Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen  (Luettu 6328 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Exalted

Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« : 30.11.09 - klo 09:51 »
Ehkä tässä on mennyt liian vähän aikaa enkä halua (varsinkaan minä) ketään syyttää syyttä mutta. Sovittiin miehen kanssa kaupat 22.11, maksoin sovittu kauppahinta 50€ samantien ja Illumina oli luvannut laittaa kortit postiin heti kun rahat on tilillä. Meillä on sama pankki joten laitoin vielä yv:n missä ilmoitin että maksu on hoidettu ja että rahat varmaan näkyy jo. Illumina on käynyt foorumissa viimeksi 23.11 joten hän on kyllä saanut nämä viestit, sen jälkeen miestä ei ole näkynyt eikä ole mun viesteihin vastanut (en tietenkään tiedä tuleeko hänelle yv:stä ilmoitus sähköpostiin), kortteja en ole saanut. Tässä ei nyt ole mennyt kun reilu viikko mutta jos joku tuntee herran ja tietää mitä on tapahtunut tai mistä hänet tavottaisi niin olisi kiva saada jotain tietoa. Olen tietoinen mun aikaisemmista mokista joten kommentteja suuntaan "onko mulla varaa" voi jättää postittamatta, en halua minäkään noin vaan menettää 50€.
« Viimeksi muokattu: 30.11.09 - klo 21:45 kirjoittanut Exalted »

Poissa Hideo

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #1 : 01.12.09 - klo 09:21 »
Ota ihan rauhassa tämän viikon loppupuolelle asti, laita yksäriä ja / tai sähköpostia ko. käyttäjälle. Hänellä on kuitenkin 56 tehtyä vaihtoa, joten en jaksaisi uskoa että ko. käyttäjä ryhtyisi tässä vaiheessa ripperiksi. Ihmisillä on elämä, ja saattaa olla että esimerkiksi yllättävät työkiireet / muut henkilökohtaiset asiat vaativat huomattavasti enemmän keskittymistä tällähetkellä kuin muutaman pahvinpalasen lähettäminen. Jos ei kuitenkaan viikonpäästä maanantaina kuulu mitään, niin suosittelen ylläpidon kanssa neuvottelemista, ja mahdollisesti myös rikosilmoituksen tekemistä.

Poissa Exalted

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #2 : 01.12.09 - klo 09:35 »
Juu, tiedän vallan hyvin että ihmisillä on elämä :) Tarkoitus ei olekkaan tässä vaiheessa syyttää ketään vaan lähinnä ajattelin jos joku tuntisi kyseisen henkliön ja joko tietäisi mikä on hänen tilanne on, tai ehkä jollakin olisi hänen puhelinnumero.

Poissa Exalted

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #3 : 08.12.09 - klo 14:47 »
Saatuani ystävälliseltä henkilöltä Illuminan puhelinnumero viime keskiviikkona on ruvennut tapahtumaan ja tänään sain kaikki muut kortit paitsi Wasteland mitä hän sanoo postittaneensa tänään.

Poissa Exalted

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #4 : 10.12.09 - klo 12:01 »
Tänään tuli Wasteland joten nyt kaikki kortit on saatu. Kauan kesti ja työlästä oli saada ostokset kotiin mutta kun anteeksipyyntönä tulee Birds of Paradise ja Misty Rainforest (täysin pyytämättä) niin v*tutus -aste laskee kummasti. Tämä aihe voi varmaan poistaa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #5 : 10.12.09 - klo 12:13 »
Olisi hyvä, että näitä aiheita ei poistettaisi. Jäävät historiatiedoiksi elämään sitten.

Poissa shazzle

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #6 : 10.12.09 - klo 13:54 »
noh, mielestäni tämä nimenomainen valitus on kyllä jokseenkin ironinen. Ihme jos ei viikkoa jaksa odottaa kun valittajalla itsellään kestänyt diilit ties miten pitkään ja lukkoon lyötyjäkin diilejä on "unohdettu" ihan noin vain. Ja siis tämä ihan oman kokemuksen perusteella. Selkeesti kannattaa valittaa tänne, jos saaliina on ~20€ kortit ;/

Poissa Hideo

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #7 : 10.12.09 - klo 14:35 »
...maksoin sovittu kauppahinta 50€ samantien...

Ei nyt tainnut ihan tuokaan viesti osua kohdalleen...

Poissa etro

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Float like a butterfly, sting like when I pee.
Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #8 : 10.12.09 - klo 14:38 »
Laitetaan sen verran asiaa liippaavaa infoa, että ite olen pari kertaa joutunut lähemmäs 2 viikkoa kortteja odottamaan ihan puhtaasti postin turttailujen puolesta.

Juu, nyt ei ollut kyse postin mokailusta. Pointti lieni enemmänkin siinä että viikko on aika lyhyt varoitusaika tänne osiolle postaamiseen, ei kuitenkaan nappaisi omaa nimeä nähdä keikkumassa otsikossa joka 30. vaihdon välein. Tämä kun ei kuitenkaan mikään "Yleistä mutinaa vaihtelusta" subfoorumi ole, pelkkä nimen näkeminen näissä ketjuissa helposti leimaa henkilön ongelmalliseksi vaihtajaksi.

Kuka nyt threadeja muka kokonaan lukee.

Poissa Exalted

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #9 : 10.12.09 - klo 15:46 »
Ihmettelen Hideon kommentti nyt aluksi, rahat on maksettu samana päivänä samposta sampoon ja olisi kiva tietää millä perustelet väitteen että näin ei ole tapahtunut? Viikko on joo lyhyt aika eikä tämän aiheen tarkoitus ollut sen enempää haukkua, syyttää tai Shazzle saada 20€ hyvitystä, vaan saada jotain yhteystietoja kun mies ei juuri käynyt foorumissa ja silloin kun kävi, ei vastanut viesteihin. Sain tiedot ja nyt myös kortit. Ihmettelen myös ajatus että kun Exalted kert puolitoistavuotta sitten on mokaillut itse niin ei ole mitään väliä miten häntä kohdellaan vaihdoissa tai treideissä? Toimin silloin törkeästi mutta ymmärtääkseni se ei oikeuta muiden törppäilyä. Ne ihmiset jolla on kanssani ollut kauppa tai vaihto -ongelmia viime aikoina voisivat vaikka vastata tähän aiheeseen nin nähdään kuinka paljon heitä on.

Poissa Hideo

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #10 : 10.12.09 - klo 18:23 »
Exalted: Lueppa tuo Shazzlen kommentti tuosta suoraan oman viestini yläpuolelta, ja käytä niitä harmaita aivosoluja kolmisen sekunttia kun muodostat yhteyden näiden kahden viestin välille.

Poissa mahonen

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #11 : 10.12.09 - klo 21:34 »
Niin siis Hideo vissiin tarkotti, ettei osunut Shazzelin viesti kohdalleen kun väitti että kaupat oli ~20€ arvoiset. Tosin ihan oikein tehdä tälläisiä ketjuja sillä näitä varten tämä alue on luotu. Oli Exalted sitten töpännyt aikoinaan tai ei niin on hänellä silti oikeus postata tänne jos hänen vastapuolellaan kaupankäynti kestää. Pistettiin Exaltedistakin silloin tänne postaus joka oli myös aivan oikein tehty. (lue: PISTE)

Poissa Exalted

Vs: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #12 : 10.12.09 - klo 22:00 »
Menipä tämä vääntämiseksi. 1) Shazzle tarkoitti kai että sain 20€ saaliin Bopin ja Mistyn merkeissä mitä Illumina lähetti mulle "korvaukseksi" 2) HIDEO@ Jos tarkoitit viestilläsi mitä Mahonen kirjoittaa niin pahoittelut viestistäni! Tässä tulee vähän kireäksi ja vainoharhaaksi kun yv:täkin yulee tyyliin "ihan oikein sulle". 3) Mun bännääminen tai oikeuksien rajoittaminen foorumissa lienee ylläpidon asia eikä muiden käyttäjien. 4) Kenenkään ei onneksi tarvitse mun kanssa treidata, käydä kauppaa tai ylipäätään olla tekemisessä jos ei halua.

Poissa luma

Re: Käyttäjä Illumina / Tapio Väisänen
« Vastaus #13 : 10.12.09 - klo 22:09 »
Nyt riittää tappelu. Tämä tapaus on hoidettu loppuun. Jos jollekin on jäänyt antipatioita Exaltedia kohtaan, ne voi hoitaa yksityisviesteillä hänen kanssaan. Aikaisemmat töppäilyt eivät jotenkin taianomaisesti vie pois oikeutta valittaa omalle kohdalle osuneista ongelmista, vaikkakin yksi viikko on melko lyhyt aika postata vaihto-ongelmat-palstalle. Vinkki: yhteystietoja kannattaa ensin kaivella Eniron (käytännössä ilmaisesta) hakupalvelusta. Jos sieltä ei löydy, niin sitten voi tulla tänne kyselemään.