Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Formypain  (Luettu 9820 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kriisi

Formypain
« : 07.12.12 - klo 21:38 »
Moro

Löytyis sulle
1x Angel of Serenity 13e

Kiinnostais kovasti

2x Phantasmal Image 5e/kpl
1x Phyrexian Metamorph 3e
~~13e

Meniskö tuolleensa?
~~Aleksi

Sori kun kesti vastata, kyllähän tuo kuulostaisi ihan hyvältä. Metamorphit eivät kylläkään ole enkkuja, niin kuin listassa mainitaan, mutta se ei vissiin haittaa? Voisin laittaa kortit huomenissa postiin, osoitteeni on:

Antti Lyytinen
Poijutie 6 as 3
70460 Kuopio

Ei tuossa nyt mitenkään kauhean kauaa kestänyt :) Ja joo ei haittaa, tässä oma osoitteeni:

Aleksi Tuovinen
Aurinkokatu 39 a9
80140 Joensuu

kiitokset vaihdosta!

~~Aleksi

Nyt alkaa jo olemaan kulunut sen verta aikaa tosta treidistä ja sun kortteja ei ole vieläkään näkynyt, että joudun tämän viikon aikana tekemään ilmoituksen ylläpitäjille rippauksesta. Ilmoita itsestäsi jotakin, jos kortit löytävät tiensä postiin vielä tällä viikolla niin se on mun puolesta ok.

Kortteja ei näy eikä kuulu, eikä miehestäkään ole kuulunut mitään tuon viimeisimmän viestin jälkeen. Aikaa on kulunut sen verran, että laitan tämän nyt tänne jos joku mahdollisesti tuntee kaverin tai tietää hänen liikkeistään muuten.
normal guy normal walk

Myyntilista

Poissa Formypain

Vs: Formypain
« Vastaus #1 : 09.12.12 - klo 14:20 »
Pakko tulla tänne nyt sen verran sanomaan, että kortit ovat kyllä lähteneet (lähtivät kyllä n. viikon myöhässä, pahoittelut siitä), en sitten tiedä minkä takia eivät sinne ole saapuneet.. Täälläkäänpäin ei kyllä ole näkynyt mitään kortteja kummastakaan vaihdosta mitkä sovin samanaikaisesti, eikä ilmeisesti ole toisaallekaan kortit saapuneet. En osaa sanoa mikä mättää, mutta voin kyllä käydä postista kyselemässä, jos se auttaa..

~~Aleksi

Poissa kriisi

Vs: Formypain
« Vastaus #2 : 09.12.12 - klo 18:59 »
Käy kysymässä postista ja katsotaan sitten saadaanko kirjeen liikkeistä mitään lisätietoa. Jos enkeliä ei mistään löydy, niin lähetä mun kortit takaisin ja tää on mun puolesta sillä ok.
normal guy normal walk

Myyntilista

Poissa kriisi

Vs: Formypain
« Vastaus #3 : 10.12.12 - klo 15:42 »
Ilmeisesti käynyt double trouble postin kanssa, kummankaan kortit eivät ole löytäneet tietään perille. Molemmat selvittää asiaa tahoillaan, joten tän voi sulkea/ignoroida.
normal guy normal walk

Myyntilista

Poissa weaselface

Vs: Formypain
« Vastaus #4 : 10.12.12 - klo 16:21 »
Ilmeisesti käynyt double trouble postin kanssa, kummankaan kortit eivät ole löytäneet tietään perille. Molemmat selvittää asiaa tahoillaan, joten tän voi sulkea/ignoroida.

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta aikamoinen yhteensattuma, jos näin on tosiaan käynyt.

Poissa Klemeesi

Vs: Formypain
« Vastaus #5 : 10.12.12 - klo 16:31 »
Täälläkäänpäin ei kyllä ole näkynyt mitään kortteja kummastakaan vaihdosta mitkä sovin samanaikaisesti, eikä ilmeisesti ole toisaallekaan kortit saapuneet. En osaa sanoa mikä mättää, mutta voin kyllä käydä postista kyselemässä, jos se auttaa..

Jos näin tosiaan on käynyt, niin kuulostaa siltä että posti on kämmäillyt pahemman kerran.

Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, mutta olisi mukava kuulla että mitä postissa sanotaan asiasta tai löytyykö kadonneet kortit. Ihan vain vastaisuuden varalta jos muillekin käy näin.

Poissa KajaaninOlli

Vs: Formypain
« Vastaus #6 : 10.12.12 - klo 17:56 »
Siis todellakin aikamoinen yhteensattuma, sillä minulla on käynyt sama juttu kyseisen henkilön kanssa. Eli siis tehtiin tuossa pari viikkoa sitten vaihto, en ole saanut kortteja ja Formypainin mukaan hänkään ei ole.

Poissa Roinisto

Vs: Formypain
« Vastaus #7 : 10.12.12 - klo 18:19 »
Siis todellakin aikamoinen yhteensattuma, sillä minulla on käynyt sama juttu kyseisen henkilön kanssa. Eli siis tehtiin tuossa pari viikkoa sitten vaihto, en ole saanut kortteja ja Formypainin mukaan hänkään ei ole.

No onpa käynyt kaverin kanssa harvinaisen huono tuuri.

Poissa Roinisto

Vs: Formypain
« Vastaus #8 : 10.12.12 - klo 18:21 »
Vielä sellaista etten itse pidä ollenkaan ennenkuulumattomana jos pyytää kaveria millä on erittäin vähän onnistuneita vaihtoja lähettämään ensin.

Ihan vaan tulevia tapauksia varten...

Poissa KajaaninOlli

Vs: Formypain
« Vastaus #9 : 10.12.12 - klo 18:24 »
Vielä sellaista etten itse pidä ollenkaan ennenkuulumattomana jos pyytää kaveria millä on erittäin vähän onnistuneita vaihtoja lähettämään ensin.

Ihan vaan tulevia tapauksia varten...

No joo, kyllähän se vähintäänkin arveluttavalta kuulostaa, jos kaverilla on näiden kahden pipariksi menneen vaihdon lisäksi näyttää kolme onnistunutta vaihtoa -> Ei kamalan hyvä onnistumisprosentti..

Poissa kriisi

Vs: Formypain
« Vastaus #10 : 10.12.12 - klo 18:38 »
Mahdollisesti lisätietoa asioista tulossa, ylläpito selvittelee.
normal guy normal walk

Myyntilista

Poissa Thalian

Vs: Formypain
« Vastaus #11 : 10.12.12 - klo 18:44 »
Suosittelen suhtautumaan todella suurella varauksella aina sellaiseen tilanteeseen, jossa joku väittää, että posti on hukannut kirjeen/kirjeitä. Toki tämä on mahdollista, mutta kirjeiden perillemenoprosentti on silti sen verran kova, että on melkoisen epätodennäköistä, että sellainen kävisi omalle kohdalle. Varsinkin tilanne, jossa useita lähetyksiä väitetään hukkuneeksi, on noin 99% todennäköisyydellä huijausyritys.

Poissa jotudin

Vs: Formypain
« Vastaus #12 : 10.12.12 - klo 19:09 »
Tämä toki suhteutettuna aiempaan maineeseen ja palautteeseen. Aina ei ole ensimmäisenä mielekästä kuvitella tulleensa vedätetyksi. Olen usein pyytänyt vaihdoissa osuuteni etukäteen, jos lappujen arvo on merkittävä ja vaihtokumppanin palaute loistaa poissaolollaan tai runsaan negatiivisena.

Poissa jotudin

Vs: Formypain
« Vastaus #13 : 10.12.12 - klo 19:11 »
Koska tässä langassa ei edit namiskuukkelia näkynyt, niin spämmään. Koskaan ei rehdille vaihtokumppanille ole ollut ongelma toimittaa lappujaan ensin. Rajanvetona olen pitänyt vähän vaihtovälineestä ja olosuhteista riippuen 20+ euroa. Tai muuten epäilyttävän hyvää vaihtoa.

Poissa Formypain

Vs: Formypain
« Vastaus #14 : 10.12.12 - klo 22:33 »
Johan tuota kerkesin kaverillekin eilen sanoa, että liekkö kuin moni uskoo mitä on käynyt.. Vaan minkä mie sille mahdan, eihän kukaan periaatteessa voi tietää onko toinen kortit laittanut vai ei.
Kortit olen laittanut 27. pvä kummallekin (sekä Kriisi, että Vinny Paz siis) ja en tosiaan tiedä miksi kortit eivät ole perille menneet. Ihmettelin myös, miksi kortit eivät tänne ole saapuneet kummastakaan päästä, mutta tyydyin odottelemaan, kun muissakin vaihdoissa aina kestänyt n.2viikkoa ennen kuin kortit ovat lopulta saapuneet perille. Tällä kertaa niin ei kuitenkaan ole käynyt niin uskoisin, että posti ovat kirjeet hävittäneet.. En ainakaan jaksa ruveta epäilemään, että kusetusta on kumpikaan yrittänyt. Laitoin korvausehdotuksen jo ainakin Kriisille, vielä Vinny Pazin kanssa pitää asiasta neuvotella.

Kiitän ja kuittaan.

Poissa kriisi

Vs: Formypain
« Vastaus #15 : 12.12.12 - klo 16:03 »
No niin, eli allekirjoittaneen laput tulivat bumerangina takaisin, ilmeisesti epäselvän käsialan tms. takia. Postitan ne uudestaan jahka vastapuolen kortit ovat tulleet perille, toivottavasti tästä ei tämän enempää.

Loppukaneettina haluan sanoa, etten herkästi usko tulleeni kusetetuksi tällä foorumilla. Aiempien ja nykyisen turttinetin aikana on tullut tehtyä useampi sata vaihtoa ja kertaakaan ei ole tullut vastaan suoraa rippausyritystä, lähinnä postitusajoissa on voinut olla viiveitä, mutta nekin on yleensä selitetty järkevillä syillä. Formypain on treidin jälkeisestä idlauksestaan huolimatta hoitanut viestinnän tännepäin hyvin ja asiallisesti, joten sinänsä minulla ei ole valittamista.
normal guy normal walk

Myyntilista