Kai nyt pahemmastakin slow tradesta voi antaa positiivisen jos mukana tulee todella suuret korvaukset, mutta (asiasta tarkemmin tietämättä) en uskoisi että tässä tapauksessa "reilut throw-init" ovat ihan sitä luokkaa.
Se, mitä täällä ei kukaan tunnu ottavan huomioon, että spohjolla on kaikkien tuntema historia tämänkaltaisissa ongelmissa. Hänen nimensä alla on maininta hitaasta vaihtamisesta. Hän jopa mainitsee siitä topikissaan selkeästi alussa. Jos tämän jälkeen ihmiset jaksavat vielä valittaa siitä että "kylläpä kesti kauan, en mitenkään osannut odottaa, odotin saavani laput välittömästi" niin melkein tekisi mieleni antaa näille valittajille karmamiinusta, jos ei muusta niin lukutaidottomuudesta ja naiiviudesta. En sitä kuitenkaan ala tekemään, ettei ketään rupea itkettämään.
Jos alat tekemään vaihtoa tunnetun slow traderin kanssa, ja saat korttisi, yllätys yllätys, myöhässä, niin pitääkö alkaa valittamaan saman tien, vai olisikohan ollut syytä jättää se kiireellinen, ilmeisen pitkäkestoinen t2-vaihto tekemättä alunperinkin?
Kuten sanoin topikissa jo aiemmin, en turhaan odotellut korttejani ihan seuraavan päivän postissa. Spohjo täytti odotukseni lähes täysin, enkä viitsi antaa vaihtomiinusta vain sen takia että jotkut eivät osaa lukea selvää suomenkieltä ja vaahtoavat asiasta, johon olisivat voineet itse selkeästi vaikuttaa. Käsittääkseni palautetta annettaessa ei myöskään tarvitse eikä edes pitäisi vähät välittää siitä, miten muilla on mennyt, sillä palaute on vaihtokohtainen. Jos ihmisillä on hinku treidata slow traderien kanssa, niin varaisivat myös sitten reilusti aikaa. Ripperit ovat asia erikseen mutta mikäli oikein olen ymmärtänyt, ketään ei ole ripattu.
Ylipäätään se on omituista, että ulkopuoliset jaksavat neuvoa täällä muille millaista palautetta heidän pitäisi milloinkin antaa.
Siinä näkemykseni vaihtopalautesysteemistä, sen soveltamisesta, ihmisten vaihtokäyttäytymisestä ja puskasta huutavista agitaattoreista.