Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Monkoosi  (Luettu 2883 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Poika

Monkoosi
« : 05.11.07 - klo 20:17 »
No tälläisen henkilön kanssa on tullut tehtyä vaihtoa. Lähetin hänelle yv:n, että ostaisin 2x Led 15e posteineen. Hän lähetti minulle seuraavana päivänä YV:n. "osoite tiedot Maksettuasi vastaa tähän osoitetiedoilla." No minä makselin kahden päivän päästä (18.10.07) ja sanoin, että makseltu on ja laitoin osoitteen mihin kortit voi lähettää. nyt on kulunut aika kauan eikä miehestä mitään ole kuulunut ja olen lähettänyt YV:itä, mutta näihin vastausta en ole saanut. Olen kuullut huhuja, että hänellä on kestänyt joskus muilloinkin lähettää kortit.

Poissa monkoosi

Vs: Monkoosi
« Vastaus #1 : 05.11.07 - klo 20:33 »
 Joskus kestää enempi joskus vähempi, en tiiä missä on vika jos ett lue vastuaksia privamessuihin? kortit on postissa ja outoa ettei ole jo sulla.(huomasin tänki lähinnä ku kaveri huomautti ett en myöskää joka päivä tällää kuikuile.

Poissa Poika

Vs: Monkoosi
« Vastaus #2 : 06.11.07 - klo 15:06 »
Joskus kestää enempi joskus vähempi, en tiiä missä on vika jos ett lue vastuaksia privamessuihin? kortit on postissa ja outoa ettei ole jo sulla.(huomasin tänki lähinnä ku kaveri huomautti ett en myöskää joka päivä tällää kuikuile.

Noniin kortit sain tänään (leimassa oli 05.11). Mitään privoja en ole saanut. No kortit ovat aika kauan postissa, joten pistetäänkö tästä slowtrader tagi vai?