Poromagia

Kirjoittaja Aihe: ReapeR  (Luettu 3096 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mr Dantès

ReapeR
« : 29.10.08 - klo 20:29 »
Kyseisen henkilön kanssa sovimme vaihdosta 23.9.
Laitoin itse kortit heti seuraavana päivänä postiin ja jäin odottamaan uusia kortteja saapuviksi.
Hieman on jo tullut myöhästystä, joskaan ei vielä kovin paljoa, kun kyseinen herra laittaa 27.9 tällaisen viestin:

Mä sain vasta eilen illalla rahaa niin (anteeksi) laitan maanantaina postiin, anteeksi. Pistän throw-inniäkin mukaan, jos vaikka listalla on jotain?

Lupaa sitten laittaa throw-inninä pari korttia. Luotan siihen, että hän laittaa kortit maanantaina postiin ja jään odottamaan. Throw-inn kuulosti ihan hyvältä, joten olin jo luottavaisemmalla tuulella.
Mutta kortteja ei alkanut vieläkään kuulumaan.
Alan viestitellä hänelle ja kysellä, miksei kortteja näy. En saa vastausta, ja huomaan, että hänen profiilillaan on silti käyty foorumilla. Tivoon jo hieman kiukkuisemmin, mistä tämä johtuu.
Viimein sitten saan tällaisen viestin 14.10:

Mä en jaksa selitellä joten tässä syy:
Mä olen velkaa ihmisille. Esko Virrille eritoten ja pitäis maksella niitä..Lisäksi pikku velkoja muille ja olin vanhemmille velkaa 100e puhelin laskusta joten ei nyt kauheesti rahaa muuhun ole ollut. ei itseasiassa mihinkään muuhun.

En ole käynyt foorumilla kuin muutaman kerran, veljeni käy omalla profiilillansa ja minun on yleensä päälle jäänyt joten siitä tulee merkintä että olen käynyt.

suurin osa veloista maksettu paitsi tuo eskon niin saan tänään postiin..tämänkin takia jouduin käymään keräämässä pulloja...Joo mutta anteeksi viivästys.

Siinä sitten tuli melkoisesti selvitystä asian tiimoilta. Jälleen sinisilmäisesti uskoin, että kortit viimein lähtevät postiin. Mutta eivätpähän lähteneet ja tätä viestiä kirjoittaessani on jo 29.10!
Tämän viimeisimmän viestin jälkeen kyseinen henkilö on jotenkin mystisesti kadonnut foorumilta, eikä häntä täällä ole sen koommin näkynyt. Eikä tosin ole hänen veljensäkään, johon hän viestissään viittasi, täällä käynyt (jos tunnustautuu tämän henkilön veljeksi, voisiko mahdollisesti ottaa minuun yhteyttä?). Olen myös lähettänyt lukuisia viestejä, turhaan.

Vaihtoa sopiessani olin kyllä jo huomannut vaihtokumppanini "Hidas vaihtaja" -leiman. En vaan tosin uskonut, että hän sentään kusettaja olisi.

Mitenkäs tässä tilanteessa pitäisi toimia? ???

Mahtaako kukaan täällä foorumilla tuntea kyseistä kaveria?

Kyseisen kaverin nimi on Jesse Flink ja asuu Järvenpäässä.

Poissa KukistajA

Vs: ReapeR
« Vastaus #1 : 11.11.08 - klo 19:51 »
Kannattaa käyttää omaa harkintaa mitä copypasteaa ja mitä ei. Jesse ei välttämättä arvosta kun sinulle yksityiseksi tarkoitettu viesti on täällä kaikkien luettavana, varsinkaan kun se ei sisällä mitään mikä liittyy treidiin oleellisesti.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: ReapeR
« Vastaus #2 : 12.11.08 - klo 11:28 »
Joo, ehkä tuota copy/pastea kannattaisi vähän miettiä. Mutta herää kysymys mitenkä velkaantuminen partasedille ja vaihdon (jossa oletan että kyse oli kortteja kortteihin) loppuun suorittaminen ovat yhteydessä toisiinsa, ehkä tässä on jälleen kuuluisa ei-rahaa-postimerkkiin(tm) tapaus?
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Mr Dantès

Vs: ReapeR
« Vastaus #3 : 12.11.08 - klo 19:29 »
Totta, ei mitenkään järkevä veto ollut noita viestejä tänne pastettaa :-\ Saa puolestani operoida niitä kohtia viestistäni, jos joku yleisvalvoja, tai joku muu jolla siihen on mahdollisuus, niin haluaa. Pahoitteluni siitä.
Mutta on se kumma, jos ei kerran ole postimerkkiin varaa, niin miksi ylipäätään sitten sopii vaihdon? ???
Mutta tuo rahapula kuulostaa kyllä myös hieman selittelyltä, koska kyllä sitä yleensä silti on varaa se 80 settii pistää postimerkkiin...

Poissa toni_a_salmi

Vs: ReapeR
« Vastaus #4 : 12.11.08 - klo 21:45 »


    Kusetus mikä kusetus. Rahaa postimerkkiin saa vaik pulloja keräämällä.