Poromagia

Kirjoittaja Aihe: O-Naginata ja P/T switch.  (Luettu 3016 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Burnsaber

O-Naginata ja P/T switch.
« : 21.08.05 - klo 20:30 »
Kaverin Ogre Marauderilla on O-Naginata ja heitän siihen Strange Inversionin. O-naginata lentää pois (power <3) mutta pieneneekö Marauderin toughness equipmentin poislähdön seurauksena?

Muuttako tilannetta se, että power ja toughness vaihdetaankin Dwarven Thaurmaturgistilla aka "baarimikolla"?

Timestamp efecteistä on varmaan kyse, mutta en ole niitä koskaan tajunnut...
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa duracel

O-Naginata ja P/T switch.
« Vastaus #1 : 22.08.05 - klo 08:30 »
Kummassakin tapauksessa O-naginata tippuu pois, koska Marauderin power laskee alle kolmen. Toughnesskin siinä samalla sitten laskee.

Pelkkä Marauder (3/1) -> O-naginata (6/1) -> Strange Inversion (1/6 ja pian sen jälkeen 1/3 kun Ogresi ei jaksakaan enää kantaa O-naginataa ja jäljelle jää vain power-toughness-switch).

Baarimikon kanssa käy samoin. O-naginatan efekti on jo miehellä ennen kuin Thaumaturgist sanoo, että boostit toimivatkin eri suuntiin. O-naginatan efektiä ei siis laiteta miehelle enää uudestaan Thaumaturgistin abilityn resolvattua, jolloin se ukko on 1/6 ja välittömästi sen jälkeen 1/3.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa kurikka

O-Naginata ja P/T switch.
« Vastaus #2 : 23.08.05 - klo 21:40 »
Jatkokysymys:

Hand of Cruelty saa Bushidosta +1/+1, ja on 3/3 vuoron loppuun. Annan Kädelle O-Naginatan, mutta pysyykö Naginata kiinni vuoron jälkeen? Miehen power on kumminkin isompi kuin 3, yhteensä 5. Eli saanko 5/2 trample-käden?

Poissa duracel

O-Naginata ja P/T switch.
« Vastaus #3 : 23.08.05 - klo 21:45 »
Kyllä vain. O-Naginata huomioi kyllä oman efektinsä tuohon power-rajoitukseen ja se pysyy kiinni, jos power on riittävä.

O-Naginata: {1} |Artifact -- Equipment| O-Naginata can be attached only to a creature with 3 or more power. / Equipped creature gets +3/+0 and has trample. / Equip 2 (2: Attach to target creature you control. Equip only as a sorcery.) SOK-U

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!