Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mitä harrastat!  (Luettu 64165 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CloFe

hmm
« Vastaus #30 : 08.05.05 - klo 22:30 »
mä meen noheksen kans samaan sarjaan eli telinevoimistelua... ollaan samassa ryhmässä 5 kertaa viikossa.
vastaukset YV:llä tai s-postiin clofe at hotmail.com

Poissa marke

Mitä harrastat!
« Vastaus #31 : 08.05.05 - klo 23:07 »
Kuuntelen suhinaa, soitan kitaraa ja huudan/rääyn. Joskus soitin bändissä, en enään. Ehkä kesällä taas. Niin joo. Ja skeittausta välillä, mutta jäänee nyt vanhemmiten vähemmälle kun ei oikein paikat kestä ja into riitä.
Comeback (?)

Poissa Zenri

Mitä harrastat!
« Vastaus #32 : 09.05.05 - klo 07:35 »
MTG, roolipelit, ehkä airsoft tässä jossakin vaiheessa alkaa ja painoja tulee nosteltua. En nyt tiedä lasketaanko trampoliini harrastukseksi :D

Poissa Icirtus

Mitä harrastat!
« Vastaus #33 : 09.05.05 - klo 11:25 »
No, juosten se maailmankuva laajenee. Oikeasti juoksen(juoksin) lyhyitä matkoja. Menestystä tulikin  :D
Muita on figut, larppaus ja tietokoneen kanssa äheltäminen.
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa Cloud

Mitä harrastat!
« Vastaus #34 : 10.05.05 - klo 16:05 »
tosiaan. pelaanhan minäkin myös näitä pöytäroolipelejä, olen pelannut itseasiassa jo pitempääkin. pelattu on kerppiä, gurpsia ja nyt pelataan tuota praedoria. mitä muut ovat pelanneet? mitä mieltä esim praedorista? itellä ensi vaikutelma (pelattu kaks kertaa vasta..) on aika hyvä, esim verrattuna kerppiin joka ei toimi mielestäni kovin hyvin tai tuohon gurpsiin (jatkuva tekstin kääntäminen allkaa vituttaa varmasti..).

Poissa maybach

Mitä harrastat!
« Vastaus #35 : 10.05.05 - klo 17:14 »
Praedorissa on mielestäni paras systeemi noin "lowfantasy" meininkiin. Suomalainen loistava peli. Olen pelannut sen ilmestymisestä asti, niin pelaajana kuin pelinjohtajana.

Realistiset taistelusäännöt ovat mielestäni suuri plussa. Ei enää IKINÄ sitä DnD:n "Hahaa en voi kuolla tuosta aseesta, se tekee vaan d4 lämää!!" meininkiä.
(Kilpi on muuten poikaa tuossa praedorissa :D)

Toinen plussa on maailma. Itse ainakin siitä pidän. Se, että pelaajat eivät voi olla velhoja on myöskin hyvä asia. Maailma itsessään saattaa vaikuttaa hieman typerältä aluksi, ja pidemmän päälle se voi alkaa tympiäkkin, mutta systeemi siirretään helposti pois Jaconiasta. Muutamia sääntöjä olemme hienoot systeemin sujuvuuden kannalta, ja kirjan hinnastoja yms muokanneet mieleisiksimme.

Borvariasta voi oikeastaan keksiä minkälaisen seikkailun tahansa, ja sen varaan on naurettavan helppo rakentaa myös kampanja. Ei sitä koskaan tiedä mitä suden autiomaan takaa löytyy ;)

Stalker on tullut myös ulos, mutta sitä en ole ehtinyt hommata.

Kauan eläköön BurgerGames.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa DogMeat

Mitä harrastat!
« Vastaus #36 : 10.05.05 - klo 18:49 »
Joohm. Lasketaanko sitä nyt harrastukseksi että kuuntelee musaa? Sitä teen kuitenkin ainakin 8h päivässä... En voi liikkua mihinkään ilman bensaa, eli musiikkia.

Pentuna tuli larpittua, mutta se nyt karsiutu aikanaan pois. Ei meillä ollut edes varusteita tms. mutta sillon oltiin tosiaan melko nappuloita. Ropetusta on tehty jo tommonen 8 vuotta. Nykyään kavereillani ei ole erityisemmin siihen aikaa enää, joten pelailen netissä NWN sen korvikkeena. [Mainos] http://wwwboard.raatti.net/phpBB2/index.php [/Mainos]. MTG:n pelaaminen on myös harventunut aika paljon.

Olen koittanut airsoftia hieman verkkaripellenä pentuaikana, sekä Warhammereilla olen myös pelannut. Ostin myös LOTR miniatyyrei, mutta en niilläkään pelannut erityisemmin kun ei ollut lyhyen villityksen jälkeen kunnolla seuraa. LOTR:ssa on mukavemmat säännöt mielestäni kuin Warhammereissa kyllä.

Poissa magic=)

Mitä harrastat!
« Vastaus #37 : 31.07.05 - klo 10:00 »
Magic joka toinen päivä
Warhammer joka kolmas päivä
tietokoneella olemista jokä päivä
MTG turnauksia silloin kun niitä on.

Poissa Singalana

Mitä harrastat!
« Vastaus #38 : 20.08.05 - klo 14:36 »
Harrastan:
- Lukemista (fantasiakirjoja, tottakai)
- Pelailen Avernumeja ja Geneforgeja
- Musan kuuntelua (mm. Bodom, Dark Tranquillity, Sentenced...)
- MTGtä (olen ihan noviisi, vasta vähän aikaa pelaillut)
... Semmottis.
"En ymmärtänyt pointtia, mutta kuulosti kohtalokkaalta."

Poissa Masa88

Mitä harrastat!
« Vastaus #39 : 21.08.05 - klo 16:45 »
Mä harrastan sulkkista ja salilla käyntii (5 kertaa viikossa) Nii ja MtG:kin olis kiva pelailla, mut ku kaverit on jo lopettanu, ja puokkareissa (puolen kuun pelit) ei oo käyny pelaajii silloin ku mä oon käyny siel
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Sochapter

Mitä harrastat!
« Vastaus #40 : 18.09.05 - klo 10:54 »
Laskettelu(lähinnä new school temppuilu), rc, airsoft, sunnuntai-polkupyöräily..

Poissa zD

Mitä harrastat!
« Vastaus #41 : 19.09.05 - klo 23:00 »
Sähly ja ehdottomasti MTG

Poissa Andromes

Mitä harrastat!
« Vastaus #42 : 21.09.05 - klo 11:31 »
-Bujinkan Budo Taijutsua
-Lukemista
-Uimista (kun mahdollista)
-MtG kun jaksaa =)

Poissa Ziilot

Mitä harrastat!
« Vastaus #43 : 11.10.05 - klo 08:35 »
irccausta =]]]]]]]]

Poissa mr haisuli

Mitä harrastat!
« Vastaus #44 : 16.10.05 - klo 17:39 »
Mä pelaan yleensä tai no joka päivä Haloa xbox lives

Poissa Baskeri

Mitä harrastat!
« Vastaus #45 : 16.10.05 - klo 20:14 »
-Moottorikelkkailua
-Hifistelyä
-Airsoftausta
-Kitaran soittoa
-Mtg

Poissa Hopo

Mitä harrastat!
« Vastaus #46 : 10.11.05 - klo 16:05 »
Capoeira. Kai sitten nykyään myös mtg.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Phyrexian

Mitä harrastat!
« Vastaus #47 : 10.11.05 - klo 16:10 »
Itse isken ainakun mahdollista Tai-Shin-Munia, soittelen kitaraa ja häröilen kaikkea mahdollista, kuten ropellan ja jopa politisoin/filosofoin.

Poissa hall0n

Mitä harrastat!
« Vastaus #48 : 28.01.06 - klo 14:42 »
Itse harrastan jalkapalloa, pelailen pleikkaria, MtG ja MGS kuuluvat myös harrastuksiini ja luettua tulee aika paljon.

Poissa Hezzu

Mitä harrastat!
« Vastaus #49 : 28.01.06 - klo 20:23 »
mä harrastan karatee (shotokan tyylisuuntanain) 2-5x Viikossa, joka päivä magiccii ja tietokonetta, judoo 1-2x viikossa (riippuu karatesta) ja penkkiurheilen tottakai, kuka nyt ei olis :)

Poissa jooniz

Mitä harrastat!
« Vastaus #50 : 28.01.06 - klo 21:09 »
eikö kukaan harrasta yleisurheilua? Moukari päälajina..

Poissa raastin

Mitä harrastat!
« Vastaus #51 : 29.01.06 - klo 09:48 »
Noh MTG:n lisäksi tulee käytyä neljä kertaa viikossa kuntosalilla rautaa pumppaamassa, miniatyyripelejä pelejä tulee pelailtua silloin tällöin (viime aikoina oon pitäny vähän taukoa), musiikkia tulee kuunneltua päivittäin ja silloin tällöin D&D:tä mätkitää kavereiden kanssa.

Poissa kolatatti

Mitä harrastat!
« Vastaus #52 : 27.02.06 - klo 08:38 »
Lumilautailu ja Frisbeegolf
EHLO you say? I'm interested...

Poissa Sammakko

Mitä harrastat!
« Vastaus #53 : 27.02.06 - klo 19:06 »
CNC koneita, rötväämistä, hulluja pippaloita, krapulaa, MTG ja CNC koneita
(ja tossa järjestyksessä) Huoh.. elämä on rankkaa =)

Poissa Juunasd

Mitä harrastat!
« Vastaus #54 : 27.02.06 - klo 19:36 »
Lapunlätkimistä monessakin muodossa. Kavereiden kanssa pelaan Hold Em'-pokeria muunmuassa. Mtg:tä tietty myös, ja kavereiden kanssa häröilyä. Meillä on tiivis kaveriporukka, jossa me tehdään aika paljon juttuja yhdessä. Tietokoneella myös oleilen jonkin verran, seuraan tiettyjä komediaohjelmia tv:stä, ja kirjoittelen välillä omia sketsejäni.

Poissa mahonen

Mitä harrastat!
« Vastaus #55 : 27.02.06 - klo 20:19 »
Jalkapallo, Sähly ja MTG

Poissa Ramin

Mitä harrastat!
« Vastaus #56 : 27.02.06 - klo 20:20 »
Kung-fua reenailen 3-4 kertaa viikossa ja pianoa soitan kanssa, roolipelattua ja larpattua tullee silloin tällöin harvakseltaan.

Poissa Brio

Mitä harrastat!
« Vastaus #57 : 05.04.06 - klo 12:55 »
kitaraa

Poissa SonniEriksson

Mitä harrastat!
« Vastaus #58 : 05.04.06 - klo 16:05 »
Frisbeegolf ja maailman mahtavin lautapeli, go, ovat intohimojani.

Poissa kolatatti

Mitä harrastat!
« Vastaus #59 : 05.04.06 - klo 16:24 »
Oho, muitakin Frisbeegolfin harrastajia.. :)

Kohta on taas kesä ettei tarvi loskassa heitellä.
EHLO you say? I'm interested...