Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Paskat draftipakat  (Luettu 3934 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa absurdimuukalainen

Paskat draftipakat
« : 28.02.12 - klo 15:45 »
Tänne voidaan postata:
Tavallista hieman huonommat, mutta ei MODOn randompickaamat draftipakat


Muut voi sitten kommentoida ja antaa parannusvinkkejä yms.

Poissa tko

Re: Paskat draftipakat
« Vastaus #1 : 28.02.12 - klo 16:30 »
Tällänen jörssiläjä tuli draftattua. Formaattina eksoottinen 3xDKA.

(click to show/hide)

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Re: Paskat draftipakat
« Vastaus #2 : 28.02.12 - klo 17:03 »
ajattelinpa postata omatkin pari läjää. yhdestä ei ole screenshottia enää tallella, paitsi hienosta pöytätilanteesta. ja sen gravea ku kattoo niin löytää ne kaksi muutakin pommia sieltä ^^
räft 1: räft 2:
(click to show/hide)
räft bonus:
Pitää muuten paistina kysyä, että mitä kuva-formaattia tuo img-tagi tukee? png ei tunnu mulla ainakaan toimivan
« Viimeksi muokattu: 28.02.12 - klo 17:04 kirjoittanut Profet »

Poissa Karppa

Re: Paskat draftipakat
« Vastaus #3 : 28.02.12 - klo 17:18 »
Tänne voidaan postata:
Tavallista hieman huonommat, mutta ei MODOn randompickaamat draftipakat


Muut voi sitten kommentoida ja antaa parannusvinkkejä yms.

Joo ja kannattaa varmaan kerralla se "Randompickaamat draftipakat" topic tehdä, ettei tule kellään nokkaan koputtamista, kun sellasiahan ei tämäkään topic vielä huoli.

Josko tämä topic nyt sitten muuten sallisi mahdollisuuden niille jotka haluavat pakkojaan postata.

tko Jörssi deckki näyttä mukavalta, josko itse olisin ehkä kolmannenkin Death'sin pelannut ja miettinyt noita Choseneja. Monesti Gray Ogre kuitenkin.

Harmi ettet saanut Sorinia :)

Poissa tko

Re: Paskat draftipakat
« Vastaus #4 : 28.02.12 - klo 17:27 »
tko Jörssi deckki näyttä mukavalta, josko itse olisin ehkä kolmannenkin Death'sin pelannut ja miettinyt noita Choseneja. Monesti Gray Ogre kuitenkin.

Harmi ettet saanut Sorinia :)

Harmipa hyvinkin. :) Kolmas Death's Caress meni jokaisessa matsissa sideltä sisään. Aluksi jäi pois kun kelasin että 5 manan poisto on liian hidas formaattiin. No, eipä ole.

Poissa Nastaboi

Re: Paskat draftipakat
« Vastaus #5 : 24.03.12 - klo 22:49 »
Taatusti huonoin dekki, jolla olen koskaan päässyt 8-4-jonon finaaliin. Tämä olkoon nuorisolle varoittavana esimerkkinä, miten käy, kun draftaa alkoholin vaikutuksen alaisena.
(click to show/hide)
Pelit menivät tietenkin 2-0, 2-0, split. Maski tuli kakkospeleissä sisään forestin tilalle. Vastustajia nöyryytettiin. Esim. olisiko Finkel blokannut tässä tilanteessa?
(click to show/hide)
R2G2 näytti hetken pahalta, mutta onneksi vastus päätti nostaa Hollowhenge Beastin kriittiseen paikkaan. Huomatkaa myös vastustajan graven toiseksi alimmainen kortti.
(click to show/hide)
Harmi, että replayta ei löytynyt siitä pelistä, jossa vastustaja "ei voi hävitä mihinkään muuhun paitsi fogiin" - Moonmist.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Peikko

Re: Paskat draftipakat
« Vastaus #6 : 13.04.12 - klo 21:31 »
Ekan kierroksen vastuksen no-show into 2-0. Dekki oli kuraa, mutta toisaalta finaalissa oli vastassa monoG, joten ei muillakaan kovin vahvasti mennyt. Ja kyllä, kyseessä oli 8-4. Olen myös kutakuinkin varma, että rakensin tuon dekin jotenkin väärin. Yhdeksän ja puoli minuuttia pyörittelin eri configuraatioita ja lopussa päädyin tuohon kun aika oli loppumassa ja jotain piti submittaa. En kyllä näin jälkikäteenkään tiedä mitä tuolle pitäisi tehdä. Huomatkaa erityisesti äijien määrä ja mieletön laatu.

(click to show/hide)