Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ostotopiccien säännöistä  (Luettu 5477 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hopo

Ostotopiccien säännöistä
« : 04.10.16 - klo 17:40 »
Onko foorumilla luovuttu säännöstä, jonka mukaan ostotopiceissa tulee olla hinnat? Nyt on aika monta ostajaa ilman hintoja liikkeellä. "Hinnat mcm:n mukaan" tms. on aivan tyhjänpäiväinen tarkennus, korttien hinnoissa kun on siellä valtava haitari.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa luma

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #1 : 04.10.16 - klo 17:51 »
Ei ole luovuttu, en vain itse ole ehtinyt viime aikoina selata myynti- ja ostolistoja. Hinnat tulee edelleen olla kaikissa ilmoituksissa.

Poissa Hopo

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #2 : 04.10.16 - klo 18:06 »
Mode-jugend varmaan auttaisi mielellään mutta listoissa ei ole vasikointinappulaa.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Nipazz

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #3 : 04.10.16 - klo 19:13 »
Itse ainakin olisin valmis luopumaan koko säännöstä, hinnat elävät koko ajan ja en näe itse mitään syytä käydä kauppaa millään muulla kuin MCM low-hinnoilla yksittäisten korttien kanssa.

Poissa Lightstorm

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #4 : 04.10.16 - klo 19:21 »
Itse ainakin olisin valmis luopumaan koko säännöstä, hinnat elävät koko ajan ja en näe itse mitään syytä käydä kauppaa millään muulla kuin MCM low-hinnoilla yksittäisten korttien kanssa.

Tuossa on vaan se onglema, että ostajana on raskasta alkaa itse sitten isosta listasta selaamaan hintoja. Vastaus myyjältä on kuitenkin luokkaa "katoit hinnat ännänäänänään väärin ja hinta olis tämä". Selkeintä on, että hinnat lukee suoraan siellä ja sitten vaikka erikseen korjataan jos on sattunut isoja heittoja hinnoissa.
« Viimeksi muokattu: 04.10.16 - klo 19:24 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa Nastaboi

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #5 : 04.10.16 - klo 19:31 »
Jos haluaa myydä MCM-hinnoilla voi tehdä sitä MCM:ssa. Sieltä listojen linkkaaminen tänne on sallittua.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa casual

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #6 : 04.10.16 - klo 19:52 »
Iso peukutus tälle topicille. Viimeisen viikon aikana useamman kerran etsinyt kortteja ja koskaan en hintoja ole löytänyt kenenkää listoilta mitä katsonut. Ja koska lähtökohtaisesti kaupankäynti ihmisten kanssa vie hetken kun viestitellää puolin ja toisin niin en itse tykkää lähteä siitä liikkeelle jos ei edes tiedä hintatasoa. Senpä takia olen siirtynyt aina mcm:ään.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #7 : 04.10.16 - klo 19:56 »
Omaan listaan lisään hinnat, mutta MCM:stä ja poroilta katson hinnat ja kuitenkin ostan vain Suomen sisältä lappuja. Kuten sanottua, niin hinnat elävät ja muuttuvat kaiken aikaa. Jätän tän vain tähän:

http://www.mtgstocks.com/interests
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa Vartijainen

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #8 : 04.10.16 - klo 20:20 »
Itse pitäisin listojen hintojen näölläolosta kiinni, jos ei tosiaankaan linkkaa muusta sivustosta hinnallisia listoja. Ehkä jokin ominaisuus, joka erehtyneitä voisi auttaa olisi, jos voisi muuttaa poistettua listaansa. En tiedä onko korjattu, mutta ainakin kun itselle tästä huomautettiin, niin en saanut tätä kautta muutettua ennen kuin palautti saman viallisen listan ja muutti vasta sitten.

Poissa eosforos

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #9 : 04.10.16 - klo 20:23 »
Vähän aiheen ohi, mutta jos kiinnostaa saada kortteja myytyä mtgsuomella niin lukekaa tämä viesti. Muutamat myyjät tuntuu vaan listaavan linkin MCM myyntiprofiiliin. Niitä listoja on kuitenkin melko tuskallista selailla, jos ei hae mitään tiettyä, tai potentiaalisella ostajalla ei ole ostoslistoja MCM:ssa. En tiedä kun en sitä kautta myy, onko siellä mitään export to jonnekin toimintoa, jolla listat saisi tännekin, mutta itse ainakin ohitan suoraan kaikki myynti-ilmoitukset joissa vaan linkataan MCM:n myyntiprofiiliin.

Poissa Arska

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #10 : 05.10.16 - klo 12:29 »
Entä käytäntö, että laitetaan ostolistaan kortteja, mutta tekstissä mainitaan, että ottaa niitä vain vaihdossa myyntikortteihin? Sallittua vai ei?

Poissa Wiszz

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #11 : 05.10.16 - klo 13:15 »
Entä käytäntö, että laitetaan ostolistaan kortteja, mutta tekstissä mainitaan, että ottaa niitä vain vaihdossa myyntikortteihin? Sallittua vai ei?

Eikö tässä tapauksessa ole vain järkevin käyttää vaihtopuolta?

Poissa Arska

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #12 : 05.10.16 - klo 13:55 »
Eikö tässä tapauksessa ole vain järkevin käyttää vaihtopuolta?

Toki, mutta kaikki eivät niin tee.

Poissa Anssi

Vs: Ostotopiccien säännöistä
« Vastaus #13 : 05.10.16 - klo 14:28 »
Entä käytäntö, että laitetaan ostolistaan kortteja, mutta tekstissä mainitaan, että ottaa niitä vain vaihdossa myyntikortteihin? Sallittua vai ei?

Itse toivoisin, että olisi kiellettyä. Rasittavaa, kun näkyy hakutuloksissa.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä