Muuta > Muuta keskustelua

Vitsiketju

<< < (2/78) > >>

Dark Knight:
Pah! Pelkkiä alapäävitsejä kaikki. (Mikon pitkä vitsi oli oikeastaan aika hyvä) Tässä vähän vaihtelua:



Mitä eroa on Michael Jacksonilla ja muovikassilla?
-Toinen on valkoinen, tehty muovista ja lasten on vaarallista leikkiä sen kanssa. Muovikassilla taas kannetaan ostokset kaupasta kotiin.



Ihmissyöjä oli useita kuukausia syönyt pelkkiä blondeja. Kun kaverit kysyivät häneltä syytä siihen, hän vastasi:
-Olen vegaani, syön vain vihanneksia.



Oppijärjestelmien selityksiä aloittelijoille

-Sosialismi: Sinulla on kaksi lehmää. Valtio antaa toisen niistä naapureillesi.
-Fasisimi: Sinulla on kaksi lehmää. Hallitus ottaa molemmat ja ampuu sinut.
-Maolaisuus: Sinulla on kaksi lehmää. Hallitus ottaa molemmat ja myy maitosi.
-Kommunismi: Sinulla on kaksi lehmää. Hallitus ottaa molemmat ja antaa sinulle maitokortin.
-Kapitalismi: Sinulla on kaksi lehmää. Myyt toisen ja ostat sonnin.
-Imperialismi: Sinulla on kaksi lehmää. Myyt molemmat naapurillesi, noudat yöllä häneltä neljä lehmää ja myyt maidon hänelle.
-Demokraattinen sosialismi: Sinulla on kaksi lehmää. Keskuskomitea ottaa molemmat ja antaa niille sosiaaliturvaa.
-Byrokratia: Sinulla on kaksi lehmää. Hallitus ottaa molemmat, ampuu toisen, lypsää toisen ja kaataa maidon pois.
-Anarkia: Sinulla on kaksi lehmää. Jätät navetan ovet auki ja unohdat koko jutun.
-Hippiaate: Sinulla on kaksi lehmää. Kaikki huolehtivat lehmistäsi. Lehmät lopettavat ruohonsyönnin ja alkavat polttaa ruohoa.
-EU: Sinulla on kaksi lehmää. Direktiivin mukaan lehmät ovat juureksia ja maito kalasäilyke, joiden tuottamiseen voit anoa vuoristotukea.
-YK: Sinulla on kaksi lehmää. Lypsäessäsi puristat liian kovaa utareista. Lehmä valittaa asiasta, ja naapurit rientävät välittömästi apuun. Naapurit alkavat vartioida lypsyaitausta ja joudut lypsämään lehmäsi navetan takana naapureilta piilossa.
-Aparthaid: Sinulla on kaksi lehmää. Valtio vaatii sinua pitämään lehmät eri laitumella, koska ne ovat eri värisiä. Toisella laitumella on vähemmän ruohoa. Kukaan ei suostu ostamaan maitoasi.
-Uskonsodat: Sinulla on kaksi lehmää. Ne karkaavat naapurin laitumelle ja uhkaavat tappaa kaikki hevoset, jos ne eivät ala käyttäytyä kuin lehmät.
-Surrealismi: Sinulla on kaksi kirahvia. Valtio vaatii sinua sen takia opettelemaan haitarinsoittoa.



Nainen pyysi rakastajaansa luokseen keskellä päivää, koska hänen miehensä oli töissä. Hänen 9-vuotias poikansa tuli yllättäen makuuhuoneeseen, näki rakastavaiset ja piiloutui vaatekaappiin. Mutta mies tulikin kotiin ennen aikojaan. Hätääntynyt vaimo työnsi
rakastajansa vaatekomeroon, eikä huomannut, että poika oli samassa komerossa.
Poika totesi: "Täällä on pimeää."
Mies vastasi: "Niin on."
Poika: "Minulla on pesäpallo."
Mies: "Sehän kiva."
Poika: "Haluatko ostaa sen?"
Mies: "Ei, kiitos."
Poika: "Mun iskä on ulkopuolella."
Mies: "OK. Mitä maksaa?"
Poika:"250 euroa."
Mies: "Selvä, minä ostan sen."

Muutaman viikon kuluttua asia toistui ja poika sekä rakastaja olivat taas
samassa, pimeässä komerossa.
Poika totesi: "Täällä on pimeää."
Mies vastasi: "Niin on."
Poika: "Minulla on pesäpallomaila."
Rakastaja muisti edellisen kerran ja kysyi pojalta: "Mitä maksaa?"
Poika:"750 euroa."
Mies: "Hyvä."

Muutama päivä myöhemmin pojan isä ehdotti: "Haepas pesäpallosi ja mailasi, niin mennään vähäksi aikaa ulos pelailemaan."
Poika vastasi: "En voi. Myin ne molemmat."
Isä uteli:"Paljonko sait?"
Poika: "Yhteensä 1.000,- euroa."
Isä suuttui: "Sehän on hirveä ylihinta. Paljon enemmän, kuin mitä minä maksoin.
Tai sitten sinä valehtelet! Nyt mennään kirkkoon ja saat tunnustaa syntisi
papille."

Molemmat kävelivät kirkkoon ja isä työnsi poikansa rippituoliin ja pani oven kiinni.
Poika sanoi: "Täällä on pimeää."
Pappi vastasi: "Älä taas aloita tuota samaa paskaa..."


Ja seuraavan vitsin voittekin lukea (ellette ole jo lukeneet) suoraan kortin flavor-tekstistä. Laughing Hyena

henward:
Bruce Dickinson ja Steve Harris olivat lomille päästyään kalastamassa ja Brucella sit nappasi pitkän odottelun jälkeen ja oli innoissaan saaliista ja sanoi Harrylle "Hei kato mä sain hain!", Steve sit vähä katseli ja sanoi Bruce-pojulle että "Kuule ei tää oo mikää hai, se on särki" johon Bruce sit totesi, "Hmm.. ei siis hai!"

...

Exalter:

--- Lainaus käyttäjältä: "henward" ---...
--- Lainaus päättyy ---

Nyt carcass hommat käsistä!

FIN hessu:
Edit: Opettelepa lainaamaan järkevämmin. ~jari

kylläpä miehen mahaan mahtuu juotavaa :)

sCL:

--- Lainaus käyttäjältä: "henward" ---...
--- Lainaus päättyy ---


Tästä on toinenkin versio. Menee jotakuinkin näin;

Bruce Dickinson ja Steve Harris olivat kävelyllä kaupungilla. Yllättäen kulman takaa hyppäsi ryöstäjä, joka vaati rahoja. Kun Harris ja Dickinson eivät tahtoneet luovuttaa rahojaan, ampui ryöstäjä Brucea vatsaan ja juoksi pois. Bruce kaatui maahan ja kysyi heikolla äänellä: "Mi.. mihin osui?" Hetken tutkittuaan Harris vastasi: "Taisi osua maksaan." johon Bruce vastasi "Ei siis haimaan."

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta