Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Apua hupipakkojeni kanssa.  (Luettu 4054 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dark Knight

Apua hupipakkojeni kanssa.
« : 05.04.07 - klo 21:44 »
Tarvitsisin foorumin väeltä apua hupipakkojeni kanssa. Tällä hetkellä haluaisin apua seuraavanlaisten korttien löytämisessä:

1. Vihreä olento, tai hätätapauksessa artifaktiolento (mikäli olento sattuu kuolemaan, niin se on tarkoitus palauttaa hautausmaalta käteen Revivellä), joka pystyy tuottamaan itsenäisesti +1/+1-kounttereita JA pystyy antamaan niitä Spike Feederilleni ja Spike Weaverilleni. Olen itse löytänyt Forgotten Ancientin ja kaikki vihreät Graft-olennot, mutta jos lisää löytyy, niin nimiä kaivattaisiin.

2. Musta, punainen tai väritön kortti, joka aiheuttaa hyötyefektin poistamalla käteni ja käden poistaminen on tarkoitus estää Ignorant Blissillä. Olen itse löytänyt Apocalypsen, Mindslicerin ja kaikki Hellbent-kortit, mutta jos lisää löytyy, niin nimiä kaivattaisiin.
« Viimeksi muokattu: 05.04.07 - klo 21:57 kirjoittanut Dark Knight »
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa hall0n

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #1 : 05.04.07 - klo 21:46 »
Kakkoskohtaan voisin sanoa että Ensnaring Bridge.

Poissa Dark Knight

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #2 : 05.04.07 - klo 21:52 »
Kiitän Quiet Nomad. Vielä tuohon kakkoskohtaan sellainen lisäys, että älkää luetelko Hellbent-kortteja, koska olen jo katsonut ne läpi.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa luma

Re: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #3 : 05.04.07 - klo 21:53 »
Tarvitsisin foorumin väeltä apua hupipakkojeni kanssa. Tällä hetkellä haluaisin apua seuraavanlaisten korttien löytämisessä:

1. Vihreä olento, tai hätätapauksessa artifaktiolento (mikäli olento sattuu kuolemaan, niin se on tarkoitus palauttaa hautausmaalta käteen Revivellä), joka pystyy tuottamaan itsenäisesti +1/+1-kounttereita tai pystyy antamaan niitä paljon Spike Feederilleni ja Spike Weaverilleni. Olen itse löytänyt Forgotten Ancientin ja Mindless Automatonin, mutta jos lisää löytyy, niin nimiä kaivattaisiin.
Chlorophant Ei sitten :)
Cytoplast Root-Kin
Fungal Behemoth
« Viimeksi muokattu: 05.04.07 - klo 21:56 kirjoittanut luma »

Poissa Dark Knight

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #4 : 05.04.07 - klo 21:55 »
Aah, huomasin virheen tekstissäni. Tarkoitus oli sanoa, että kortti pystyy tuottamaan kounttereita ja vielä siirtämään niitä sitten spikeilleni. Tuota tarkoitin. Pahoittelen mokaani. Korjaan sen heti.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa vodel

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #5 : 05.04.07 - klo 22:14 »
Golgari Guildmage, Fangren Firstborn, Jugan, the Rising Star tai pelaat vain Dragon Bloodeja vaikeampia poistaa ja saa revievellä takaisin.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Dark Knight

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #6 : 15.06.07 - klo 12:33 »
Nyt tarvitsisin taas apua. Etsiskelisin kortteja, jotka pystyvät poistamaan kädestäni kortteja ja tekevät jonkun tietyn suuruisen efektin riippuen poistetun kortin mana costista. Tällä hetkellä ainoat tällaiset tietämäni kortit ovat Volrath the Fallen ja Pyromancy. Löytyykä vielä lisää?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Polari

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #7 : 15.06.07 - klo 13:00 »
12:56 <Polari> search text=discard text=converted mana cost
12:56 -Datatog(Robotog@128.227.188.228)- 32 matches found: (1) Artificer's Intuition (2) Brainspoil (3) Cabal Conditioning (4) Clutch of the Undercity (5)
          Dimir House Guard (6) Dimir Infiltrator (7) Dimir Machinations (8) Dizzy Spell (9) Dragon Wings (10) Dralnu's Pet (11) Drift of Phantasms (12)
          Ethereal Usher (13) Hammer Mage (14) Hellhole Rats (15) Hisoka, Minamo Sensei (16) Infernal Kirin (17) ...
12:56 -Datatog(Robotog@128.227.188.228)- ... Kindle the Carnage (18) Linessa, Zephyr Mage (19) Muddle the Mixture (20) Netherborn Phalanx (21) Perplex (22)
          Pyromancy (23) Shred Memory (24) Slumbering Tora (25) Surge of Strength (26) Tolaria West (27) Toymaker (28) Unearth (29) Venarian Glimmer (30)
          Void (31) Volrath the Fallen (32) Wand of Ith

Dralnu's Pet ja Surge of Strength näyttäisivät olevan ainoat.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Anssi

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #8 : 15.06.07 - klo 13:44 »

Dralnu's Pet ja Surge of Strength näyttäisivät olevan ainoat.

Ei taida Surge toimia, sehän ei siitä discitystä kortista välitä.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Polari

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #9 : 15.06.07 - klo 14:51 »
Katohan. Pitäis varmaan lukea ne kortit kokonaan.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Nastaboi

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #10 : 15.06.07 - klo 16:15 »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa JunioRcmf

Vs: Apua hupipakkojeni kanssa.
« Vastaus #11 : 15.06.07 - klo 17:39 »
Slumbering Tora, mutta aika rajoittuneesti, koska discardattavan kortin pitää olla spirit tai arcane.