Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Daxos is Dööd EDH  (Luettu 3454 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jhoku

Daxos is Dööd EDH
« : 18.03.16 - klo 20:48 »
Tuli ostettua pari viikkoa sitten Call the Spirits valmispakka ja oon sitä muokannut, kovasti sen jälkeen. Ongelmaksi on vain, tullut kolmen cmc:een korttien paljouden. Jokainen niistä tekee jotain järkevää enkä ole osannut päättää mitä ottaisin pois. Eli mitä suosittelisitte mun tekevän ja mitä ette näe niin relevanttina pitää tässä pakassa? Innolla ihan kuuntelen jos teillä on jotain ehdotusta miten saisin tätä vielä paremmaksi?

Tarkotuksena olisi hommata Theros blokin enchantment creatureja lisää etenkin Erebos on hankinta listalla. Eli pakan perus idea on pitää Daxos kentällä ja sitten laittaa enchantmentteja kentälle ja siten daxoksen toksuja kasvattaa. Enchantmenttejenkin haluan omaavan ihan relevantteja efektejä ja siltä kannalta oon niitä tähän laittanutkin.

http://tappedout.net/mtg-decks/daxos-is-dood/

Poissa freedfromthereal

Vs: Daxos is Dööd EDH
« Vastaus #1 : 22.03.16 - klo 12:29 »
spirit mantle ja unquestioned authority tuli ensinnä mieleen mitä voisi lisätä.. Toksumiehiä ja muita miehiä pumppaavat enchantmentit kuten glorious anthem jne voisi varmaan toimia kanssa hyvin.

Jos open the vaults on, niin sitten tietty sen parempi lekaversio replenish ois varmaan kans kiva.

Koska e.blood+sanguine bond combo on jo, niin sitä voi täydentää vizkopa guildmagella joka siis voi toimia sanguine bondin korvikkeena tuossa combossa.

Return to dust on mielestäni ehdoton inkluusio commanderpakkaan joka voi pelata sitä, se on tuolla maybeboardissa.

Se että mitä ottaa pois; mun mielestä tuolla on aika paljon kortteja jotka voi korvata paremmilla korteilla sitten kun niitä saa (head games, anyone?). Mutta koska Daxoksen idea on tuutata tokeni-miehiä pöytään, mielestäni hyvä lähtökohta korttien poistolle olisi ne muut miehet, erityisesti epämääräiset läskit kuten serra avatar.
« Viimeksi muokattu: 22.03.16 - klo 12:54 kirjoittanut freedfromthereal »
"It's that moment of dawning comprehension I live for."
- Hobbes, Calvin and hobbes

Poissa Jhoku

Vs: Daxos is Dööd EDH
« Vastaus #2 : 28.03.16 - klo 22:05 »
Joo, pakka on muuttunut koko ajan, kun oon saanut kortteja hommattua. Tuo Head Games:in laitoin pakkaan ihan vaan vitsillä ja otin sen poiskin ennen kuin edes pelasin yhtään peliä sen kanssa. Tarkotuksena oiskin parantaa tätä pikku hiljaa. Kiitos neuvoista osaa noita kortteja oon itekkin katellut jo aiemmin.