Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Perjantaina 27.4. Extendediä Tampereella  (Luettu 2937 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Perjantaina 27.4. Extendediä Tampereella
« : 23.04.07 - klo 18:17 »
Tämän viikon perjantaina FNM-turnauksen tilalla Extended-turnaus. Turnaus alkaa kello 16.30, ja pelipaikka on Hervannan vapaa-aikakeskus, sali 222. Osallistuminen on maksutonta. Turnaus on sanktioitu. Sallitut sarjat ja kielletyt kortit löytyvät täältä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa zilec

Vs: Perjantaina 27.4. Extendediä Tampereella
« Vastaus #1 : 24.04.07 - klo 13:02 »
Voisin ehkä ilmestyä paikalle kokeilemaan.En vain yhtään tiedä missä tuo paikka on.voisiko joku vähän auttaa?
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa duracel

Re: Perjantaina 27.4. Extendediä Tampereella
« Vastaus #2 : 24.04.07 - klo 13:05 »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa zilec

Vs: Perjantaina 27.4. Extendediä Tampereella
« Vastaus #3 : 24.04.07 - klo 13:14 »
Kiitos.Jos voisi tähän vielä lisäkysymyksen laittaa,että kauan pelit kestävät suurinpiirtein?


Edit:Jos itselläni on vaikka revisedin giant growth niin sanko käyttää sitä koska se esiintyy extendisä olevissa sarjoissa?
« Viimeksi muokattu: 24.04.07 - klo 13:21 kirjoittanut zilec »
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa Jaakkima

Vs: Perjantaina 27.4. Extendediä Tampereella
« Vastaus #4 : 24.04.07 - klo 13:55 »
Edit:Jos itselläni on vaikka revisedin giant growth niin sanko käyttää sitä koska se esiintyy extendisä olevissa sarjoissa?

saat.
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa duracel

Re: Vs: Perjantaina 27.4. Extendediä Tampereella
« Vastaus #5 : 24.04.07 - klo 14:27 »
Jos voisi tähän vielä lisäkysymyksen laittaa,että kauan pelit kestävät suurinpiirtein?

Noin neljä tuntia.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!