Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Icirtus kadonnut  (Luettu 2822 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Icirtus kadonnut
« : 01.10.07 - klo 20:33 »
Ostin nimimerkiltä Icirtus muutamia kortteja joskus elokuun lopulla. Kortteja ei kuitenkaan kuulunut parin viikon kuluttua joten laitoin hänelle privaviestiä ja tiedustelin oliko hän saanut rahoja tai pistänyt kortteja postiin. Vastausta ei koskaan kuulunut ja sitten hän ilmeisesti lakkasi käymästä koko foorumilla, ainakaan omalla tunnuksellaan ei ole kolmeen viikkoon loggautunut (kävi kuitenkin viestin lähettämisen jälkeen). Pari viikkoa takaperin laitoin hänelle mailiakin jossa kyselin, että mikä on tilanne, mutta siihenkään en koskaan saanut vastausta.
Mikään suuri menetys tuo kauppa nyt ei minulle ollut, mutta kyllähän se nakertaa kun maksamani kortit poistuvat kohta jo standardista. Ajattelin vain kysellä täällä josko joku Icirtuksen liikkeistä tietäisi jotain, tai että onko edes hengissä enää koko mies. Palautteiden ja muutamien näkemieni viestien perusteella kuitenkin ihan asialliselta tyypiltä vaikutti.
<VmprHntrD> magic: the gathering of lower lifeforms

Poissa mahonen

Vs: Icirtus kadonnut
« Vastaus #1 : 01.10.07 - klo 20:38 »
Yleensä herran tavoittaa helpoiten ircistä. Yleensä on foormun virallisella kanavalla (ainakin oli silloin, kun minulla siine pääsy oli). Ehdotan sinun etsivät häntä sitä kautta.

Poissa Snowman

Vs: Icirtus kadonnut
« Vastaus #2 : 01.10.07 - klo 20:45 »
Ei ole Icirtusta Partiksen virallisella irc kanavallakaan (tm) näkynyt vähään aikaan.

Poissa Jetch

Vs: Icirtus kadonnut
« Vastaus #3 : 01.10.07 - klo 20:46 »
Ei ole Icirtusta Partiksen virallisella irc kanavallakaan (tm) näkynyt vähään aikaan.
Mesessä se on ainakin näkynyt, voinpi kai huudella sitä katsomaan foorumeita.

Vs: Icirtus kadonnut
« Vastaus #4 : 01.10.07 - klo 22:59 »
Sana levisi ilmeisen tehokkaasti ja Icirtus pisti mailia, joten tämä asia minun osaltani selvä.
<VmprHntrD> magic: the gathering of lower lifeforms