No en kyllä ole Niitä kortteja saannut, miksi olisin olisin huijannut sinua? eikä vaihto ollut edes iso, sitäpaitsi tällä hetkellä sinää olet meijän tradeissa voitolla, minulle tuli korvaus sinun hintojen mukaan 5e ja lähettämäni kortit 7,8e, aika älytöntä pilaaa mainetta kun mitään ei ole tapahtunut, voit ihan itse tulla korttini katsastamaan jos et usko että olen ne saannut, Tosin itella varmasti lähettää sinullekkin postia kun he löytävät kirjeen postista, tosin tuo minun -5 karmaa ei yksikän aihe liity vaihtamiseen, ja miksi oliisn lähettänyt korttini sinulle ensiksi jos olisin halunnut ripata?
Ja vielä lisäys, juuri tämän taki Pidän Korttien ostamisesta enemmän koska, myös sinä olet voinnut huijata tässä:
Silloin 16.6 laitoin tavarat postiin ja sait ne 17.6 niinkuin itsekkin sanoit, joten et ehkä edes lähettänyt niitä alkuperäisiä kortteja vaan, ajatelit että odotat kunnes on kulunut se viikko minkä odotin ennen kuin aloin laittamaan niitä viestejä sinulle, ja sitten lähetitkin korvaukset jotka olivat sen muutama euro vähemmän kun alkuperäiset, joten jos et mitään muuta hyötynyt niin sen että jäit sen muutaman euron voitolle, tosin lupasin kyllä ''korvauksen'' lähettää takaisin päin jos alkuperäiset kortit tulee, Mutta olitkin lähettännyt viestin: ''Voisit lähettää muita lappuja, kuin ne ''korvaukset'' '' joten luulen että tässä on jonkun sortin ''loot'' yritys päällä, Mutta lähetän ne korvaukset takaisin, ja pyydän tositteen niiden lähettämisestä (kuitin) jos jotain epäselvyyksiä tulee. Tälläin, minulla ei ketään vastaan mitään ole ainakan kyseistä henkilöä, Tosin Kuten postissa kävin asiaa kyselemässä, niin nämä tapaukset ovat harvinaisia suomessa, ja noin kerran kuukaudessa joku tämän tyypin ''katoaminen'' sattuu, joten liekö edes lähettännyt, mutta odotellaan mitä käy...
Tosin tohon karmaan vielä lisän, että ne -5 on tullut 3 aiheesta 1) listan uppimisesta kahdesti päääivässä (2 Siitä että kannattaa yrittää opetella käyttämään MWS itse ja 3) typerä ''analyysi'' eräästä kortista, ja miksi olisin lähettännyt ne kortit ENSIKSI jos olisin halunnur ripata? pyydän anteeksi että lähetän miljoona viestii mutkun täällä ei saa edioita viestejä (siitä syystä ettei ihmiset muuta sanomisiaan jälkeen päin)