Poromagia

Kirjoittaja Aihe: sideboard ym.  (Luettu 2214 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa absurdimuukalainen

sideboard ym.
« : 12.06.08 - klo 19:38 »
Miten se käytännössä toimii? Milloin sieltä saa vaihtaa kortteja käteen?

Jos mulla on pöydässä monta korttia joissa on "at the beginning of your upkeep" mikä toimii ensin? Saanko itse päättää?

Esim. Luminous Angel ja prophyry nodesit pöydässä.


Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: sideboard ym.
« Vastaus #1 : 12.06.08 - klo 21:21 »
Sideboardista voi vaihtaa kortteja pakan kortteihin jokaisen pelin välissä. Eli ylsisesti siis pelien 1 ja 2 jälkeen.
Ei siis kesken pelin.
Uutta vastustajaa vastaan pakka on palautettava takaisin siihen tilaan missä se turnauksen aloitti (poikkeuksena limited - turnaukset joissa ei käytetä dekkilistoja)

Constructedissa sideboardin koko on 0 tai 15 korttia ja sidetys pitää tehdä kortti korttiin - periaatteella.
Limitedissä kaikki kortit jotka eivät ole main dekissä kuuluvat sideboardiin, ja sidetyksessä pakan koko saa muuttua kunhan se on vähintään 40.

Kesken peliä sideboardia voi käyttää esim. Wishien (mm. Glittering Wish) avulla.



At the beginning of your upkeep - abilityt triggeröityvät upkeeppisi alussa ja saat päättää missä järjestyksessä ne menevät stäkkiin ja näin myös järjestyksen jossa ne resolvaavat.
« Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo 11:06 kirjoittanut duracel »
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: sideboard ym.
« Vastaus #2 : 12.06.08 - klo 21:38 »
Onko turnausmatsit kahteen voittoon?


Kiitos ja kumarrus.
« Viimeksi muokattu: 12.06.08 - klo 21:43 kirjoittanut absurdimuukalainen »

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: sideboard ym.
« Vastaus #3 : 12.06.08 - klo 22:14 »
Paras kolmesta eli kahteen voittoon.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.