Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Karvapallo taitaa olla hidas  (Luettu 9948 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juzam Djinn

Karvapallo taitaa olla hidas
« : 01.03.05 - klo 13:59 »
elikkä joo, 2 viikkoa sitten treidasain karvapallon kanssa minun animaattori vehkeitä karvapallon morphlingiin. Vein laput seuraavana päivänä postiin, ja karvapallo sanoi ettei ehtinyt viedä omiaan. seuraavana päivänä kuitenkin treidasimme toisen kerran. Karvapallon morphling + pernicious deed vs. 1x cranial extraction foil 1x memory jar ja jotain vielä siinä. En laittanut vielä seuraavana päivänä postiin, koska edellisen treidin morphlingia ei näkynyt vielä. Ilmoitin karvapallolle että laitan omat laput postiin kun minulle alkaa saapua jonkun treidin lappuja. karvapallo ilmoitti että ei ehdi laittaa postiin kun on turussa tms. joten jäin odottelemaan. kyselin lapuista privalla, karvapallo luki sen mutta vastausta ei tullut. Laitoin viime perjantaina cranialin ja vehkeet postiin, ja kyselin maanantaina lapuista, ei vastausta. Kyselin tänään, ja tuli vastauksena tekstiviesti: "postaa rauhas, lähetän lappus ku kerkeen". vaikuttaa siltä, että karvapallo tekee tämän ihan kiusallaan? joka tapauksessa saisi alkaa lappuja kuulumaan.

Poissa xapanthe

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #1 : 01.03.05 - klo 16:02 »
Tuo "Lähetän lappus kun kerkeen" -asenne on vähän syvältä. Mielestäni tradejen jälkeen pitää laput ensitöikseen laittaa heti / seuraavana päivänä postiin. Tuosta jäi sellanen kuva, että karvapallo ei edes vaivaudu pahemmin mitään tekemään lappujen lähettämisen eteen.

Joten kerro jos ja kun jotain tapahtuu. Ja kerro myös jos jotain ei tapahdu. Karvapallo voi myös antaa oman näkemyksensä asiasta, on aina mukavaa kuulla molempien osapuolien näkemys.
xapan Have/want

Poissa Juzam Djinn

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #2 : 01.03.05 - klo 16:29 »
sanoin laittaneeni tänne tämän topicin, ja sain vastaukseksi: "onnee", ei anna ainakaan sellaista kuvaa, että kehtaisi nähdä asian eteen vaivaa. saan karvapallon käytöksestä sellaisen kuvan, että minua yritetään vain ärsyttää. Odottelen hyvää selitystä ja lappuja.

Poissa Mie

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #3 : 01.03.05 - klo 17:52 »
Karvapallolta olen odotellut Scepterisettiä. Lupasi laittaa loppuviikosta tulemaan, mutta ei ole kortteja vielä näkynyt. Ei muuten mitään hälyttävää, mutta mies ei vastaa viesteihin.

Poissa karvapallo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #4 : 01.03.05 - klo 19:08 »
mielle ilmotin viivästykestä kun en oo himassa kerenny käymään, juzamille en ees vaivautunu ilmottamaan. Mut kyllä te nuo korttinne saatte. Ja juzamin vähän onnetonta valitella kun ei oo omistakaan lapuista lähettäny kun puolet

Poissa Juzam Djinn

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #5 : 01.03.05 - klo 19:15 »
kyl olen kaikki laput lähettänyt. mut vähän parempi asenne olisi ok. eli jos ilmoitat milloin aikoisit lappusi lähettää.

Poissa karvapallo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #6 : 01.03.05 - klo 19:25 »
Eipä oo puolista lapuista mitään kuulunut. Voisinhan mäkin sanoa että lähetin laput toissa keskiviikkona ja että posti näyttää hidastelevan, niinkuin sulla on varsin usein tapana sanoa.

Lappus on sulla ylihuomenna.

Poissa Juzam Djinn

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #7 : 01.03.05 - klo 19:45 »
asia lienee sitten selvä. on se vaan niin vaikeaa sanoa milloin aikoo lähettää lappunsa.

Poissa majo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #8 : 01.03.05 - klo 21:01 »
Jepjep vanha kunnon cat fight on menneen talven lumia  -slowari fight on totista totta. Syytä peliä, älä pelaajaa. (und so weiter)




-majo-

Poissa karvapallo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #9 : 01.03.05 - klo 21:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Juzam Djinn"
asia lienee sitten selvä. on se vaan niin vaikeaa sanoa milloin aikoo lähettää lappunsa.


toi oli kyllä paras sun suustas =D

Poissa xapanthe

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #10 : 02.03.05 - klo 12:03 »
Karvapallo, tuollainen tahallinne asenne ei ole hyväksyttävää. Ole hyvä ja muuta se tai kärsi seuraamukset.
xapan Have/want

Poissa DogMeat

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #11 : 02.03.05 - klo 15:09 »
Sitäpaitsi se, miten Juzami on hoitanut muut tradet ei kuulu todellakaan tähän ketjuun.. Mutta jos itseäsi alat vertaamaan tradettamistasi Juzamin tasoon, kuten näytät tulevassa lainauksessa, niin voimme lyödä sinullekin slow trader leiman.
"Eipä oo puolista lapuista mitään kuulunut. Voisinhan mäkin sanoa että lähetin laput toissa keskiviikkona ja että posti näyttää hidastelevan, niinkuin sulla on varsin usein tapana sanoa. "

Poissa majo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #12 : 02.03.05 - klo 15:19 »
Kuka on kenenkin herra? Iskuja satelee sekä oikealta, että vasemmalta... Luulin, että tän osion tarkoitus oli iskeä slowaritagi selkärankaan ja yrittää saada trade etenemään eikä tarttua muotoseikkoihin ja lapselliseen kiistelyyn, voin olla väärässäkin...
Jos homma päätyy siihen, että karvapallon ovelle lähdette: voin opastaa teidät paikalle :D Ja niin joo, niitä postimerkkejä saa postista!

-majo-

Poissa xapanthe

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #13 : 02.03.05 - klo 15:41 »
Majo, nyt on punainenlanka kadonnut sulta. Me emme morkkaa ketään emmekä anna iskuja vasemmalta tai oikealta. Jos Karvapallo käyttäytyy lapsellisesti ja kostaa / hidastelee tarkoituksella, niin se ei ole suotavaa ja siihen puututaan. Slow Trader leima tulee kyllä jos tradet ei mene kunnolla. Juzamilla se jo on. Juzamin Slow tradeeminen ei kuulu TÄHÄN topikkiin, vaan TÄMÄ topikki koskee Karvapallon toimia!
xapan Have/want

Poissa karvapallo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #14 : 02.03.05 - klo 17:11 »
enpä oo hidastellu tarkoituksella juzamin kanssa(muidenkin laput ovat "myöhässä"). Lähetin kortit mahdollisimman pian ja ilmoitin milloin ne lähetän sekä kerroin oikean syyn myöhästelylle eli asenteessani ei pitäisi olla mitään valittamista. Xapanthe on luultavasti tulkinnut asian taas omalla tavallaan ja dogmeatin kommentista en oikein ymmärtänyt pointtia.

Olen siis hidastellut kahdessa vaihdossa viikon ja 3päivää. Toisen kanssa sovimme asiasta ennen korttien lähettämistä. Ja tämän toisen kanssa olen tosiaankin hidastellut sen viikon ja 3 päivää, ja vaikkei se ehkä sitten tähän topicciin kuulukkaan niin enpä ole tältä toiselta osapuolelta saanut kaikkia tässä diilissä minulle tulevia kortteja. Kävin juuri laittamassa kummankin kortit postiin eli se siitä sitten.

Anteeksi myöhästelystä ja lapsellisesta asenteestani.

Poissa DogMeat

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #15 : 02.03.05 - klo 18:19 »
Noniin, ilmoitelkaa sitten Juzami ja Mie kun laput ovat tulleet, niin asia on ok.

Poissa karvapallo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #16 : 03.03.05 - klo 13:15 »
ja juzami voin pistää sen extractionin tulemaan

Poissa Juzam Djinn

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #17 : 03.03.05 - klo 14:20 »
kunhan alkaa jotain lappuja näkyä.

Poissa xapanthe

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #18 : 03.03.05 - klo 14:53 »
Karvapallo, turhaan odottelet, että Juzami lähettää toisen treidin laput sulle eka, ihan suosilla, pistät vaan tulemaan kaikki mikä sun pitää laittaakkin, jos et lukenut tarkasti juzamin ekaa postausta, et huomannut näitä:
"En laittanut vielä seuraavana päivänä postiin, koska edellisen treidin morphlingia ei näkynyt vielä."

"Ilmoitin karvapallolle että laitan omat laput postiin kun minulle alkaa saapua jonkun treidin lappuja."

Epäselvää?
xapan Have/want

Poissa karvapallo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #19 : 03.03.05 - klo 18:55 »
Xapanthe, tekstis vaikuttaa siltä ettet oo joko lukenu puoliakaan topicista tai si oot vaan missannu puolet, johan sanoin että lähetin kaikki lappuni heti kun pystyin ne lähettämään, unohhas siis nuo salaliitto/kosto teoriasi..

Lainaus käyttäjältä: "Juzam Djinn"
kyl olen kaikki laput lähettänyt. mut vähän parempi asenne olisi ok. eli jos ilmoitat milloin aikoisit lappusi lähettää.


sain vielä juzamilta privaviestin jossa sanoi laittaneensa toisenkin traden laput postiin.
jotenki tosta päättelin et ois kaikki laput si lähettäny, ja kun vielä lappunsa sai tänään niin saisi alkaa munki lappuja näkymään

Epäselvää?

Poissa xapanthe

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #20 : 03.03.05 - klo 19:30 »
Tarkoitin tuossa myös sitä, että Juzami varmasti laittaa loput traden korteista postiin kun näkee sun kirjees laatikossaan. Näin sen olen ymmärtänyt, ja jos tosiaan olet laittanut ite kaikki laput tulemaan niin mitä luultavammin saat sitten omasikin piakkoin.

Eikö mulla ole mitään salaliitto-, kostoteorioita, kuhan vaan asentees on siltä näyttänyt.
xapan Have/want

Anonymous

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #21 : 08.03.05 - klo 23:08 »
Juu, kortit eivät ole tulleet vieläkään. Toivottavasti ovat postissa.

Poissa Mie

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #22 : 08.03.05 - klo 23:09 »
Minä kirjoitin edellisen viestin.

Poissa karvapallo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #23 : 11.03.05 - klo 07:46 »
odottelen juzamilta vielä cranial extractionin foilia

Poissa xapanthe

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #24 : 11.03.05 - klo 07:48 »
Juzam Djinn: Oletko saanut jo karvapallolta kaikki kortit?
xapan Have/want

Poissa karvapallo

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #25 : 11.03.05 - klo 16:19 »
xapanthe: on saanut, ja vaikkei olisikaan niin voisi lähettää kun kerran slowari on

Poissa DogMeat

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #26 : 11.03.05 - klo 18:34 »
Kröh, Djinni on bännissä nyt.

juzami

........
« Vastaus #27 : 12.03.05 - klo 10:55 »
karvapallo, lappusi on sinulla tiistaina, en päässyt hiihtolomalla lähettämään. Liian pitkä tarina, ja pistän vähän boonuksia mukaan. Pari muutakin asiaa jäi kesken, ja bannit eivät ainakaan helpota asioiden hoitamista (sähköpostini mukaan minulle on tullut 5 privaviestiä). Ja siis, nyt minulle saa vinetä ihan rauhassa, vinetkää sähköpostiin [email protected] tai puhelimeen soittamalla (en voi itse soittaa enkä lähettää tekstiviestejä)

juzami

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #28 : 12.03.05 - klo 12:06 »
joo, epäselvää on, nyt kun lueskelee noita omia viestejä, mutta ehkä bannit on vähän liikaa? no, ilmoitelkaa sitten tilannetta kun karvapallo saa lappujaan.

juzami

Karvapallo taitaa olla hidas
« Vastaus #29 : 12.03.05 - klo 13:44 »
niin, ja xapanthe laita tilinumerosi sähköpostiini tai tekstiviestillä.