Poromagia

Kirjoittaja Aihe: B/R madnessin mahdollisuudet standardissa  (Luettu 2526 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vodel

B/R madnessin mahdollisuudet standardissa
« : 04.03.07 - klo 21:57 »
Itse olen aina pitänyt madness pakoilla pelaamisesta (U/G, R/G) nyt on taas standardissa madness-kortteja, mutta keskittyneenä lähinnä tuonne punaiseen ja mustaan (jonne ne ovat mielestäni aina enempi kuuluneetkin). Tekisi mieleni yrittää kasata B/R madness standardiin, mutta löytyykö siihen tarPeeksi kortteja? Itse näen suurimpana ongelmana hyvien discard vehkeiden puuttumisen. Seuraavassa listattu joitain toimivia kortteja standardiin:

Reckless Wurm
Nightshade Assassin
Fiery Temper
Trespasser il-Vec
Rakdos Guildmage
Lightning Axe
Jaya Ballard, Task Mage
Dark Withering

Onko madnesilla siis mahdollisuutta standardissa vai pitääkö vieä odotella FS mukanaan tuomia madness/discard-kortteja?
« Viimeksi muokattu: 05.03.07 - klo 22:28 kirjoittanut vodel »
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Tempodaddy

Vs: B/R madnessin mahdollisuudet standardissa
« Vastaus #1 : 04.03.07 - klo 22:51 »
Minusta madnessillä ei oo paljoa mahkuja ennen kuin on mahdollista heittää se kolmosvuoron Reckless Wurm, eikä tässä tule oikein mieleen kahen tai yhen manan madness outlettia.
Awesome to the max.

Poissa vodel

Vs: B/R madnessin mahdollisuudet standardissa
« Vastaus #2 : 04.03.07 - klo 23:24 »
Onhan se 3 vuoron mato nytkin mahdollinen eli 2 vuoron signet ja 3 vuoron Lightning Axe + Wurm.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa JunioRcmf

Vs: B/R madnessin mahdollisuudet standardissa
« Vastaus #3 : 04.03.07 - klo 23:38 »
Ilman mana-akselia ei tosiaan pysty tuota kolmosvuoron matoa pyöräyttämään tämän hetken T2:ssa, mutta sitä kyllä löytyy, jos haluaa: Wild Cantor, Rite of Flame, Rakdos Signet, Coldsteel Heart, Fellwar Stone, Prismatic Lens, Seething Song ja Simian Spirit Guide näille väreille.
Mindlash Sliver on ihan hyvä madnessin mahdollistaja. Jonkinlainen madness-hellbent deckki voisi olla kiva ja ehkä voittaakkin FNM:ssä parikin kertaa.
Jagged Poppet, Rakdos Augermage, Avatar of Discord, Delirium Skeins, Smallpox, Undertaker, Rakdos Guildmage, Wheel of Fate ja Rix Maadi, Dungeon Palace ovat kortteja joilla voi saada kohtalaisen hyvin hellbentin/madnessin aikaan aiemmin mainittujen korttien lisäksi.

Poissa Andros

Vs: B/R madnessin mahdollisuudet standardissa
« Vastaus #4 : 05.03.07 - klo 00:00 »
Sinistä splashaamällä saisi Thought Courierit ja Looter il-Korit dekkiin, kolmosvuoron madotkin yleistyisi. Tosin voi olla turhan raskasta manabaselle. Itse madness korteista lisäisin käytettävien listaan vielä Dark Witheringin, "BR-Destroy two target creatures" ei välttämättä ole huono. Lisäksi vähän epäilyttää madness outletit joiden käyttö maksaa enemmän kuin yhden manan, tosin BR:nä pysyttäessä ei varmaan hirveästi ole vaihtoehtoja. Mindless Automatonkin taitaa olla turhan kallis hyötyynsä nähden?
« Viimeksi muokattu: 05.03.07 - klo 00:01 kirjoittanut Andros »