Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sekki, Seasons’ Guide + Urza's Rage  (Luettu 1824 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Silens

Sekki, Seasons’ Guide + Urza's Rage
« : 21.11.05 - klo 20:42 »
Tuossa tuli kuultua eräs kysymys, joka jäi minua vaivaamaan.
Jos Ammun Urza's Ragella ( Kickerillä ) Sekki, Seasons’ Guidea, niin montako Tokenia syntyy?
Olen kuullut, että 10. Oma mielipiteeni on 8, mutta...

Jotkut taitavat tietää mistä kyseinen kysymys on, mutta kuulin sen ihan toisaalta...

Poissa duracel

Sekki, Seasons’ Guide + Urza's Rage
« Vastaus #1 : 21.11.05 - klo 21:12 »
Vastaus on 10.

Sekkin toisen abilityn eri vaiheet eivät ole toisistaan riippuvia, mutta kaikki käyttävät tulossa olevan vahingon määrää. Sitten tehdään se mitä pystytään.
Siis damagea ei tarvitse preventoida, että jotain tokeneita tulisi, eikä jokaista tokenia kohden tarvitse poistaa counteria.

Sekki, Seasons' Guide {5GGG} |Legendary Creature -- Spirit| 0/0. Sekki, Seasons' Guide comes into play with eight +1/+1 counters on it. / If damage would be dealt to Sekki, prevent that damage, remove that many +1/+1 counters from Sekki, and put that many 1/1 colorless Spirit creature tokens into play. / Sacrifice eight Spirits: Return Sekki from your graveyard to play. SOK-R

Sekkiin on tulossa 10 vahinkoa. Vahinkoa ei voi preventoida. Sekkillä ei ole kymmentä counteria (yleensä), mutta poistetaan niin monta kuin pystytään. Sitten laitetaan tulossa olevan vahingon verran tokeneita peliin (10).

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!