Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sacred Ground + Mindslaver o_0  (Luettu 1962 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nastaboi

Sacred Ground + Mindslaver o_0
« : 27.09.05 - klo 11:23 »
Minulla on Sacred Ground tiskissä, ja vastustaja ottaa Mindslaverilla seuraavan vuoroni. Jos sitten vastustajani pelaa kädestäni Flooded Strandin ja rikkoo sen, niin palautuuko se tiskiin vai ei? Landin uhraaminenhan on ability, ja vastustajani kontrolloi kaikkea tekemääni.

Veikkaukseni on, että landi ei tule takaisin, koska käsittääkseni olen edelleen sääntöjen kirjaimen mukaan kaikkien permanenttieni kontrolloija, ja Mindslaver vain sanoo, että vastustaja tekee valinnat puolestani. Olenko ihan pihalla, ja miten tässä lopulta käy?
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa duracel

Sacred Ground + Mindslaver o_0
« Vastaus #1 : 27.09.05 - klo 13:31 »
Vastustajasi controlloi _vuoroasi_, eli hän tekee päätökset kaikesta mitä sinä teet (siis sinä pelaat sen Flooded Strandin, koska vastustajasi niin päättää). Pelin objektien (permanentien, stäkissä olevien abilityjen, jne.) kontrollointi ei kuitenkaan Mindslaverin vuoksi siirry toiselle pelaajalle.

Olet siis oikeassa siinä, ettei landi tule takaisin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!