Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Icirtus  (Luettu 3998 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Illumina

Icirtus
« : 03.08.08 - klo 15:53 »
Noin 2 viikkoa sitten lyötiin lukkoon vaihto ja lähetin kortit samana päivänä. Kiitokset tulivat korteista ja poika valitteli kun ei löytynytkään kahta korteista, jotka minun oli määrä saada. Olen nyt koetellut saada yhteyttä muutamaan otteeseen, jos sovittaisiin vaikka minulle tulevien korttien muutoksesta tai muista jatkotoimenpiteistä mutta mitään ei ole kuulunut. Viimeisimmän kerran Icirtus on ollut 31.7 paikalla, eikä ole voinut noteerata viestejäni mitenkään(olen muös huomannut hänen olleen paikalla jokaisen muun viestin jälkeen, muttei vastausta ole kuulunut)... Jos joku tietää kyseisestä kaverista mitään, miten saisin paremmin kiinni(puhelin numeroa tms.), kun ei yksityisviestit näköjään toimi, niin mielellään tietäisin näistä.

Olen myös uhannut käydö ovea kolkuttelemassa, jonka teen kun auton saan lainaan tässä lähipäivinä jos en vastausta saa.

PS: Icirtus. Jos satut tämän lukemaan, niin vastaa ole kiltti. En millään jaksaisi tulla uhkailemaan naamatusten.

Poissa SnowCrow

Vs: Icirtus
« Vastaus #1 : 03.08.08 - klo 18:45 »
Huomatin Icirtukselle mesessä tästä ketjusta, ja hän sanoi että hoitaa asian illalla kuntoon.
Ei mitään hätää.

Poissa Illumina

Vs: Icirtus
« Vastaus #2 : 03.08.08 - klo 21:12 »
Huomatin Icirtukselle mesessä tästä ketjusta, ja hän sanoi että hoitaa asian illalla kuntoon.
Ei mitään hätää.

Kiitoksia oikein paljon =)

Poissa Illumina

Vs: Icirtus
« Vastaus #3 : 08.08.08 - klo 17:06 »
Huomatin Icirtukselle mesessä tästä ketjusta, ja hän sanoi että hoitaa asian illalla kuntoon.

Eipä Icirtus ole tullut edes katsomaan viestejä, saatika sitten lähettänyt mitään, että se siitä sen pojan luotettavuudesta...

ICIRTUS, JOS NÄET TÄMÄN. Tiedän osoitteesi, nimesi, hetken päästä findaan numerosi ja soitan sinulle. Tod näk piinaan puhelimitse, kunnes jotain tapahtuu tai tulen käymään v*ttuuntuneena. Sitä et halua, sitä minä en halua mutta se taitaa olla pakollista.

Poissa Arksa

Vs: Icirtus
« Vastaus #4 : 30.09.08 - klo 00:40 »
Icirtus...asuuko se Haapavedellä  :D

Poissa Illumina

Vs: Icirtus
« Vastaus #5 : 11.10.08 - klo 12:14 »
Icirtus...asuuko se Haapavedellä  :D

Kyllähän se taitaapi...