Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Käyttäjä jatoen  (Luettu 4721 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Irok

Käyttäjä jatoen
« : 26.10.09 - klo 12:06 »
Eli tilannehan on seuraavanlainen:

Tällainen vaihto sovittiin herran kanssa 5.9. ja kortit lähtivät matkaan heti seuraavana päivänä.

Scion of Oona
Garruk Wildspeaker
Summoning Station (japanialainen)
Spelljack
Identity Crisis

vs

2 meddling Mage
Primal Command foil

9.9. kyselin, josko hän on lähettänyt kortit tulemaan ja ovatko minun lähettämäni kortit perillä. Minun lähettämäni laput olivat kuulemma saapuneet perille ja Maget ja Command olivat kanssa lähteneet postiin.

22.9 ajattelin sitten tiedustella, millaista korvausta olisin saamassa kun ei noita kortteja kuulunut. Vähemmän ystävällisten neuvottelujen jälkeen tultiin siihen tulokseen, että 10 euron korvauksen jatoen maksaisi ettei hänen tarvitsisi "tuplahintaa" maksaa Garrukista ja muista lapuista.

Sittemmin hän on valittanut rahatilannetta, ettei pysty maksamaan koska on opiskelija. Sinänsä hieman mietityttää, kun Zendikaria kuitenkin on herran havelle ilmestynyt, eikä sitten voinut maksaa noiden korttien korvausta.

Nyt on tullut aika kärsivällisesti tullut odoteltua noita rahoja, eikä vieläkään ole näkynyt eikä herra enää tunnu vastaavaan yksityisviesteihin niin ajattelin sitten postata tänne tämän tilanteen. Vaihtoehtoista korvausta tarjosin myös siinä muodossa, että hän voisi palauttaa nuo kortit.

Toivottavasti tämä postaus saa jotain liikettä mieheen.

-Irok

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #1 : 26.10.09 - klo 13:46 »
Muillakin on ollut ongelmia jatoenin kanssa: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,32642.0.html
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jatoen

Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #2 : 26.10.09 - klo 14:29 »
Maksan kyllä kuhan saan ensin muut raha asiat selviksi.

Rahaa opikelijalla ei aina ole ylimääräistä, nyttenkin pitää ostaa 250e työkalut koulua varten ja niihinkään ei rahaa tahdo löytyä.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #3 : 26.10.09 - klo 14:53 »
Ehkä köyhän opiskelijan kannattaisi olla treidaamatta jos ei ole lappuja eikä rahaa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Laako

Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #4 : 26.10.09 - klo 14:56 »
Ehkä köyhän opiskelijan kannattaisi olla treidaamatta jos ei ole lappuja eikä rahaa.
Mistäpä kaveri olisi voinut tietää, että posti syö laput. Ehkäpä tämä on se hyvä opetus, että ei tradeteta, jos ei ole varaa korvata lappuja vahingon sattuessa.
gooby pls

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #5 : 26.10.09 - klo 14:56 »
Kehottasin kertomaan tuollaiset raha ongelmat / postituksen viivästymis -mahdollisuudet ennen vaihtoa taikka ehdottaa vaihtoa vasta silloin kun tietää että voi itse lähettää kortit myös, jotta juuri tälläisilta asioilta vältyttäisiin.

Itse olen joka vaihdon yhteydessä kertonu millon laitan kortit tulemaan sinne suuntaan.
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #6 : 26.10.09 - klo 15:09 »
Kehottasin kertomaan tuollaiset raha ongelmat / postituksen viivästymis -mahdollisuudet ennen vaihtoa taikka ehdottaa vaihtoa vasta silloin kun tietää että voi itse lähettää kortit myös, jotta juuri tälläisilta asioilta vältyttäisiin.

Itse olen joka vaihdon yhteydessä kertonu millon laitan kortit tulemaan sinne suuntaan.
Ahaa, ne kortit olivatkin eksyneet postissa.. Luin väärin  8)
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #7 : 26.10.09 - klo 15:15 »
Ei tuossa kyllä missään lue että posti hukkasi kortit.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Laako

Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #8 : 26.10.09 - klo 15:17 »
Ei niin, mutta näin voimme olettaa. Vai voidaanko? Jatoen oli kuitenkin ilmoittanut postittaneensa kortit.
gooby pls

Poissa Juzam Djinn

Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #9 : 26.10.09 - klo 15:18 »
Jatoenin laput (jotka ostin) olivat myös meikäläisen kohdalla hieman myöhässä (reilu viikko). Laitoin viestiä niin laput kolahtivat parin päivän päästä luukkuun pienien boonuksien kera. Ei kovia tunteita meikäläiseltä, mutta teidän muiten tilanteet näyttäävät vähän heikommalta.

Poissa Temppi88

Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #10 : 26.10.09 - klo 15:21 »
Ei niin, mutta näin voimme olettaa. Vai voidaanko? Jatoen oli kuitenkin ilmoittanut postittaneensa kortit.

Yleensä jos posti hukkaa/hajottaa kirjeen niin vastaanottaja saa siitä kyllä ilmoituksen. Ainakin minä sain kun posti hajotti mulle tarkotetun kirjeen ja kortit oli pyöriny ties missä.

Voi toki olla, että kortit on lähetetty ja posti ei ole sössinyt jakelussa vaan jossain muussa on vika. Mulle tarkotetut kortit on pariin kertaan menny väärään osotteeseen, mutta onneks ne on ilmestyny mun laatikkoon ?-merkillä varustettuna.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #11 : 26.10.09 - klo 15:42 »
Muistutellaanpa vielä vanhoista, koska tikut silmässä ovat kivoja. Postitusongelmista noin yleisesti on puhuttu foorumilla ennenkin. Uusien käyttäjien kannattaa tutustua ainakin ketjuun http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,39842.msg185942.html#msg185942 , erityisesti viestiin http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,39842.msg185970.html#msg185970 .

Poissa Irok

Vs: Käyttäjä jatoen
« Vastaus #12 : 28.10.09 - klo 19:46 »
Postissa tulivat tänään jatoenin lähettämät korvaus laput, eli homma on nyt ok.