Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)  (Luettu 6783 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jatoen

Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« : 02.09.09 - klo 09:35 »
Mielestäni en tätä negatiivista palautetta ole ansainnut.

Kestää kestää ja kestää.. Toiselle pitää viiä heti kortit postii ja sitten itsellä kestää ja kestää.

Elikkäs lyötiin vaihto lukkoon 25.08.09 - klo:20:14 itse pyysin tosiaan kortteja perjantaiksi, koska niitä silloin tarvitsin.
Kortit sain torstaina siinä ei mitään hämminkiä. Itse en kortteja kyennyt postiin viemään ennen perjantaita, koska
olin sairaana Ke-pe. Perjantaina tilanne alkoi helposttaa ja pääsin käymään postitissa, mutta en ehtinyt perjantain
posti erään. Kortit olivat saapuneet tiistaina. Ilmoitin maanantain että kortit pitäisivät olla siellä tiistaina ja pahoittelin pientä viivästystä,
koska olin ollut sairaana.




Poissa Temppi88

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #1 : 02.09.09 - klo 09:40 »
Joo no ei kai tuosta nyt pitäisi negaa antaa jos kerran on ilmoittanut, että ei pysty viemään kortteja postiin. Onhan viikko aika pitkä aika odottaa, mutta silti. Ei kai sitä kukaan lähde kipeänä viemään kortteja postiin? Ja ei kai sitä tällä hetkellä saisi kipeänä liikkua missään kun sitä sikalunssaa nyt niin pelätään.

Poissa mairou

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #2 : 02.09.09 - klo 10:03 »
Mutta eipä kortteja ole täällä vielä näkynyt..

Poissa mairou

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #3 : 02.09.09 - klo 11:03 »
korjaan, kortit tulivat juuri.

Poissa zoukka

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #4 : 02.09.09 - klo 11:05 »
No itse en negatiivista palautetta antaisi missään nimessä vielä viikon odottelusta, ellei sitten kyseessä ollut joku todella tärkeä treidi jonkun kisojen kannalta ja miehen osallistuminen olisi kussut tai jotain.

Poissa jatoen

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #5 : 02.09.09 - klo 11:09 »
No itse en negatiivista palautetta antaisi missään nimessä vielä viikon odottelusta, ellei sitten kyseessä ollut joku todella tärkeä treidi jonkun kisojen kannalta ja miehen osallistuminen olisi kussut tai jotain.

No en mä tee noil vengeanteil mitää enkä 6:lla neulalla :D Et se on vaa tälläst täyttöö. Mut warpit on tos mun dekis mist voin luopuu jos haluut niist ni saat pulittaa niist ton mitä haluun

Eipä niillä ilmeisesti kiirettä ollut...

Poissa mairou

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #6 : 02.09.09 - klo 11:15 »
No jos korteilla ei ole kiirettä niin oikeuttaako se viivästelemään( En nyt tarkoita että tahallasi olisit viivästellyt). Ilmoitit että olet kipeä vasta torstaina, jonka takia saat kortit vasta perjantaina postiin, etkä vaihdon yhteydessä. Olkoot miten olkoot, negatiivinen vaihtopalaute on siellä.

Poissa jatoen

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #7 : 02.09.09 - klo 11:32 »
No jos korteilla ei ole kiirettä niin oikeuttaako se viivästelemään( En nyt tarkoita että tahallasi olisit viivästellyt). Ilmoitit että olet kipeä vasta torstaina, jonka takia saat kortit vasta perjantaina postiin, etkä vaihdon yhteydessä. Olkoot miten olkoot, negatiivinen vaihtopalaute on siellä.

Vaihto sovittiin tiistaina jolloin en ollut vielä sairaana.
Tietääkseni et voi ilmoittaa asiasta josta et vielä itsekkään tiedä...

Poissa Vilhis

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #8 : 02.09.09 - klo 13:19 »
Lainaus käyttäjältä:  mairou
No jos korteilla ei ole kiirettä niin oikeuttaako se viivästelemään( En nyt tarkoita että tahallasi olisit viivästellyt). Ilmoitit että olet kipeä vasta torstaina, jonka takia saat kortit vasta perjantaina postiin, etkä vaihdon yhteydessä. Olkoot miten olkoot, negatiivinen vaihtopalaute on siellä.

Jos kortit tulee ~viikon sisällä, eikä mistään aikarajoista ole sovittu, niin lopputulos on kyllä positiivinen vaihtopalaute. Eikä sillä ole mitään väliä, vaikka vaihdon toinen osapuoli olisikin pyytänyt nopeaa lähetystä ja olisit siihen suostunut. Kun et ole itse pyytänyt erikoiskohtelua, ei viikon odotusaika ole yhtään epänormaali. Varsinkin, kun kyseinen kaveri on ollut kipeänä.

Joku Judge vois ottaa tähän kantaa.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Vilhis

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #9 : 02.09.09 - klo 13:24 »
(Judge=Ylläpitäjä)
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa luma

Re: Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #10 : 02.09.09 - klo 13:25 »
Joku Judge vois ottaa tähän kantaa.

Ylläpito ennemmin.

Itse olen myös Vilhiksen kannalla, viikko on vielä kohtuullinen vaihtoaika varsinkin kun asialle on hyvä selitys. Varsinkaan negatiiviselle palautteelle ei pitäisi olla syytä; jos tuntee kokeneensa suurta vääryyttä niin viikon myöhästymisestä neutraalin voinee vielä antaa (tosin tässä tapauksessa viivästymiselle oli hyvä syy).

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #11 : 02.09.09 - klo 15:10 »
Eiköhän neutraali olisi tässä kohtaa ollut fiksumpi palaute, mutta palaute on aina vaihtajien henkilökohtaisesti kokema palaute vaihdosta. Perusteita negalle ei tässä kyllä juuri ole, mutta jos mairou kokee että vaihdosta ei voi antaa kuin negatiivista palautetta niin kyllähän varmaankin sitä antaa. Yleensä vaihtopalautteisiin ei ole puututtu elleivät ne ole täysin perusteettomia (esim. vaihtoja ei ole olemassakaan) ja/tai kostotarkoituksessa annettuja.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa jatoen

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #12 : 03.09.09 - klo 09:16 »
Neutraalin palautteen voin vielä niellä tukehtumatta.

Annan neutraalin palautteen, koska pien viivästys tuli. Oikeasti möhlin vain tuota palautteen antoa. =S Se osui nega. vaik piti neutraaliksi mennä. Pahoittelen =) Toivottavasti vaihdamme joskus toisten=)

Poissa jupu_

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #13 : 05.08.10 - klo 22:16 »
No pakko nostaa tämä nyt, mutta onko aiheellista antaa negatiivista palautetta jos en ole vastannut vaihtokysymykseen koska olen ollut partio leirillä?

Poissa Namiksu

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #14 : 05.08.10 - klo 22:29 »
Oma näkemykseni on vaihtopalautteesta sellainen, että sellaista palautetta annetaan, miltä vaihdon jälkeen tuntuu, mutta jos ette edes sopineet vielä koko vaihtoa loppuunsaakka, niin minusta kummankaan ei pitäisi antaa minkäänlaista palautetta, kun minkäänlaista vaihtoa ei ikinä tainnut tapahtuakkaan.

Poissa jupu_

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #15 : 05.08.10 - klo 22:41 »
Tätä mieltä itsekkin olen. Viitsisiko joku poistaa tämän palautteen?

Poissa miinin

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #16 : 06.08.10 - klo 00:22 »
Vaihtopalautetta annetaan vain tapahtumista, joissa on tapahtunut jonkinlainen hyödykkeen vaihtaminen (tai poikkeustapauksena, jos kauppa on lyöty lukkoon, mutta toinen osapuoli peruu tässä vaiheessa). Siitä, että viestiin ei vastata ei anneta vaihtopalautetta.

Poissa miinin

Vs: Ansaittu negatiivinen palaute(ko)
« Vastaus #17 : 07.08.10 - klo 17:25 »
Tilannetta tarkemmin selviteltyäni löytyi seuraavanlainen tapahtumaketju:
Käyttäjä jupu_ löi kaupat lukkoon, lähti partioleirille, vaihtoi sovitussa kaupassa olleita kortteja pois, sai negatiivisen palautteen ja tämän jälkeen teki valheellisen valituksen "perusteettomasta palautteesta". Rangaistuksena em. toiminnasta jupu_ on 14 päivää porttikiellossa. Mahdolliset yhteydenotot käyttäjään sähköpostilla osoitteessa: jupu_dogi [ ät ] hotmail.com