Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Salteri  (Luettu 2546 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa veijari

Salteri
« : 14.02.08 - klo 21:54 »
Elikkä sovittiin Salterin kanssa trade 24.01 ja kortit saapuivat tänään 14.2 vieläpä niin että yksi magpie puuttui.
Trade ei sinäänsä ole iso eikä merkitsevä, mutta kun rupeaa 3vko kestämään lähetys ja sittenkin vielä vajaana ja ylipäätänsä aluksi tradeaa kortteja joita ei omista niin ajattelin nyt pistää tänne näkyville muille ettei ole hyvä mies tämä Salteri.

« Lähetetty käyttäjälle: veijari : 24.01.08 - klo:22:49 »
« Olet edelleenlähettänyt tai vastannut tähän viestiin. »
Miten olisi:

Sulle:
4x Terramorphic Expanse
4x Viridian Shaman
4x Thieving Magpie
2x Juggernaut


Mulle:
4x Recollect
1x Cytoplast Manipulator
1x Novijen Sages (foil)
1x Worship


« Lähetetty käyttäjälle: veijari : 24.01.08 - klo:23:09 »
Mulle kortit:

Saila Tampio
Rinnetie 6
33430 Vuorentausta

« Lähetetty käyttäjälle: veijari : 04.02.08 - klo:00:31

Oukei nyt oon löytäny ihmisen, Jolta saan tuon puuttuvan Thieving Magpien Kiitos kärsivällisyydestä!


Tuossa 2 ja 3nen viestin välissä sain jossain vaiheessa ilmoituksen että "hups ei mulla ookkaan noita kortteja", kuitenkin niin että omani olin jo kerennyt lähettää.

Poissa Saletri

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Only in Ravnica do the wolves watch the flock.
Vs: Salteri
« Vastaus #1 : 15.02.08 - klo 00:59 »
Korjataanko tämä käyttäjä tähän alkuun, eli olen Saletri  ;)
Enkä hyvä mies olekaan, kun olen paha nainen.
Puhun nyt puolustukseni lyhyesti.

Omasta puolestani tämä on ollut inhimillisen erehdyksen kautta tapahtunut omalta puoleltani paskasti hoidettu trade. Tiedän, että hallussani on ollut 4x Thieving Magpie, koska ovat olleet pakassani ja niitä ahkerasti aikoinaan pelikavereiltani vaihdoin. Syystä tai toisesta yksi noista tirpoista on ottanut jalat alleen.
Koska tuossa aikoinaan omasta peliporukasta vaihtelin tirpat itselleni, niin tuon puuttuvan tirpan löytäminen ei oo ollu helppoa.
Kuten Veijarillekin ilmoitin, niin löysin kaverin, jolta tuon tirpan saan. Tuo kaverini luuhaa kuitenkin viikot intissä ja viime viikonloppuna emme sitten kerenneet näkemään  :( Laitoin sitten kortit vajaana menemään ja nyt myöhemmin, eli äsken kun pääsin koneelle, laitoin Veijarille viestiä, että sen viimeisen tirpan laitan throw innineen tulemaan tulevan viikonlopun jälkeen. Lisäksi sanoin laittavani Veijarin lähettämät kortit hänelle takaisin, mikäli en tuota puuttuvaa Thieving Magpieta saa nytkään tulevana viikonloppuna.

Olen tästä selkkauksesta oikeasti todella pahoillani Veijari ja mikäli vilkaisette aikaisemmin saamiani palautteita, voitte todeta, että näin paskasti hoidettu trade oli kohdallani ensimmäinen ja toivon mukaan myös viimeinen!

Poissa Saletri

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Only in Ravnica do the wolves watch the flock.
Vs: Salteri
« Vastaus #2 : 15.02.08 - klo 01:30 »
Tässä nyt vielä lainattuna tuo Veijarille lähettämäni viesti jonka lähetin ennen ku huomasin tän viestiketjun.

Moi!

Alkaisi todellakin olla aika postittaa kortteja. Laitoin itse asiassa muut kortit sulle tulemaan, paitsi sen puuttuvan lintusen. Sain äkkinäisen työkeikan viikonlopuksi, enkä kerennyt näkemään tuota kaveriani jolta sen tirpan saan, saati en myöskään päässyt koneen äärelle. Itseäni suorastaan vituttaa, että oon niin jäätynyt tän traden ja oon pahoillani. Tuon puuttuvan Thieving Magpien laitan sulle tulemaan throw innien kera viikonlopun jälkeen ja JOS jostakin syystä en sitä vieläkään saa, niin laitan sulle sitten tulemaan takasipäin sulta saamani kortit.