Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!  (Luettu 11318 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Albiino

Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« : 27.01.07 - klo 11:32 »
Treidi lyötiin lukkoon 23.12.06
Lappuja en ole vieläkään saanut.
Ja tradehan oli:
Tyrokille: 2x Umezavas jitte
Minulle: 2x Shivan reef, Giant solifuge

Jos tunnet Tyrokin ja voit auttaa asian edistymisessä jotenkin, niin pistäppä tänne replyä/pm minulle.
Pienellä painettua slow trader statusta en avatarin alla huomannut vaihtoa tehdessämme.

Treidi lähti käyntiin tästä:

mulle
2xShivan reef
giant solifuge

sulle
2x jitte

johon tyrokki vastasi:

Eiköhän tuo käy.
Max Nygren
Ratakatu 22 c 12
80100 Joensuu

Tämän jälkeen aikaa kului, ja keselin, että missä laput viipyy, johon sain vastaukseksi:

Juu lähetän kyllä

Aikaa kului taas, ja tiedustelin lappuja uudelleen. Vastausta ei ole tullut. Laput ovat olleet jo yli kuukauden myöhässä.
« Viimeksi muokattu: 13.03.07 - klo 19:22 kirjoittanut Anastazia »

Poissa luma

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #1 : 27.01.07 - klo 11:40 »
Eipä ole pahemmin kyseistä henkilöä Joensuun Fantasiapeleissäkään tainnut näkyä (joku muu voi tosin tietää minua paremmin). Puhelinnumero löytyy ongelmakäyttäjät-viestistä, kannattanee kokeilla soittaa siihen.

Poissa SnowCrow

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #2 : 27.01.07 - klo 13:03 »
Minullakin on ollut ongelmia tämän henkilön kanssa; sovimme 16.12.06 traden: Minulta 2 Shivan Reefiä + 7 IA Snow Landia vs. Sulfurous Springs + Scrying Sheets. Sovimme vaihdon messengerissä. Tiesin kyllä hänen Slow Trader tagistaan, mutta ajattelin, että kyllä nyt voin luottaa häneen kun ihan reaaliajassa sovittiin.

Sitten pistettiin kirjeet postiin 18. päivä, tai ainakin minä pistin. Hän sai kirjeeni 28. päivä joulukuuta. Hänen kirje ei ole vieläkään saapunut, vaikka hän on sanonut sen olevan postissa.

Tämä jätkä siis käy mesessä aina, viime keskustelu oli 15. päivä tätä kuuta.

Että semmoista sitten. :'

Poissa NivMissetti

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #3 : 27.01.07 - klo 14:11 »
Tietenkään muut ei saisi tähän puuttua, mutta tämä Tyroki on kyllä niin monta kertaa jo Slowannut että vähintäänkin jäähy olisi mielestäni hänelle paikallaan.

Poissa Albiino

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #4 : 27.01.07 - klo 16:57 »
Tietenkään muut ei saisi tähän puuttua, mutta tämä Tyroki on kyllä niin monta kertaa jo Slowannut että vähintäänkin jäähy olisi mielestäni hänelle paikallaan.

Mietitäänpä jäähyjä sen jälkeen, kun tämä asia on selvinnyt.
Joku joka tuntee tyrokin voisi mennä muistuttamaan tätä asiasta.

Poissa Fumba

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #5 : 27.01.07 - klo 19:26 »
Ei ole Tyrokkia Joensuun Fantasiapeleissä näkynyt, kuten Luma jo totesikin.
Jos satun näkemään kyseistä henkilöä, huomautan kyllä asiasta.

Poissa jontor

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #6 : 27.01.07 - klo 21:25 »
Tunnen kyllä kaverin, kun kavereita ollaan ja samalla luokalla. Olen hänelle sanonut korteista että ne kannattaisi lähettää. Hän on vain sanonut että ei ole postimerkkejä.

Poissa veijari

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #7 : 27.01.07 - klo 21:27 »
Niitä saa postista samalla kun vie ne kirjeet postiin  :-'

Poissa hall0n

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #8 : 27.01.07 - klo 21:27 »
Tunnen kyllä kaverin, kun kavereita ollaan ja samalla luokalla. Olen hänelle sanonut korteista että ne kannattaisi lähettää. Hän on vain sanonut että ei ole postimerkkejä.

No tämä on nyt jo kuultu niiiin monta kertaa, sanokaa joku sille että niitä merkkejä saa kaupasta.

Poissa jontor

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #9 : 27.01.07 - klo 21:30 »
Olen sanonutkin, mutta hän on sanonut että ei ole rahaa ostaa niitä.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #10 : 27.01.07 - klo 23:10 »
Kun kyseinen keijo ei näköjään itse tajua mistään mitään, niin kehoitappa häntä lainaamaan joltain (jos hän kysyy keneltä, vastaa; keneltä tahansa jonka tunnet) rahat postimerkkiin, kun se ei niin kauhiasti maksa niin uskon että lainaaja löytyy. Koska itse esim: olen ollut joskus siinä tilanteessa ettei ollut rahaa edes ostaa postimerkkiä, mutta kyllä sen silti sai hommattua.

Poissa Jaakkima

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #11 : 27.01.07 - klo 23:11 »
Olen sanonutkin, mutta hän on sanonut että ei ole rahaa ostaa niitä.


köyhä on kaveri jos ei ole laittaa 0,65 € postimerkkiin, mutta veikkaan että rahaa kyllä sen verran on, joten kannattaisi laittaa ne sinne postiin ennenkuin mitään sen kummempaa tapahtuu.
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa Polari

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #12 : 27.01.07 - klo 23:23 »
Äh, eivätköhän kaikki täällä tiedä miten typerä tekosyy postimerkin puute on, mutta ei sitä jokaisen tarvitse toistaa, eikä se myöskään jontorin vika ole jos Tyrokki sählää.

(Ninjaedit ennen kuin kukaan ehtii ymmärtää viimeisen lauseen väärin - ei kukaan kai noin sanonutkaan, tuleepahan vain sellainen vaikutelma tuosta viestiketjusta)
(edit 2 - vastaus tulikin puolessatoista minuutissa, liian hidas :'()
« Viimeksi muokattu: 27.01.07 - klo 23:27 kirjoittanut Polari »
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #13 : 27.01.07 - klo 23:25 »
Eikai kukaan ole jontoria syyttänytkään. Ja uskon kyllä että tyrokkikin ymmärtäisi lukea rivien välistä mitä hänelle tahdottaisiin sanoa jos kehotettaisiin rahanlainaamiseen :)

Poissa Albiino

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #14 : 28.01.07 - klo 01:18 »
Suomi on loppujen lopuksi pieni maa, ja tällaisen asian takia ei todellakaan kannata pilata mainettaan. Tälläiset asiat löytää edestään aika helposti.
Joku Tyrokin kaveri voisi häntä kehottaa nyt lukemaan tämän topikin, ja pyytää miettimään mitä on viisainta tässä tilanteessa tehdä.

Itse en ole periksiantavaa luonnetta.

Poissa miinin

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #15 : 28.01.07 - klo 01:59 »
Hetkonen, minähän tunnen kyseisen henkilön. Jos nyt ei ala edistystä tapahtumaan, niin voin käydä ihan ovelta asti noita kortteja kyselemässä (näkyy tuon osoitteen mukaan asuvan vajaan 1,5km päässä tästä ja käytännössä työpaikkani vieressä), jos ei muuta, niin voin ainakin ilmoittaa Maxin vanhemmille pojan toilailuista ja pyytää heitä lainaamaan pojalle postimerkkiä:)

Poissa SnowCrow

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #16 : 28.01.07 - klo 16:41 »
Kumma kun pitää valehdella.
Hän nimittäin sanoi että on pistänyt kortit postiin. :'

Poissa Hopo

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #17 : 28.01.07 - klo 20:18 »
Aikanani tyrokin pelleilyyn kypsyneenä otin yhteyttä joensuun viranomaisiin ja ilmoitin tyrokillekin tekstiviestitse näin tehneeni. Kortit lähtivät saman tien postiin, vaikka kaiken maailman tekosyitä oli jo siinä vaiheessa käytetty. Kokemuksen syvällä rintaäänellä siis kehotan suoraan ottamaan yhteyttä auktoriteetteihin. Mikään muu ei tuntunut tepsivän.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa miinin

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #18 : 28.01.07 - klo 21:24 »
Max ilmoitti tänään, että kortit ovat postissa, jos ne eivät omistajilleen ajoissa saavu, niin käyn loppuviikosta keskustelemassa tämän vanhempien kanssa.

Poissa Albiino

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #19 : 29.01.07 - klo 10:54 »
Kiitokset sulle tässä vaiheessa Anastazia.
Katsotaanpa tuleeko laput nyt ajallaan.

Poissa Tyrokki

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #20 : 29.01.07 - klo 17:57 »
Joo,sunnuntaina pistin postiin,elikkä huomenna aikasintaan pitäis olla siellä.

Poissa SnowCrow

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #21 : 30.01.07 - klo 13:35 »
Sain tänään kirjeen, eli asia hoidossa minun osaltani.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #22 : 30.01.07 - klo 15:05 »
Sain tänään kirjeen, eli asia hoidossa minun osaltani.

Jos korttien toimitus kestää viisi viikkoa (neljä viikkoa, jos jouluviikkoa ei lasketa) eikä kyseessä ole ensimmäinen kerta, niin kyllä minusta pitäisi miestä vähän läiskiä viivottimella sormille. Muutenhan ei ole mitään syytä parantaa tapojaan.

Poissa Tyrokki

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #23 : 30.01.07 - klo 16:06 »
Kivaa

Poissa SnowCrow

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #24 : 31.01.07 - klo 14:14 »
No ei tuo minua paljon vaivaa, pääasia että sain kortit, ja voin sitten jatkossa vältellä asioimista hänen kanssaan.

Poissa Hopo

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #25 : 31.01.07 - klo 14:19 »
No ei tuo minua paljon vaivaa, pääasia että sain kortit
Solidaarisuudesta muita treidaajia kohtaan, edes? Tosin voidaan tietenkin kyseenalaistaa sanktion toimivuus, sillä ei näköjään tyrokin käytös ole mihinkään muuttunut siitä, kun itse hänen takiaan viranomaisiin otin yhteyttä.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #26 : 31.01.07 - klo 14:19 »
No ei tuo minua paljon vaivaa, pääasia että sain kortit, ja voin sitten jatkossa vältellä asioimista hänen kanssaan.

Oma suu on lähempänä kuin kontin suu.

Poissa Albiino

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #27 : 31.01.07 - klo 17:04 »
Noniin kortit tuli viimeinkin. Ei muutakuin banaania tälle pellelle. Enää ei tarvitse säästää sanoja, kun lappuni sain.
Toivottavasti kenenkään muun ei tarvitse odotella T2 dekin lappujaan Tyrokilta enää yli kuukautta.

Poissa Tyrokki

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #28 : 31.01.07 - klo 17:14 »
Niinpä^^

Poissa emulsifier

Vs: Tyrokki kateissa. Tietoja kaivataan!
« Vastaus #29 : 07.03.07 - klo 16:20 »
Jaahas jaahas... Vai, että tämmöstä... >:( Olen valitettavasti mennyt tekemään kauppaa tämän henkilön kanssa ja sovimme kaupasta 19.2, laitoin seuraavana päivänä kortit postiin eikä hänen korttia näy vaikka hän kysyttäessä sanoi kortin olevan "postissa perkele". Voisiko esim. Jontor tai joku muu kyseisen henkilön tunteva/tioetävä sanoa jo ilmeisesti ties monennenko kerran Tyrokille, että laittaisi ystävällisesti kortin postiin? Kiitoksia.