Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Flamenous  (Luettu 6237 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jetch

Flamenous
« : 28.11.07 - klo 13:51 »
No niin, pitkän odottelun jälkeen tämäkin on tuota julki.

Ja mitä on kyse:
Vaihto lyötiin lukkoon 02.11. Ja kortien piti lähteä postiin. Ja arvatenkin ylemmät olivat tulossa minulle:

Auntie's Hovel
Gempalm Incinerator
Zo-Zu the Punisher
Squaking Pie Sneak
Goatnapper
Boggart Harbringer
+common goblineita

vs

Wasteland
4x cancel


No eipä kortteja löytynyt, joten viestiä hänelle. Flamenous tietysti ihmetteli eikö ole tullut, kun mielestään oli lähettänyt.
Vastaus oli tämmöinen:
Eikö kirjeeni ole muka jo tullut? Se meni postiin jo viime viikon puolella. Tuossa on muutama lähtevä kirje pinossa jossa voi erehdyksessä olla sinun mutta epäilen kovasti.

Myöhemmin sitten lähestyin ratkaisulla, että joko palautus tai 10e tilille.
Vastaus oli tämmöinen:
Hmm. Nyt kyllä alkaa ihmetyttää missä ne kortit sitten ovat. Olen vakuuttunut että olen ainakin osoitteesi kirjeeseen kirjoittanut ja mitä luultavimmin laittanut myös kortit siihen. (Kun en niitä ainakaan mistään löytänyt) Tarkistan vielä etteikö se ole jäänyt autoon tai jotain mutta alkaa vaikuttaa että pettämätön Itella on saattanut jotain hukata.

Noin viikko tästä taas lähettelin samaa ehdotusta 23.11.07
Vastaus tämmöinen:
Joop, miepä vaikka lähettelen noita kortteja takaisin. Waste kerkesi käydä turnauksessa mihin sitä tarvittiinkin

Tuosta viimeisestä viestistä tuli mieleen, että onko edes herra aikonut lähetellä kortteja. Ottanut vaan lainaan kortin ja sanonut, että kortit on lähetelty. No annoin asian olla ja odottelin, että kortit tulevat takaisin. Mutta eivät ole tänäänkään postista saapuneet, niin päätin tämän topicin kirjoitella, kun herralla on moneen muuhun asiaan foorumillakin aikaa. Ja ihmettelyä aiheuttaa sen, että kortit, mitkä piti tulla minulle, näkynyt listalla vielä listalla...

Ja kaikki viestit ovat tallella, jos niitä vielä tarvitaan.

~ Juho

Poissa Jetch

Vs: Flamenous
« Vastaus #1 : 28.11.07 - klo 13:53 »
No lisäykseksi anteeksipyyntö nimen väärinkirjoituksesta. :)

Poissa Nox

Vs: Flamenous
« Vastaus #2 : 28.11.07 - klo 14:42 »
"Joop, miepä vaikka lähettelen noita kortteja takaisin. Waste kerkesi käydä turnauksessa mihin sitä tarvittiinkin"

Siis tuollainen viesti vituttaisi minua ainakin ihan helvetisti ja saisi kaveri maksaa sulle ylimäärästä, kun kerran hyödynsi sun lappua ilman lupaas tai hyväksyntääs. Sen lappuhan se ei ole missään vaiheessa ollut, kun kerran vastiketta et ole saanut.

Poissa duracel

Re: Flamenous
« Vastaus #3 : 28.11.07 - klo 14:49 »
Ootko aatellu postata tätä Salaliitto-threadiin?

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa teemuhy

Vs: Flamenous
« Vastaus #4 : 29.11.07 - klo 08:34 »
aattele, hyödynsi sun lappuas ilman sun lupaas tai hyväksyntääs! Ihan takuulla kyse oli siitä, että tässä vain kierosti huijattiin poloiselta jätemaa lainaan, kun saman olisi saanut lainattua keltä tahansa vintaasimieheltä pääkaupunnista. Niin, ja vielä n^87e kertaa helpommin.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Nox

Vs: Flamenous
« Vastaus #5 : 29.11.07 - klo 10:09 »
Mitäs vittuilua toi oli ?! Flameous oli vittumainen, kun teki niin. Sä et ehkä tajua sitä mutta sellasta elämä on. Sä voit mennä itkee äidilles tollaset marinat.

Väitä vaa et sua ei vituttais, ku kaveri tekis tollaset källit sulle.

Poissa Polari

Vs: Flamenous
« Vastaus #6 : 29.11.07 - klo 11:54 »
Mitäs vittuilua toi oli ?! Flameous oli vittumainen, kun teki niin. Sä et ehkä tajua sitä mutta sellasta elämä on. Sä voit mennä itkee äidilles tollaset marinat.

Väitä vaa et sua ei vituttais, ku kaveri tekis tollaset källit sulle.

Trollaatko vai oletko vain pihalla? Vai onko tullut luettua liikaa salaliitto-threadia?
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Nox

Vs: Flamenous
« Vastaus #7 : 29.11.07 - klo 12:11 »
Sekä että huh

Poissa Jetch

Vs: Flamenous
« Vastaus #8 : 29.11.07 - klo 19:24 »
aattele, hyödynsi sun lappuas ilman sun lupaas tai hyväksyntääs! Ihan takuulla kyse oli siitä, että tässä vain kierosti huijattiin poloiselta jätemaa lainaan, kun saman olisi saanut lainattua keltä tahansa vintaasimieheltä pääkaupunnista. Niin, ja vielä n^87e kertaa helpommin.
Nii nii, tylsä päivän tuotoksia tuo heitto oli lopussa.

Mutta asiasta, kun pitää puhua, niin herralta ei ole mitään vieläkään kuulunut, vaikka foorumeilla on vieraillutkin jo muutaman kerran tämänkin topicin olon ajan. Joten joku voisi sitä ystävällisesti käskeä postittamaan, kiitos.

Nox: rauhoitu....

~ Juho

Poissa Jetch

Vs: Flamenous
« Vastaus #9 : 03.01.08 - klo 15:38 »
Sain kortit mitkä lähetin takaisin. Tämmöistä ehti välissä olla. Postimerkin päiväys oli 31.12

4.12
"Päätyivät tänään postiin. Jonnekin olin postimerkit hukannut ja vknloppu oli aika kiireistä."

10.12
"Nytpä selvisi muuten kadonneiden korttien mysteeri. Tuossa on lähistöllä hiljattain käytöstä poistettu postilaatikko jossa kyllä asiasta suurin kirjaimin tiedotetaan mutta en pimeällä ole huomannut. Sain sieltä nyt sitten takaisin omat korttini ja sinun korttisi. Lähetin nuo sinun korttisi nyt sitten uudemman kerran takaisin."

18.12
"Siinäpä yhä. Reiluun viikkoon en olekaan kotona ollut  N&auml;yttää kielt&auml; Jospa ne tästä kuitenkin kulkeutuisi."


Hidas vaihtaja tagin voisi heittää varoittamaan muita henkilöitä tai mitä ylläpitö näkee tarvittavana toimenpiteenä. Itse olen tarpeeksi tyytyväinen, että sain kortit takaisin, vaikka aikaa meni 2 kuukautta.  >:(

~ Juho

Poissa Heartnet

Vs: Flamenous
« Vastaus #10 : 05.01.08 - klo 15:39 »
Sinä tai ylläpito ette voi tietää poistettiinko se postilaatikko käytöstä todellisuudessa käytöstä. Mielestäni on aika julmaa jos flamous saa hidas vaihtaja tagin sen takia että posti sen homman möhli.

Poissa Jetch

Vs: Flamenous
« Vastaus #11 : 05.01.08 - klo 15:44 »
Sinä tai ylläpito ette voi tietää poistettiinko se postilaatikko käytöstä todellisuudessa käytöstä. Mielestäni on aika julmaa jos flamous saa hidas vaihtaja tagin sen takia että posti sen homman möhli.
Herralla silti kesti miltein kaksi viikkoa sen jälkeen, kun sanoi tämän. Ja muutenkin homma haiskahtaa. Tee omat johtopäätökset, mutta asia ei minua enää haittaa. Sain korttini takaisin.

10.12
"Nytpä selvisi muuten kadonneiden korttien mysteeri. Tuossa on lähistöllä hiljattain käytöstä poistettu postilaatikko jossa kyllä asiasta suurin kirjaimin tiedotetaan mutta en pimeällä ole huomannut. Sain sieltä nyt sitten takaisin omat korttini ja sinun korttisi. Lähetin nuo sinun korttisi nyt sitten uudemman kerran takaisin."

18.12
"Siinäpä yhä. Reiluun viikkoon en olekaan kotona ollut  N&auml;yttää kielt&auml; Jospa ne tästä kuitenkin kulkeutuisi."

Poissa Laava

Vs: Flamenous
« Vastaus #12 : 05.01.08 - klo 17:23 »
Hyvin epätodennäköistä, että jos postilaatikko poistetaan käytöstä, siihen lätkäistään joku tarra kylkeen. Eiköhän se silloin kiikuteta ihan kokonaan pois.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa miinin

Vs: Flamenous
« Vastaus #13 : 05.01.08 - klo 17:56 »
Lähettäjä on myös aina vastuussa lähettämistään korteista, se löytyy foorumin säännöistä.

Poissa Flameous

Vs: Flamenous
« Vastaus #14 : 06.01.08 - klo 13:43 »
Laava, näin minäkin kuvittelin mutta näköjään ei tällä kertaa. Se laatikko oli kyllä vielä sijoitettu todella kummallisesti keskelle ei mitään, mutta sattui olemaan tuossa lähimpänä.