Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Necropotence  (Luettu 2304 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DaiJou

Necropotence
« : 07.02.07 - klo 08:32 »
Oracle:

 Skip your draw step.
If you would discard a card, discard it, but remove it from the game instead of putting it into your graveyard.
Pay 1 life: Remove the top card of your library from the game face down. Put that card into your hand at the end of your turn.

Halusaisin varmistaa että miten kortti toimii. Maksan X lifeä, X kortteja menee RFG mutta tuleeko kortit siis End of Turn stepillä vai kunnolla end of turn eli aivan vuoron lopussa cleanupstepin jälkeen?

MtgWiki:

5.1. End of Turn, jolloin kaikki at the end of turn abilityt menevät stackiin ja pelaajat voivat pelata spelleja ja abilityjä.
5.2. Cleanup, jolloin aktiivinen pelaaja discardaa seitsemään korttiin, damage lähtee pois olennoilta ja at the end of turn ja until end of turn efektit päättyvät.

Eli noilla tiedoilla Maksat lifen, kortti RFG, End of Turn stepillä saat kortin ja sen jälkeen on Cleanup jolloin discardataan ylimääräistä jos on.
Menikö oikein?
« Viimeksi muokattu: 07.02.07 - klo 08:34 kirjoittanut DaiJou »

Poissa Kavu

Vs: Necropotence
« Vastaus #1 : 07.02.07 - klo 09:56 »
Oikein  meni, vaikkakin tuo sääntöviittauksesi on vähän shady. Suosittelisin käyttämään wotcin virallisia sääntödokumentteja, sillä vaikka ne ovat hieman raskasta luettavaa, niissä ei ainakaan ole virheitä...

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Necropotence
« Vastaus #2 : 07.02.07 - klo 12:04 »
Korjatkaapa, wikistit, tuota säännöstöänne tuolta osin. Tässä on virhe: "5.2. Cleanup, jolloin aktiivinen pelaaja discardaa seitsemään korttiin, damage lähtee pois olennoilta ja at the end of turn ja until end of turn efektit päättyvät." Tuo "at the end of turn" -osio pois, koska se EI tapahdu cleanupissa.

Poissa duracel

Re: Necropotence
« Vastaus #3 : 07.02.07 - klo 15:09 »
Kyllä se wiki on sitten mahtava juttu! Kannattaa tosiaan noudattaa Kavun vinkkiä ja hakea sääntöjä paremmista paikoista.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa miinin

Vs: Necropotence
« Vastaus #4 : 07.02.07 - klo 23:29 »
En tiedä onko tuo korjaus nyt oikein - joku judge-tason peluri voisi tuon tarkistaa (Tämä osio on muistaakseni korpi:n kirjoittama, joten en sen sisältöön ole kovin tarkasti perehtynyt). Toivottavasti joku judgeista viitsisi sen verran tuota selaillessaan panostaa, että selkeät virheet korjaisi, se kuitenkin onnistuu keneltä tahansa, eikä vaadi edes rekisteröitymistä - porkkanana se, että ehkäpä edes osa samaa toistavista kysymyksistä karsiutuisi pois, jos vastaus löytyisi wikistä:)

Poissa duracel

Re: Necropotence
« Vastaus #5 : 08.02.07 - klo 12:12 »
Onpas ollut samaa toistavia kysymyksiä tästäkin aiheesta. Alkuperäiset kirjoittamani sääntökoulut ovat jo vastanneet isoon osaan toistuvista kysymyksistä. Wikissä on selkeitä virheitä niin paljon, että ainakaan minulla ei riitä viitseliäisyyttä lähteä niitä korjailemaan. Kehotan kuitenkin ihmisiä käyttämään lähteitä, joiden oikeellisuudesta voi olla varma. Kysymykset Wikissä olevista "säännöistä" ovat tervetulleita tälle palstalle.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Necropotence
« Vastaus #6 : 08.02.07 - klo 12:21 »
Siitä on enemmän harmia kuin hyötyä, että "maallikot" lähtevät suomentelemaan sääntöjä Wikiin. Eipä ole myöskään erityisen reilua vaatia tuomareita sitten oikolukemaan tekstejä tai muuten tekemään täysin ylimääräistä työtä. Pitäkää sääntöasiat pois Wikistä :/
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?