Poromagia

Kirjoittaja Aihe: CK / Xantha / Retromancen ja toistuvat ongelmat.  (Luettu 17320 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ADraw-

CK ei ole lähettänyt korttejaan ja on viikon myöhässä. Valittaaaa ettei ole postimerkkejä, eikös niitä nykyään saa postista ja aika lailla mistä vaan kadunkulman kioskeista lähtien?

E: Otsikkoon myös muut näistä käyttäjätunnuksista.
-Anastazia
« Viimeksi muokattu: 26.07.06 - klo 23:13 kirjoittanut ADraw- »

Poissa xapanthe

CK Hidastelee.
« Vastaus #1 : 06.10.05 - klo 21:22 »
Jos tarkkoja ollaan, niin niitä saa jokaisesta ruokakaupasta ja joistain kiskoilta/huoltoasemilta. Tuskimpa 0.65€ maksavan postimerkin hankkiminen on niin iso asia.

Henkilö joka viimeeksi valitti noin naurettavasta oli Genie ja sille jätkälle sai nauraa.
xapan Have/want

Poissa FooGod

CK Hidastelee.
« Vastaus #2 : 06.10.05 - klo 22:24 »
Saattaa mullakin tulla tänne kohta asiaa tänne, mut katotaan tää perjantai vielä, josko lappu tulis.

Poissa jooniz

CK Hidastelee.
« Vastaus #3 : 06.10.05 - klo 22:24 »
ja kerrottakoon nyt myös, että samainen kaveri lähetti minulle aivan syödyn cranial extractionin, lähettäessä sanoi, että on pelannut sillä, mutta en olettanut että hän pelaisi sillä ilman sleevejä.

Sämpylä

CK Hidastelee.
« Vastaus #4 : 06.10.05 - klo 22:32 »
ja minun kortit on myöhässä

Poissa Anssi

CK Hidastelee.
« Vastaus #5 : 06.10.05 - klo 22:34 »
Mies on kadottanut osoitteenne. (9) Ainakin oli pari päivää sitten.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Fallen_Hyperion

CK Hidastelee.
« Vastaus #6 : 07.10.05 - klo 00:34 »
Samoilla linjoilla. Sanoi laittaneensa postin kulkemaan maanantaina. Eipä ole näkynyt vielä.
"Duct tape is like the force. There is a light side and a dark side and it holds the universe together."

http://kapsi.fi/~tharna/forums/index.php?topic=12464.0

Poissa miinin

CK Hidastelee.
« Vastaus #7 : 07.10.05 - klo 02:13 »
Ja kaiken sen pölhöilyn jälkeen mitä mies(poika) on täällä esittänyt, vielä lähdette vaihtamaan tuollaisen kanssa? Missään vaiheessa ei käynyt mielessä, että kaikki ei ehkä menekkään kuten olette toivoneet?

Poissa xapanthe

CK Hidastelee.
« Vastaus #8 : 07.10.05 - klo 08:56 »
Ilmoitelkaa tässä topikissa miten kyseisen jätkän kanssa on mennyt. Jos saatte lappunna, kertokaa kuinka kauan niiden kestämisessä kesti (jos siis hän on myöhästellyt). Katotaan onko tästä misestä tunnistettuihin rippereihin/slow tradeejiin.
xapan Have/want

Poissa FooGod

CK Hidastelee.
« Vastaus #9 : 07.10.05 - klo 23:16 »
Viime viikonloppuna sain viimeksi yhteyden kaveriin ja sanoi maanantaina laittavansa kortit postiin, mutta eipä ole kortteja näkyny. Nyt oon lähettäny kaks pm:ää ja molemmat se on lukenu, mut ei oo viitsiny vastata. Pikkuhiljaa alkaa käpy palamaan, vaik ei sinänsä harmita CK:lle antamaieni korttien menetys vaan se etten ole vielä saanut CK:lta haluamaiani kortteja. Ois edes jotain apua jos tyyppi viitsis vastata viesteihin mut vituttaa kun äijä vaan ignoree kaikki viestit...

Poissa CK

CK Hidastelee.
« Vastaus #10 : 08.10.05 - klo 12:47 »
Joo anteeks oon nyt lähettäny kaikki kortit tää myöhästeleminen ei tuu toistumaan!
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa Fallen_Hyperion

CK Hidastelee.
« Vastaus #11 : 10.10.05 - klo 12:36 »
Jep, minun kortti saapui tänään. n 1,5-2 vkoa myöhässä, ettei nyt ollut edes paha. Eiköhän poika oppinut virheistään.

CK:lle vinkiksi:
olisi ollut hyvä huomauttaa että korttien saapuminen kestää hieman EIKÄ väittää että on ne on lähetetty vaikkei todellisuudessa vielä olleet postissa. minua ei tuo pari viikkoa tapa, ja uskon että suurin osa muistakin käyttäjistä kestää hetken odotella, jos vain saavat siitä tiedon etukäteen.
"Duct tape is like the force. There is a light side and a dark side and it holds the universe together."

http://kapsi.fi/~tharna/forums/index.php?topic=12464.0

Poissa Seafarer

CK Hidastelee.
« Vastaus #12 : 10.10.05 - klo 16:08 »
Jatkoa listaan: Tänään sain kortit CKlta, jotka tulivat siis viikon myöhässä. Kortit olivat kaikki (3kpl) ex-kuntoisia, vaikka oletin vähintään nm-kuntoisia (kamigawaa). Yhdessä oli vielä kaiken lisäksi leima, eikä kyseinen henkilö ollut maininnut siitä (eikä kunnoistakaan) sanallakaan kauppojen yhteydessä.

Poissa mr haisuli

CK Hidastelee.
« Vastaus #13 : 28.10.05 - klo 16:49 »
Tehtiin keskiviikkona vaihto mut CK:lle meni maanantaihin
on se aika hidasta mut ei se mua haittaa.

Poissa jaakari

CK Hidastelee.
« Vastaus #14 : 28.10.05 - klo 20:45 »
Juu. Korttien kunto kannattaa kyllä tosiaan tiedustella kun CK:n kanssa kauppaa tekee. Yhden (ja ainoan) vaihdon olen suorittanut - kaksi kolmesta kortista oli noin 'poor' -kunnossa, mistä en saanut etukäteen tietoa. En tosin kysynyt korttien kuntoa, joten tavallaan omakin vika.

Mutta siis kannattaa tosiaan kysyä sitä kortin kuntoa, jos se itselle jotain merkitsee.

Poissa SSpade

CK Hidastelee.
« Vastaus #15 : 02.11.05 - klo 17:19 »
eli parisen viikkoa sitten ollaan tehty vaihto, kortteja ei ole tullut vaikka pariin otteeseen olen niitä kysellyt. reilu viikko traden jälkeen lupasi että laittaa kortit tämän viikon maanantaina, mutta "yllättäen" eipä laittanutkaan. Kaiken lisäksi viikonloppuna tuli viesti että yksi kortti oliki "yllättäen" hävinny. No eihän siinä mitään korvaavaa korttia tilalle, mutta sitten rupes jo vähän vituttaa kun seuraavana päivänä "hävinnyt" kortti oli sen uudessa pakassa jota esiteltiin näillä foorumeilla. Ja vaikka siitä vaihdosta onki pari viikkoa niin siitä huolimatta minulle jo "vaihdettu" kortti pyörii edelleen muille vaihdettavana have listassa vaikka CK lähes päivittäin hW:nsa päivittää. Onhan toki mahdollista että hänellä olisikki näitä rareja useampi, mutta tässä tapauksessa siihen ei voi millään uskoa.

Sillon kun vaihto sovittiin CK kirjoitti että kortit postiin mahdollisimman pian!!!
Kaiken lisäksi tässä samaisessa ketjussa on jo kertaalleen luvannut, että ei tule toilailut toistumaan...

Eli valehteluja on tullut jo niin paljo ja monelle et voisippa jotain penaltya tulla jo henkilölle. Ise suosittelisin banneja niin loppuu toi pelleily!

Poissa CK

CK Hidastelee.
« Vastaus #16 : 02.11.05 - klo 19:24 »
SSpade... Voi V mä olin unohtanu sut ihan kokonaan...
Ne landithan tuli sulle??? Voin laittaa 1€ hyvitystä tästä...



EDIT: Niin ja tähän samaan ihan pakko päässä laittamaan, että toi Sämpylä yritti multa huijata kortteja, kun ite ei oo lähettäny mitään, ja nyt valitteli et sillekin kortit myöhässä...



EDIT2: Niin se pakka minkä sinne turnausosastolle kirjoitin... Mulla ei itse asiassa oo puoliakaan niistä korteista, ja ne ländit on siellä vaan kun kaikki kuitenkin oottaa sellasia siellä näkevänsä...
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Sämpylä

CK Hidastelee.
« Vastaus #17 : 02.11.05 - klo 20:43 »
Voi vittu nyt menit liian pitkällä meidän vaihdossa lähetin sinulle kortteja mutta ilmeisesti jotain puuttui, sinulta en saanut mitään kortteja sä oot varsinainen kusettaja pask*. En viitsi mitään meteliä nostaa kun sulle lähetin vaan pask** BÄNNIÄ TÄLLE NEWBIELLE!!!

Poissa SSpade

CK Hidastelee.
« Vastaus #18 : 02.11.05 - klo 21:00 »
SSpade... Voi V mä olin unohtanu sut ihan kokonaan...
Ne landithan tuli sulle??? Voin laittaa 1€ hyvitystä tästä...

v: Juurihan sanoit, että olit unohtanut kokonaan, miten voit olettaa että osa korteista on tullut, vai meinasitko lähettää kortit monessakin kirjekuoressa?

Onhan se nyt ymmärrettävää että voi unohtaa kaksi viikkoa lähettää kortteja  vaikkakin lupaa lähettää ne monta kertaa... kiva homma on myös että yrität lahjoa kokonaisella eurolla että unohtasin sinun kämmäyksesi tai että muut tradettajat unohtaisivat sen että sinun kanssasi tulee näitä ongelmia koko ajan. Eiköhän tässä viestiketjussa tule kaikille selväksi miten helppoa ja kannattavaa vaihtokaupat sinun kanssasi ovat.

EDIT: Niin ja tähän samaan ihan pakko päässä laittamaan, että toi Sämpylä yritti multa huijata kortteja, kun ite ei oo lähettäny mitään, ja nyt valitteli et sillekin kortit myöhässä...

v: Se että valitat tässä ketjussa muiden kanssa epäonnistuneista vaihtokaupoista saa varmasti kaikki tuntemaan sympatiaa sinua kohtaan. Kaikki varmasti temppujesi jälkeen ovat sitä mieltä että sämpylä on huijaaja ja sinä viaton tradettaja jota huijataan.

EDIT2: Niin se pakka minkä sinne turnausosastolle kirjoitin... Mulla ei itse asiassa oo puoliakaan niistä korteista, ja ne ländit on siellä vaan kun kaikki kuitenkin oottaa sellasia siellä näkevänsä...

v: Juurikin näin, me kaikki odotimme näkevämme kortit siellä, koska tämä pakkahan on turnauspakkojen aatelia... http://www.kapsi.fi/~tharna/forums/viewtopic.php?t=4475

Poissa Ramin

CK Hidastelee.
« Vastaus #19 : 02.11.05 - klo 23:02 »
Lainaus käyttäjältä: "SSpade"
v: Juurikin näin, me kaikki odotimme että näkevämme kortit siellä, koska tämä pakkahan on turnauspakkojen aatelia... http://www.kapsi.fi/~tharna/forums/viewtopic.php?t=4475


Havaitsen hyppysellisen sarkasmia :P

Poissa CK

CK Hidastelee.
« Vastaus #20 : 03.11.05 - klo 14:03 »
En yritä ostaa unohdusta... Saan siis näemmä sittenkin pitää viimeisen euroni... Enkä ole väittänyt että olisin jo joitain kortteja lähettänyt, meinasin vaan että sulle varmaan pitäis tulla niitä ländei...
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa CK

CK Hidastelee.
« Vastaus #21 : 03.11.05 - klo 14:04 »
Niin ja nykyään kun taas omistan paaaaaaaaljon postimerkkejä, voin pistää kortit postiin seuraavana päivänä vaihdosta.
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa marke

CK Hidastelee.
« Vastaus #22 : 03.11.05 - klo 15:36 »
Lienee kannattaisi ilmoittaa etukäteen, että vaihdossa saattaa kestää esim. paikallisen postimerkkitehtaan työsulun takia.
Comeback (?)

Poissa Turnipser

CK Hidastelee.
« Vastaus #23 : 07.11.05 - klo 02:22 »
ei varmaan kannata vaihdella ollenkaan jos ei osaa tai Lappeenrannassa ei myydä postimerkkejä.
"Believe in the ideal, not the idol."

HW:
http://kapsi.fi/~tharna/forums/index.php/topic,5616.0.html

Poissa Hezzu

CK Hidastelee.
« Vastaus #24 : 14.01.06 - klo 16:48 »
Mulle CK sensijaan peru vaihon ja minä olin kerenny lähettää kortit kun sovittiin treidit. Se lupas lähettää mun kortit heti takasi, mutta ei oo kuulunu mitään viikkoon!!Se saa kyllä jotenkin korvata tän...

Poissa xapanthe

CK Hidastelee.
« Vastaus #25 : 17.01.06 - klo 08:26 »
CK: Etsä viitsisitsä lopettaa tota hidastelua. Ei oikeesti jaksais tehä asialle mitään. Laiska kun olen 8D
xapan Have/want

Poissa floundz

CK Hidastelee.
« Vastaus #26 : 24.01.06 - klo 13:16 »
Minultakin uupuu nuo CK:n kortit. Olen tässä kohta kuukauden odotellut, että ne saapuisivat ja nyt laitan tänne juttua, jos vaikka jotain tapahtuisiki. Useasti olen ottanut yhteyttä ja viestit on kyllä luettu ja pari kertaa vastattukin, mutta kortteja ei vaan näy.

Poissa Hezzu

CK Hidastelee.
« Vastaus #27 : 24.01.06 - klo 15:42 »
kohta jo kolmas viikko. Kun lähetin ck lle privaa niin se oli häipyny sieltä (eli CK ois lukenu sen) ja sit ei kuulunu mitään vastausta. Luulen että Ck tosiaan kusettaa...

Poissa xapanthe

CK Hidastelee.
« Vastaus #28 : 26.01.06 - klo 10:26 »
Noniin. Eli niiltä joilta puuttuu CK:n kortit, vastatkaa tähän topikkiin, kertokaa kauppojen suuruus ja myöhästymisen määrä.

Näin voidaan tosiaan voidaan tietää mitä CK:lle tullaan tekemään.
xapan Have/want

Poissa floundz

CK Hidastelee.
« Vastaus #29 : 26.01.06 - klo 13:55 »
31 päivä joulukuuta CK lähetti viestiä, että oli ollut sen 2 viikkoa 40+/- kuumeessa, sen takia 2 viikon myöhästyminen silloin oli ja nyt olen sitten useaan otteeseen laittanut viestiä, että voisi ne kortit pistää ja vastausta ei ole kuulunut, mutta ne on luettu.
Kaupoista en ole enää kunnolla muistissa, mutta ei sieltä mitään kauhean isoa ollut tulossa.