta syystä. 1) Olet antanut hänelle väärän osoitteen. Tätä et varmastikaan ole tehnyt. Jäljelle jää: 2) Hän on kirjoittanut osoitteesi väärin tai epäselvästi. Tämä on tietysti hänen oma vikansa ja selvästi hänen pitäisi pikimmiten lähettää tavara uudestaan.

Alkaa kuitenkin vaikuttaa siltä, että todennäköisin vaihtoehto ei ole kumpikaan noista, vaan ihan rehellinen kusetusyritys - kun kerran jollakulla toisellakin on ollut vastaavia ongelmia. Ota yhteyttä vielä kerran ja uhkaa rikosilmoituksella. Jos et saa tavaraa viikossa, tee rikosilmoitus. (HUOM! Anna oikeasti se viikko aikaa uhkauksen jälkeen! Älä hätiköi!) Rikosilmoitus ja sitä seuraava poliisin yhteydenotto pistää yleensä kusettajiin aika tavalla vauhtia. Jos et vielä sittenkään saa korttejasi, poliisi ja oikeusjärjestelmä kyllä hoitanevat pointsit kotiin aikanaan.

Kannattaa myös vielä miettiä, miten todennäköisiä aluksi mainitut 1) ja 2) ovat. Nuo ovat minun ymmärtääkseni ainoat syyt, miksi lähetys palautuisi lähettäjälle. Muistutan myös, että Suomen postilaitos on erittäin taitava toimittamaan perille kirjeet myös puutteellisin osoitetiedoin.

-- Nute
Oulu

Poissa Hopo

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #5 : 25.01.07 - klo 16:18 »
Kannattaa myös vielä miettiä, miten todennäköisiä aluksi mainitut 1) ja 2) ovat. Nuo ovat minun ymmärtääkseni ainoat syyt, miksi lähetys palautuisi lähettäjälle.
Myös postimerkittömät kirjeet palautetaan, mikäli lähettäjän tiedot ovat kuoressa. Muussa tapauksessa käsittääkseni menee vastaanottajan piikkiin (ei tietenkään ole pakko lunastaa.)
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Jaakkima

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #6 : 25.01.07 - klo 16:50 »
itse juuri ajattelin ehdottaa kyseiselle hepulle vaihtoa kun melkein kaikki high want kamat löytyvät, mutta onneksi luin tämän ja sen johdosta ehdotus jää ehdottamatta.
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #7 : 25.01.07 - klo 16:51 »
Myös postimerkittömät kirjeet palautetaan, mikäli lähettäjän tiedot ovat kuoressa. Muussa tapauksessa käsittääkseni menee vastaanottajan piikkiin (ei tietenkään ole pakko lunastaa.)

Olinpas minä pässi. Toisaalta tietysti ajattelin, että kyllä nyt vähintään postimerkin muistaa laittaa kirjeeseen, jos ylipäätään kirjeen jaksaa postilaatikkoon asti kiikuttaa.

Poissa Hopo

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #8 : 25.01.07 - klo 17:01 »
Olinpas minä pässi. Toisaalta tietysti ajattelin, että kyllä nyt vähintään postimerkin muistaa laittaa kirjeeseen, jos ylipäätään kirjeen jaksaa postilaatikkoon asti kiikuttaa.
Usko pois, ei se ole kaikille niin itsestäänselvää. Jos äiti on vienyt kirjeet postiin edelliset 13 vuotta ja kesken äidin lomamatkan joku ehdottaakin tradea ja pitäisi viedä kortit postiin niin äkkiäkös se jää.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Laava

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #9 : 25.01.07 - klo 17:09 »
Ei postimerkitöntäkään kuorta heti palauteta, vaikka lähettäjän tiedot siinä olisivatkin. Sekin menee ensin lunastettavaksi.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #10 : 25.01.07 - klo 17:23 »
Lainaanpa muuten toisen kerran samaa pätkää mainitakseni yhden toisen asian.

Jantteri itse sanoi että "ehkä kortit ovat jostain syystä palautuneet hänelle postin takia" muttei ilmeisesti mitään asialle tee.

Jos tuo on tosiaan suora lainaus eikä itse keksimäsi tapa esittää asia, alkaa tilanne näyttää selvältä kusetukselta. Avainsana on tuo "ehkä". Kusettajilla tuntuu sekä suomen- että englanninkielisessä maailmassa olevan vaikeuksia muistaa varmasti, onko jotain tapahtunut - vaikka kyse olisi ilmeisestä asiasta, josta aivan selvästi pitäisi osata sanoa kyllä/ei!

Mutta, kuten aina, on edelleen saarnattava rauhallisuuden sanomaa: Odottele, ota yhteyttä, uhkaa poliisilla, odottele taas. Älä riehaannu, tuomitse ilman varmoja todisteita tai sorru turhanpäisiin ylilyönteihin.

-- Nute
Oulu

Poissa veijari

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #11 : 25.01.07 - klo 17:36 »
Niin siis nimenomaan "ehkä" oli tuo sanamuoto, ei minun keksimäni. Enpä tässä nyt ole suotta riehaantumassa kun ei ollut kyse kuin pienestä kaupasta(Watery Grave, 4 Sudden Shock(rel foil) ja 2 Rewind vs Plaxmanta setti ja psionic blasti + llanowar elveksiä 4. Itse epäilen etten noita kortteja saa, mutta viikon-parin päästä jos eivät ilmesty niin pakkohan se sitten on näpäyttää tuolla rikosilmoituksella.

Poissa veijari

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #12 : 27.01.07 - klo 12:07 »
Tämän käyttäjän voi huoletta lisätä kusettajien listaan. Hiukan lueskelin topickia ja huomasin että hän on mm. vaihtanut 1x Psionic Blastista jo kahdelle semmoisen, eli minulle ja Wraithille. Mutta kumpikaan meistä ei ole vissiin omaansa saanut ja tob:illa on yhä tuo blast listalla... Puhelulla vielä yritän tavoitella jos vaikka omani saisin pois ja sitten laitellaan se rikosilmoitus menemään pikkuhiljalleen.

Eli välttäkää vaihtoja:

Valtteri Lahtinen
Palotie 4
15540 Villähde

Poissa Miikka

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #13 : 28.01.07 - klo 09:16 »
Minun kortit ovat olleet matkalla nyt 3-4 viikkoa. 2 viikon odotuksen jälkeen tuli viesti että hän oli "unohtanut postimerkin" LOL :D ja "kotit olivat tulleet takaisin ja hän lähettää ne seuraavana päivänä" Sen jälkeen hän ei ole viesteihini vastannut. Ruvettaisko yhdessä tekemään asialle jotakin että saatais tää loppumaan ja korttimme takaisin. Jos joku asuu siellä Villähden lähellä niin vois yrittää auttaa (itse asun Espoossa enkä tiedä missä Villähde on).

Poissa Miikka

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #14 : 28.01.07 - klo 09:38 »
Selvitin vähän asioita ja sain tietää että Villähde on siinä Lahden vieressä : http://kartat.eniro.fi/query?&what=map&mop=yp&mapstate=4%3B25.805419%3B60.950470%3B0%3B25.449366540524306%3B61.067700893628505%3B26.161097275128895%3B60.833261773758096&mapcomp=%3B%3B%3BPALOTIE%3B4%3B%3B15540%3BVILL%C4HDE%3B%3B%3B%3B%3B25.805418803926766%3B60.95046998089961%3B0%3B0%3B%3BNastola%3Bmaps_address_fi.332392.12%3B0&geo_area=%20Palotie%204%2C%2015540%20Vill%E4hde&stq=0&pis=0
Joo tiedän että toi osoite on aika pitkä mut se on eniron karttapalvelussa se osoite. Minulla ei sukulaisia tai tuttuja tuolla seudulla ole, joten olisi hyvä jos joku pystyisi käymään siellä vähän kovistelemassa sitä...

Poissa veijari

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #15 : 28.01.07 - klo 10:27 »
Juu no tuota. Puheluihin henkilö ei vastaa eikä myöskään enää viesteihin kun laitoin vähän vakavampaan sävyyn "uhkauksen" että jos kortteja ei rupea tulemaan, edes omiani takaisin nyt viimeistään keskiviikkoon mennessä niin voisimme sopia jonkin päivän jona laittaa rikosilmoitukset menemään.
Koska kyse on melko pienistä kaupoista, mutta yhteensä jo jonkin arvoisista niin ne kannattaa varmaan saman viikon aikana tipahtaa sinne kyttikselle jotta tekisivät asialle jotain?

Poissa Nastaboi

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #16 : 28.01.07 - klo 12:34 »
Ei liity suoraan aiheeseen, mutta pitkät nettiosoitteet olisi kiva linkittää sivulle avainsanan taakse, tähän tapaan:

Koodia: [Valitse]
[url=http://www.tosipitkäosoite.fi]klikkaa tästä[/url]
Viestissä yo. koodi näyttää tältä:
klikkaa tästä
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Laava

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #17 : 28.01.07 - klo 15:39 »
Lainaus
"unohtanut postimerkin" LOL  :D ja "kotit olivat tulleet takaisin ja hän lähettää ne seuraavana päivänä"
Vielä kerran: tästä näkee suoraan, että nyt pissutetaan simmuun. Kirjettä ei lähetetä takaisin, jos siitä puuttuu postimerkki. Siitä tulee vastaanottajalle lunastus-pyyntö. Jos vastaanottaja kieltäytyy sitä lunastamasta, vasta sitten lähetetään takaisin, mikäli lähettäjän osoite on siihen merkitty.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Hopo

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #18 : 28.01.07 - klo 20:21 »
Näitä topikkeja lukiessa tulee mieleen väkisinkin se, että jotain olisi hyvä tehdä jotta nämä nuoremmat yksilöt oppisivat kunnioittamaan foorumin sääntöjä ja muita käyttäjiä. JAtkuva valehtelu tyyliin "postissa ovat jo" on alhaista, vastenmielistä eikä lupaa näille sankareille mitenkään hedelmällistä tulevaisuutta. Jos ei osaa edes postimerkkiä itse ostaa ja sitä joutuu peittelemään kaikenlaisilla valheilla, on ehkä väärän harrastuksen parissa. Vähintäänkin väärällä foorumilla.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Miikka

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #19 : 29.01.07 - klo 15:15 »
En tiedä onko tästä mitän hyötyä, mutta tällä sivulla on joitakin tietoja tuosta Valtterista: http://members.letssingit.com/611012/profile

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #20 : 29.01.07 - klo 15:54 »
En tiedä onko tästä mitän hyötyä, mutta tällä sivulla on joitakin tietoja tuosta Valtterista: http://members.letssingit.com/611012/profile

Miehen viimeisin foorumivierailu tuolla on ollut lokakuussa 2005. 15 kuukauden aikana ehtii vaihtaa sähköpostiosoitetta vaikka 5 kertaa, jos niikseen tulee.

Poissa veijari

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #21 : 29.01.07 - klo 16:10 »
No Miika otappas yhteyttä valtteriin sähköpostilla/mesellä. Meiltäpäin(2 kusetettua) on ilmeisesti lähdössä loppuviikosta(tjs.) rikosilmoitukset kun valtteri ei puheluihin vastaa eikä enää viesteihinkään kun kerroin että nyt alkaa olemaan hoppu niillä korteilla jos ei halua poliisille selvittää tätä asiaa.
Niin ja näkyipä Valtteri googlen mukaan pelailevan puolenkuunpeleissä, missä ikinä sitten onkin niin joku sieltäpäin voisi vaikka potkaista vähän vauhtia?

Poissa Miikka

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #22 : 29.01.07 - klo 17:31 »
Miehen viimeisin foorumivierailu tuolla on ollut lokakuussa 2005. 15 kuukauden aikana ehtii vaihtaa sähköpostiosoitetta vaikka 5 kertaa, jos niikseen tulee.

Se sähköposti on kyllä oikea, mutta ajattelin vaikka syntymäaikaa tai jotain muuta (ei siinä ka paljoa muuta ollutkaan).

Poissa Miikka

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #23 : 29.01.07 - klo 17:33 »
...tai että hän kuuntelee Sonata Arcticaa  ;D

Poissa Miikka

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #24 : 29.01.07 - klo 20:20 »
Sain tuon Valtterin kiinni mesestä tänään. Tuli ilmeiesti järkiinsä koska sanoi näin kun kerroin tuosta rikosilmoituksesta:

"Wakizashi sanoo:
Noni
Wakizashi sanoo:
oon taas paikalla
Wakizashi sanoo:
:D
Wakizashi sanoo:
Ja niistä korteista.. Ne on mulla nyt tässä en oo kerenny vielä kenellekkään vastaamaan koska saldo on kiinni
Wakizashi sanoo:
Tiedän toki että olen aivan vitusti myöhässä
Wakizashi sanoo:
Mutta ajattelin korvata sen runsailla throw ineillä tai mahdollisesti rahalla..
Wakizashi sanoo:
Ja tosiaan pääsen lähettämään kortit uudestaan vasta huomenna
Wakizashi sanoo:
ps. jos sitä ennen ilmottaa haluuko kortteja vai rahaa olis kiva."

Poissa veijari

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #25 : 29.01.07 - klo 21:10 »
No huomenna jos laittaa niin viimeistään pe ovat perillä... katsotaan nyt vielä koska hitaampiakin slowareita on nähty

Poissa Wraith^

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #26 : 30.01.07 - klo 13:28 »
No odotellaan sitten perjantaihin asti.
Usko on vain tiedon puutetta

Poissa Jaakkima

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #27 : 31.01.07 - klo 00:29 »
Näitä topikkeja lukiessa tulee mieleen väkisinkin se, että jotain olisi hyvä tehdä jotta nämä nuoremmat yksilöt oppisivat kunnioittamaan foorumin sääntöjä ja muita käyttäjiä.


nythän ei ole kyse mistään aivan pikku pojasta, itse asiassahan valtteri on 18 vuotias.
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa Akspee

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #28 : 31.01.07 - klo 07:00 »
Asian vierestä mutta ehkä tämäkin antaa vähän eri näkökulmaa:

Elikkä itselläni vähän vastaava tilanne, Veritaksen kanssa trade menossa tai ollut jo pitkän aikaa. Korttini sain Veritakselta todella nopeasti ja omani lähetin välittömästi silloin kun sovittiin. Nyt vaan on niin että minun korttini eivät ole Veritakselle tulleet.

Tämmönen tilanne potuttaa ainakin itseäni melko tavalla koska en haluais lähtee korvaamaan mitään koska olen toiminut täysin oikein mut ymmärrän kyllä senkin miltä tilanne näyttää Veritaksen puolesta. Kuitenkin useita vuosia olen netin kautta tradennut ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Välillä ottaa pannuun tuo postin mainio toiminta.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Fumba

Vs: Team Oblivion Break
« Vastaus #29 : 31.01.07 - klo 15:42 »
Asian vierestä mutta ehkä tämäkin antaa vähän eri näkökulmaa:

Elikkä itselläni vähän vastaava tilanne, Veritaksen kanssa trade menossa tai ollut jo pitkän aikaa. Korttini sain Veritakselta todella nopeasti ja omani lähetin välittömästi silloin kun sovittiin. Nyt vaan on niin että minun korttini eivät ole Veritakselle tulleet.

Tämmönen tilanne potuttaa ainakin itseäni melko tavalla koska en haluais lähtee korvaamaan mitään koska olen toiminut täysin oikein mut ymmärrän kyllä senkin miltä tilanne näyttää Veritaksen puolesta. Kuitenkin useita vuosia olen netin kautta tradennut ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Välillä ottaa pannuun tuo postin mainio toiminta.
Mitenkäs iso vaihto oli kyseessä?