Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Lotus Vale  (Luettu 2146 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jambo

Lotus Vale
« : 21.12.05 - klo 17:04 »
Eikös Lotus Valen peliintulo-abilityn voi stiflettää? =S
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Lotus Vale
« Vastaus #1 : 21.12.05 - klo 20:25 »
Lotus Vale |Land| If Lotus Vale would come into play, sacrifice two untapped lands instead. If you do, put Lotus Vale into play. If you don't, put it into its owner's graveyard. / T: Add three mana of any one color to your mana pool.

Lotus Vale on erratoitu, ja nykyään sillä ei ole triggered abilitya. Sitä ei siis voi Stiflettää. Lotus Valen ability on staattinen ability, joka toimii ennen kuin landi on pelissä eikä se mene stackiin ollenkaan.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jambo

Lotus Vale
« Vastaus #2 : 23.12.05 - klo 09:59 »
juu kiitoksia =) sitten sellainen että kun riptide survivorin kääntää ylös niin jos ei ole kahta korttia kädessä niin saako silti nostaa sen kolme? oon ollu sitä mieltä että saa mutta kun kaveri epäili asiaa niin en jaksanu sitten enää käyttää kyseistä korttia...
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa duracel

Lotus Vale
« Vastaus #3 : 23.12.05 - klo 20:26 »
Ei tarvitse olla kahta korttia, koska se ei ole millään tavalla ehtona tuolle korttien nostamiselle. Discardaat vain niin monta kuin mahdollista, jos ei ole kahta korttia.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!