Poromagia

Äänestys

kuinka monta väriä sinulla on pakassa?

yksi
32 (23%)
kaksi
66 (47.5%)
kolme
31 (22.3%)
neljä
3 (2.2%)
viisi
4 (2.9%)
artifact
3 (2.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 75

Kirjoittaja Aihe: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?  (Luettu 3286 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jusu

tulihan vain mieleen, miten monivärisiä pakkoja muut käyttää. Minä itse käytän kaksi ja/tai yksi väristä pakkaa

Poissa Simotus

Vs: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?
« Vastaus #1 : 06.01.07 - klo 19:41 »
Tällähetkellä on pakkoina U/W-aggro ja BRu Nicol Bolas casual-controllideckki. Eli vastasin 2 ja 3.

Tosin monocoloured-deckkiä olisi pitkästä aikaan hauska pelata. Mono Black deckitkin vaikuttaa kilpailukykyisiltä, jahka PC julkaistaan  :P
"Peli on henkisesti jo voitettu, kun Battle of Wits-pakkaa alkaa sekoittaa"

H/W: http://kapsi.fi/~tharna/forums/index.php?topic=14575.0

Poissa Dark Knight

Vs: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?
« Vastaus #2 : 06.01.07 - klo 19:46 »
Lähes kaikki pakkani ovat yksivärisiä. Monivärisyys tuo liikaa vaihtoehtoja ja siksi pidän pakat yksivärisinä yksinkertaisuuden vuoksi. Minulla kuitenkin tulee tässä lähiaikoina pari moniväristä pakkaa tehdyksi, mutta kannatan siitä huolimatta enemmän yksivärisyyttä.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Snowman

Vs: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?
« Vastaus #3 : 06.01.07 - klo 19:52 »
Kyllähän niissä yleensä kaks väriä on, ainaki Ravnicasta lähtien, mutta kyllähän noilla monovärisillä dekeillä on tullut myös vähän pelattua.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?
« Vastaus #4 : 06.01.07 - klo 20:00 »
Ennen pelasin aina yksivärisillä, koska muka manat kusee monivärisillä, mutta eipäse paljoa vaadi ettei ne enää kuseksi. Toki löytyy jotain 1 väri pakkoja vieläkin (esim: reanimaattorista pidän itse monoblackinä) vaikka pidänkin eniten 2+ pakoista (5 väri dekkejä taitaa olla 2)... Itse asiassa, asian voisi sanoa näin;

Jokainen pakka loppujen lopuksi itse määrä sinne kuuluvat värit, en minä.

Poissa Nastaboi

Vs: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?
« Vastaus #5 : 10.01.07 - klo 14:30 »
Nykyisellä manafiksauksen määrällä saa kaksi- ja jopa kolmivärisen pakankin lähes yhtä stabiiliksi kuin yksivärisen, joten yksivärisen pakan pelaamiseen pitäisi löytää jotain väkeviä perusteluita, kuten täydellinen Wasteland-suoja. Muuten yksiväriseen pakkaan on todella helppoa splashata vaikka vain pahinta matchuppia vastaan sidekortteja siihen sopivimmalta väriltä.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Lollie

Vs: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?
« Vastaus #6 : 13.01.07 - klo 15:10 »
Minulla on yksi W soldier-pakka,mutta se kusahtaa aika pahasti protectioneja vastaan, Stromgald Crusaderit ei ole mukavia.. Tai entäs mono mustalla vastaan White Shield Crusaderit ja Paladin En-Vec? Ei hyvä, ei hyvä.. On tullut pelailtua Quiet Nomadin pakkaa vastaan. Onneksi valkoiselta löytyy se WoG ja sitte Serrated Arrows nyt menee tietty mihin monoon tahansa. Mut yksivärinen on kyllä tosi riski.

Poissa hall0n

Vs: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?
« Vastaus #7 : 14.01.07 - klo 19:58 »
Itse äänestin 2, 3, 4. Monopakat vaa non niiiiiin tylsiä, olen saanut niitä maistaa vähän liikaakin, mutta kyllä semmoinen on aina yhtä hauska voittaa :).

Poissa Endel

Vs: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?
« Vastaus #8 : 22.01.07 - klo 16:48 »
Minulla on pitkälti toistakymmentä pakkaa ja kombinaatioita on jos jonkinlaista. Vakavimmin rakennetut pakat ovat kaksivärisiä - poikkeuksena RGW Weenie Meanies (cluster-tyyppinen suunnittelemani casual-pakka), jolla tulin hieman yllättäen toiseksi ilman sideboardia sanktioidussa Legacy-turnauksessa ;D !!! Niin, onhan minulla pari monoväristä tribe-pakkaa ja aluillaan yksi prismatic-pakka.

Turnauksista suosin prerelease-turnauksia, sillä niissä ei osanottajien taloudellinen tilanne luo juurikaan epätasa-arvoa. Niissä olen rakentanut pääsääntöisesti kolmivärisiä pakkoja. Kerran pääsin muistaakseni jopa finaaliotteluun nelivärisellä pakalla, mutta se oli Ravnica-blockin manatasapainotuksen kulta-aikaa...   :P
Take two steps north into the unsettled future, south into the unquiet past, east into the present day, or west into the great unknown.
-Terramorphic Expanse

Poissa FIN hessu

Vs: äänestys: kuinka monta väriä yleensä on pakassa?
« Vastaus #9 : 03.02.07 - klo 12:00 »
Minulla itselläni on yksi 3 värinen ja 3 yksi väristä pakkaa. En tykkää pelata 2 värisillä pakoilla vaikka ne onkin ihan hyviä vähän tuntuuvat ankeilta  :-\. Ja joskushan on mukava tehä huvikseen 5 värinen pakka  :)