Poromagia

Kirjoittaja Aihe: CK / Xantha / Retromancen ja toistuvat ongelmat.  (Luettu 17379 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hezzu

CK Hidastelee.
« Vastaus #30 : 26.01.06 - klo 16:28 »
noh.
Tatsumasa Dragons Fang
Uyo, Silent Prophet
Vs
Mindleech Mass
The Unspeakable

sit se peru koko homman kun olin lähettäny kortit.
Ja lopulta tulis sit tälläne vaihto

Tatsumasa
vs
Mindleech Mass
ja Uyo takasi

Ei oo kuulunu mitään!

Poissa floundz

CK Hidastelee.
« Vastaus #31 : 31.01.06 - klo 18:41 »
ei sais jotain tietoo tosta CK:sta, että vois ottaa yhteyttä jotenki, kuten nimi?

Anonymous

CK Hidastelee.
« Vastaus #32 : 31.01.06 - klo 19:40 »
Joni Kiviluoma
Piiluvankatu 29 E 37
53950 Lappeenranta

Tiedot löytyvät kyseisen herran H/W -linkin takaa.

Poissa floundz

CK Hidastelee.
« Vastaus #33 : 31.01.06 - klo 19:44 »
en taas osaa....

Poissa ZyDec0

CK Hidastelee.
« Vastaus #34 : 01.02.06 - klo 19:21 »
itse tein CK:n kanssa traden, jossa myin hänelle kamigawa blockin ja ravnican rareja ja uncommoneja ison läjän ja välissä otin myös pari lappua itselleni. Kaupasta on kulunut kutakuinkin kaksi viikkoa eikä rahoja saatika kortteja ole näköpiirissä. Otin yhteyttä häneen puhelimitse ja tähän mennessä on tullut lupauksia noin kolmisen kertaa. Nyt vain harmittelen itselleni sitä, että huomasin tämän threadin 2 tuntia sen jälkeen kun tiputin kirjeen postilaatikkoon. CK on nyt maanantaina (30.01.2006) sanonut lähettäneensä tavarat postiin ja nyt on keskiviikko, eikä näy. Odotan niitä huomiseksi.. nähtäväksi jää tuleeko mitään ja jos tulee niin minkä kuntoisia lappuja

Poissa floundz

CK Hidastelee.
« Vastaus #35 : 07.02.06 - klo 14:22 »
CK toimitti kortit, ei ollut loppujen lopuksi paljon ylimääräistä, mutta kelpaa, puolestani asia voidaan pistää lukkoon, kunhan muutkin saavat korttinsa

Poissa veijari

CK Hidastelee.
« Vastaus #36 : 07.02.06 - klo 16:12 »
Mulla taas ei ollut mitään ongelmaa tradessa.

Poissa pyhimys

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #37 : 07.06.06 - klo 06:37 »
Sovin CK:n kanssa kaupasta, jossa hän lähettää minulle huonokuntoisen brushlandin ja rahaa ja saa vastineeksi setin standstillejä, counterspellejä ja pari wayfareria. Koska miehellä on tuo Hidas Vaihtaja-leima, niin sovittiin että hän lähettää postinsa ensin ja vasta sitten minä lähetän hänelle omani. Korttien piti mennä postiin kuitenkin heti. Muutaman päivän jälkeen ja parin kirjoittelun jälkeen sain mieheltä mm. seuraavan viestin:

"Kyllä olen edelleen vaihto+ostoa tekemässä, sikäli kuin sinä nyt olit se Standstillejä ja Counterspellejä myyvä henkilö... (en minäkään voi kaikkea muistaa) Brushlandin ja 11€ laitoin postiin jo jonkin aikaa sitten, samalla kaikkien muidenkin vaihtokirjekuorieni kanssa, ja nyt en tajua mikä postia viivästyttää. Postimerkit olivat, siitä olen varma."

No kortteja ei kuitenkaan kuulunut ja kyselin vielä yv:llä ja muita kautta, niin siitä muutaman päivän kuluttua minulle tippui seuraava viesti:

Pyydän anteeksi jo ennen kuin ehdit lukea viestini.

[/i]Olen siis päättänyt, etten ostakaan korttejasi. Taisin jossain vaiheessa sanoa lähettäneeni jo rahat ja Brushlandin, mutten niin kuitenkaan tehnyt. Voin tietysti, jos se sinulle sopii, edelleen vaihtaa nuo Standstillit ja Counterspellit johonkin suunnilleen samanarvoiseen (esim. 2 Worshippiin, joista toinen on 9E foil). Brushlandinkin vaihdoin jo pois...[/i]

Että näin. Ajattelin että käytös olisi muuttunut eri kompasteluista tällä foorumilla, mutta ei ilmeisesti olekaan. Hyvää tässä oli etten lähettänyt korttejani ensin, eikä oikeasti vahinkoa tapahtunut, mutta harmillista se että olisin voinut saada ne muuhun vaihtoon mukaan.

Ei muuta, miettikää jokainen tahollanne haluatteko miehen kanssa vaihtoja tehdä. Minä en ainakaan tee.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #38 : 07.06.06 - klo 11:22 »
Joskus kai täällä on sanottu ettei saisi puuttua tälläisiin tapauksiin, ellei ne koske itseään, mutta pakko kommentoida, poistaakaa ylläpito tämä viesti jos tämä on "vääränlaista" postausta, mutta kuohautti vaan niin tuo ck:n toiminta etten pysty olla hiljaa...
siis, tuo että ensin valehtelee lähettäneensä, ja sitten vielä peruu vaikka kaikki oli jo sovittu ja lyöty lukkoon.... jos ei bannin niin ainakin jonkilaisen jäähyn arvoista toimintaa minusta.
« Viimeksi muokattu: 07.06.06 - klo 11:28 kirjoittanut cosminen »

Poissa miinin

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #39 : 07.06.06 - klo 11:26 »
Juu, nyt odotellaan CK:lta todella pätevää selitystä ja jos sitä löydy, niin pistetäänpä ko. henkilö jäähylle.

Poissa CK

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #40 : 07.06.06 - klo 11:30 »
Juu, nyt odotellaan CK:lta todella pätevää selitystä ja jos sitä löydy, niin pistetäänpä ko. henkilö jäähylle.

Joo, siitä vain. Kirjoitan vain nopeasti ylös kaikkien niiden henkilöiden osoitteet, joiden kanssa olin vaihtamassa... (Ja joille siis en vielä ole kortteja lähettänyt. Joillekin kortit lähtivät jo jonkin aikaa sitten, mutteivät ole kuulemma saapuneet perille...)
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa miinin

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #41 : 07.06.06 - klo 11:45 »
 Nyt on CK 20 päivää porttikiellossa, jos vastaavaa toimintaa esiintyy enää kertaakaan, ei hänen tunnuksellaan tai IP-osoitteellaa tarvitse tätä foorumia enää vaivata. Jos jollain henkilöllä on keskeneräisiä vaihtoja CK:n kanssa kannattaa häneen ottaa yhteyttä esim. sähköpostilla.

Poissa Armitas

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #42 : 10.06.06 - klo 22:09 »
Nyt alkaa jo kyllä mennä vähän yli tuo CK:n säheltäminen. Minusta tällä kertaa ei ollut kysessä pelkästään slow-trade vaan kuten kirje tuli myös vähän myöhässä noin œ vko. mutta kun avasin kirjeen se oli täysin tyhjä. Kirjeessä ei ollut nimeä keneltä se oli, mutta tiesin kyllä kenen kortit puuttuivat. Itse lähetin kortit noin œ vko ennen CK:ta. En voi käsittää miten hän lähettelee kirjeitä joissa ei ole mitään. Ilmiselvä rippaus.

Poissa miinin

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #43 : 11.06.06 - klo 02:52 »
Ko. jantteri on nyt pysyvässä IP-bannissa. Jos sinulla ei ole hänen tietojaan tallessa, niin ota yhteyttä ylläpitoon.

Poissa Armitas

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #44 : 04.07.06 - klo 10:13 »
Sain hoidettua asian CK:n kanssa tai no en edes pahemmin ottanut yhteyttä ja noin 1kk kortit tuli myöhässä. Onneksi extrojen kanssa.

Poissa Sammakko

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #45 : 04.07.06 - klo 19:28 »
Tänään tuli itsellekkin kuori. (4.7.2006) Odottelin rapiat 2KK. Rupattelin CK:n ukkelin kans vajaa pari viikkoa sitten asiasta noin œh. Hän lupasi antaa muksulleen hieman kurinpalautusta. Toivottavasti kaikki muutkin saavat korttinsa häneltä +hieman extraa henkisistä kärsimyksistä mitä kaveri aiheutti.
*Hieman tökerö selitys löytyi kirje kuoresta. "Pahoittelen myöhästymistä. Olisin lähettänyt aiemmin,mutta kortit olivat hukassa." =)

Poissa Rancid-

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #46 : 14.07.06 - klo 15:39 »
Jaha, CK on tehnyt paluun nimellä Xantcha. Saapa nähdä, onko parannusta tapahtunut.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #47 : 14.07.06 - klo 15:49 »
Hmm... onkos tuommoinen salittua?

Poissa miinin

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #48 : 14.07.06 - klo 17:10 »
Jahas Xanhta esitteli itsensä CK:n serkkuna, joka kyllä pitää CK:ta vain kaverinaan... Olisihan tämä pitänyt arvata:( Katsotaanpa vielä varmistus ja bannia perään.

Poissa Retromancer

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #49 : 16.07.06 - klo 20:04 »
Jahas Xanhta esitteli itsensä CK:n serkkuna, joka kyllä pitää CK:ta vain kaverinaan... Olisihan tämä pitänyt arvata:( Katsotaanpa vielä varmistus ja bannia perään.

Mistäköhän hemmetin "varmistuksesta" tässä nyt oli kyse? Minä (Xantcha) EN ole Joni (CK). Muistaakseni olen siitä lähes (Lähes kaikki -joukkoon ei siis taida kuulua esim. Rancid-) kaikille ilmoittanut ennen vaihtoa, että vaikka pyydänkin kortteja hänen osoitteeseensa (tai jonnekin lähiseudulle), en ole hän, vaan hänen serkkunsa! Satuin vain olemaan sielläpäin kylässä. Jos nyt vaikka saisin tuon käyttäjäni takaisin, niin voisin ruveta taas pyytämään noita kortteja omaan osoitteeseeni. (Joka siis - selvennyksen vuoksi sanon - on Toritalontie 4 A 2, 53900 Lappeenranta)
En kiitä etukäteen, koska ylläpito ei kuulemma ole täällä kovin luotettavaa väkeä... (Tämän tosin kuulin vieläkin epäluotettavammalta taholta, nimittäin eräältä nimeltä mainitsemattomalta serkultani...) Jos on kysyttävää, Anastazia, laita PM:ää äläkä paiskaa suoraan bänniä kehiin...
Jos omistat setin Anarchisteja, ilmoita minulle, niin katson wanttisi läpi. Enköhän minäkin jotain vaihtoa saa aikaiseksi.

Poissa miinin

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #50 : 16.07.06 - klo 21:56 »
Mistäköhän hemmetin "varmistuksesta" tässä nyt oli kyse?

Ihan yksinkertainen osoitetietojen tarkistaminen.

kaikille ilmoittanut ennen vaihtoa, että vaikka pyydänkin kortteja hänen osoitteeseensa (tai jonnekin lähiseudulle), en ole hän, vaan hänen serkkunsa!

Bannien poistostahan seuraisi se, että myös Kiviluoma, olettaen ettet sinä ole hän (tästähän meillä ei ole kuin sinun sanasi ja tätä vastaan sama osoite), pystyisi myöskin itse luomaan uuden käyttäjätunnuksen esiintyen oman itsensä serkkuna, kummina tahi kaimana. On myös perin oudoksuttavaa, että olet asuinpaikkakunnallasi kyläilemässä ja tilaat kortit täältä vaihto-ongelmien takia bannitun henkilön osoitteeseen - miks et kotiisi, kun kerran samassa kaupungissa asut? Bannittua henkilöä EI foorumilla kaivata ja koska Kiviluoma on aiemminkin tehnyt uusia tunnuksia bannissa olleessaan, niin tämä Xantha-henkilö vaikuttaa liian paljon jo surullisen kuuluisalta sankarilta (kertauksen vuoksi: sama osoite, sama IP, "sukulaissuhde", aktiivisuus viestien määrässä ja luomispäiväys hieman CK:n bannien jälkeen). Bannit pysyvät ja ylläpito pysyy "epäluotettavana" niin kauan, kuin käyttäjät antavat siihen syytä.
« Viimeksi muokattu: 16.07.06 - klo 21:59 kirjoittanut Anastazia »

Poissa Retromancer

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #51 : 16.07.06 - klo 22:06 »
...ja luomispäiväys hieman CK:n bannien jälkeen)

Tuohon voisin nyt pienenä vinkkinä sanoa, että tämä ei suinkaan ole ensimmäinen käyttäjäni täällä. Olen vain unohtanut aiemman käyttäjäni nimen ja salasanan enkä jaksa käydä listaa läpi muistamisen toivossa. Vaihtoja en aiemmin tehnyt. Tämän uuden käyttäjän (Xantchaa siis tarkoitan) tein muistaessani tämän foorumin kun sain kuulla CK:n saaneen bännit täältä.
Jos omistat setin Anarchisteja, ilmoita minulle, niin katson wanttisi läpi. Enköhän minäkin jotain vaihtoa saa aikaiseksi.

Poissa Anssi

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #52 : 16.07.06 - klo 22:12 »
...ja luomispäiväys hieman CK:n bannien jälkeen)

Tuohon voisin nyt pienenä vinkkinä sanoa, että tämä ei suinkaan ole ensimmäinen käyttäjäni täällä. Olen vain unohtanut aiemman käyttäjäni nimen ja salasanan enkä jaksa käydä listaa läpi muistamisen toivossa. Vaihtoja en aiemmin tehnyt. Tämän uuden käyttäjän (Xantchaa siis tarkoitan) tein muistaessani tämän foorumin kun sain kuulla CK:n saaneen bännit täältä.

Saanen tiedustella, mikä sai sinut tulemaan tänne, kun serkullasi oli niin huonoja kokemuksia paikasta?
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Retromancer

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #53 : 16.07.06 - klo 22:15 »
...ja luomispäiväys hieman CK:n bannien jälkeen)

Tuohon voisin nyt pienenä vinkkinä sanoa, että tämä ei suinkaan ole ensimmäinen käyttäjäni täällä. Olen vain unohtanut aiemman käyttäjäni nimen ja salasanan enkä jaksa käydä listaa läpi muistamisen toivossa. Vaihtoja en aiemmin tehnyt. Tämän uuden käyttäjän (Xantchaa siis tarkoitan) tein muistaessani tämän foorumin kun sain kuulla CK:n saaneen bännit täältä.

Saanen tiedustella, mikä sai sinut tulemaan tänne, kun serkullasi oli niin huonoja kokemuksia paikasta?

Onko parempaa paikkaa?

EDIT
Lainaus
En kiitä etukäteen, koska ylläpito ei kuulemma ole täällä kovin luotettavaa väkeä... (Tämän tosin kuulin vieläkin epäluotettavammalta taholta, nimittäin eräältä nimeltä mainitsemattomalta serkultani...)

Noin siis sanoin aiemmin, Joni on siis hyvin epäluotettava...
Jos omistat setin Anarchisteja, ilmoita minulle, niin katson wanttisi läpi. Enköhän minäkin jotain vaihtoa saa aikaiseksi.

Poissa Nastaboi

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #54 : 17.07.06 - klo 04:56 »
Eikö kyseisen IP:n bännääminen ole mahdollista?
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Silens

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #55 : 17.07.06 - klo 10:27 »
Eikö kyseisen IP:n bännääminen ole mahdollista?

Itsekkin aloin miettimään samaa, aluksi ajattelin, että CK:lla on modeemi ( sillonhan se ei oikein ole mahdollista )
Mutta Anatazian ''sama IP'' kommentin jälkeen jo aloinkin ihmettelemään.

Poissa miinin

Vs: CK Hidastelee.
« Vastaus #56 : 17.07.06 - klo 12:45 »
Eikö kyseisen IP:n bännääminen ole mahdollista?

Ko. henkilöltä on bannittu jo useampikin IP. Xanthalta osa, etenkin ensimmäisten päivien yhteyksistä tuli juuri samaisesta IP-osoitteesta, josta CK:n käyttäjätunnus bannittiin, kun IP ei vielä ollut lukossa.

Surullista, että tällaiset pikku-perkeleet sotkevat muuten niin avointa ja miellyttävää vaihtohenkeä:(

E: Ja taas lähti nimimerkki ja IP lukkojen taakse.
« Viimeksi muokattu: 17.07.06 - klo 13:19 kirjoittanut Anastazia »

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Xantcha
« Vastaus #57 : 18.07.06 - klo 15:49 »
Sen verran hajamainintaa tähän tapaukseen, että ainakin minä tein ihan justiinsa tämän Xantchan kanssa ihan hyvin sujuneen vaihdon. Vaadin tosin häntä lähettämään ensin.

Poissa SirWelbo

Vs: CK / Xantha / Retromancen ja toistuvat ongelmat.
« Vastaus #58 : 18.07.06 - klo 15:56 »
Olen kerran vaihtanut ja ostanut CK:lta kortteja. Ja molemmilla kerroilla kortit tulivat nopeasti n.3-4 päivän kuluttua sovitusta.

Vaihto: Kortit olivat hyväkuntoisia(-NM) niin kuin oli annettu ymmärtää ja bonuksia oli enemmän kuin alunperin sovittu.

Osto: Kortit olivat myös tässä tapauksessa hyväkuntoisia(-NM) ja hyvin pakattu.



Edit: Lisäystä

« Viimeksi muokattu: 18.07.06 - klo 17:58 kirjoittanut SirWelbo »
“After waking to the magic of Llanowar, no dreams can compare.”

Panzerkunst: W/H

Panzerkunst: M/O

Sämpylä

Vs: CK / Xantha / Retromancen ja toistuvat ongelmat.
« Vastaus #59 : 18.07.06 - klo 16:22 »
No minäkin kerron tässä omista vaihdoistani.

Vaihto 1:

Kortit tulee myöhässä koska postimerkkien kanssa jotain häikkää, kortit myös paljon huonommassa kunnossa kuin antoi ymmärtää

Vaihto 2:

Minun lähettämästä kirjeestäni puuttui jotain tai sitä ei tullut ollenkaan (en oikein saanut tätä selville). Tätä ennen CK oli jo "lähettänyt" omat korttinsa, no koskaan en mitään saanut.