Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Apuja vaihto-ongelmassa / oletettu huonosti hoidettu vaihtoni  (Luettu 3093 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Elwood

Mä vein kanssa tänään.

Sanoit lähettäneesi kortit, mutta ei jostain syystä ole vieläkään ilmestynyt, voitko tarkistaa oletko varmasti pistänyt ne jo postiin??

Hei.

Harmi, että olet odotellut korttejasi noin kauan. Olen melko varma, että kortit lähetin, sillä minulla ei ole tapana sanoa tehneeni jotain mitä en ole tehnyt, (varsinkaan kaupankäynnin osalta,) ja koska käyn viemässä kortit suoraan paikalliseen Postiin, joka toimii R-kioskin yhteydessä. Sanon "melko varma" siksi, että näin pitkän ajan kuluttua en voi kuitenkaan väittää muistavani takuulla, että olisin ojentanut kirjeen virkailijalle.

Lisäepävarmuutta minulle tuottaa se, että poistin loman alkajaisiksi yksityisviestini, joten ensimmäinen viesti kansiossani on tullut 29.5. Sekin, että olen uskaltanut poistaa vaihtoomme liittyneet viestit viittaa siihen, että olen lähettänyt kortit. Antamani vaihtopalautteen perusteella sinun toimintaasi olen ollut hyvin tyytyväinen.

Pyydän, että lähettäisit minulle kaikki vaihtoomme liittyvät viestit, jotta mieleeni palaisi jonkinlainen käsitys siitä. Pystyn sitten myös tarkistamaan, ovatko sinulle tarkoitetut kortit yhä minulla, eli ovatko ne koskaan käyneetkään kirjekuoressa. Jos niitä ei täältä löydy, pitää minun ottaa yhteyttä Postiin.

-Juho

Tuossa tänään käytyä keskustelua jo pari kuukautta odotetuista korteista. Loin aiheen valmiiksi, mikäli tuo viimeinen virke käy toteen.

Poissa Elwood

Kirjettä tai kyseisiä kortteja ei löytynyt ainakaan kaikkein todennäköisimmistä paikoista, joten minulla on syytä olettaa että tällaiset kortit sisältävä kirje on Postin syövereissä:

Oakgnarl Warrior
2x Seedguide Ash
Fendeep Summoner
2x Bosk Banneret  - toinen foil

Eiköhän noita ohjeita kirjeen jälistämiseen löydy kun vähän vaihto-ongelmathreadeja tutkiskelee, mutta tähän saa kyllä neuvoa suoraankin niin halutessaan.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Eiköhän noita ohjeita kirjeen jälistämiseen löydy kun vähän vaihto-ongelmathreadeja tutkiskelee, mutta tähän saa kyllä neuvoa suoraankin niin halutessaan.

Mene postiin. Täytä lomake. Lomake on selkeä: muita neuvoja tuskin tarvitset.

Poissa Elwood

Kirjettä ei postista löytynyt, joten sovimme ReapeRin kanssa korvauksista, jotka ovat nyt perillä. Ketju kiinni.