Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureita?  (Luettu 5177 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chaosworm

Kysymys kuuluu, että onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureja. Itse en tiedä muita kuin Ornithopterin, ja pitäisi vielä 3 erilaista sellaista löytää. Voisiko joku auttaa, jos löytää?
aka. Awaclus

Poissa Omnicun

Vs: Onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureita?
« Vastaus #1 : 01.03.08 - klo 12:41 »
Extendedissä on tällä hetkellä 2 erilaista olentoa, jotka täyttävät ehdon "nollan manan olento". Toinen on se Ornithopter, ja toinen vähän kyseenalaisempi Dryad Arbor.

ps. Tämä olisi kyllä varmaan selvinnyt Gathereristakin.

Poissa Chaosworm

Vs: Onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureita?
« Vastaus #2 : 01.03.08 - klo 13:35 »
Kiitos tiedosta! Tulinkin siihen tulokseen, etten tarvitse kuin noita molempia setin ja sitten jotain yhenmaksavaa...
aka. Awaclus

Poissa Random Turtti

Vs: Onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureita?
« Vastaus #3 : 09.12.08 - klo 13:30 »
noh ohan aina frogmite, myr enforcer ja mycosynth golem

Poissa Chaosworm

Vs: Onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureita?
« Vastaus #4 : 09.12.08 - klo 16:12 »
Niiden Converted Cost ei ole 0.
aka. Awaclus

Poissa Omnicun

Vs: Onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureita?
« Vastaus #5 : 09.12.08 - klo 21:45 »
noh ohan aina frogmite, myr enforcer ja mycosynth golem
Niiden Converted Cost ei ole 0.
No shit? Vaikka niiden sömö ei olekaan 0, niin kyllä ne täyttävät alkuperäisen kysymyksen kriteerit.

Kysymys kuuluu, että onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureja. Itse en tiedä muita kuin Ornithopterin, ja pitäisi vielä 3 erilaista sellaista löytää. Voisiko joku auttaa, jos löytää?

Poissa paavo3

Vs: Onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureita?
« Vastaus #6 : 10.12.08 - klo 21:59 »
noh ohan aina frogmite, myr enforcer ja mycosynth golem
Niiden Converted Cost ei ole 0.
No shit? Vaikka niiden sömö ei olekaan 0, niin kyllä ne täyttävät alkuperäisen kysymyksen kriteerit.

Kysymys kuuluu, että onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureja. Itse en tiedä muita kuin Ornithopterin, ja pitäisi vielä 3 erilaista sellaista löytää. Voisiko joku auttaa, jos löytää?

Varsin monesta mäsikin miehestä saa nollaa maksavan, kun leikkii vähän Urza's Incubatorilla, Edge Walkerilla ja Conspiracyllä, nämäkin täyttävät alkuperäisen kysymyksen kriteerit, mutta turha tänne on tulla lukemaan viestejä kuin piru raamattua ja viisastella sitten.

Poissa jatoen

Vs: Onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureita?
« Vastaus #7 : 10.12.08 - klo 23:02 »
noh ohan aina frogmite, myr enforcer ja mycosynth golem
Niiden Converted Cost ei ole 0.
No shit? Vaikka niiden sömö ei olekaan 0, niin kyllä ne täyttävät alkuperäisen kysymyksen kriteerit.

Kysymys kuuluu, että onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureja. Itse en tiedä muita kuin Ornithopterin, ja pitäisi vielä 3 erilaista sellaista löytää. Voisiko joku auttaa, jos löytää?


Varsin monesta mäsikin miehestä saa nollaa maksavan, kun leikkii vähän Urza's Incubatorilla, Edge Walkerilla ja Conspiracyllä, nämäkin täyttävät alkuperäisen kysymyksen kriteerit, mutta turha tänne on tulla lukemaan viestejä kuin piru raamattua ja viisastella sitten.

Mutta ei kummiskaan pidä itse ruveta pätemään muille, kun itse on muotoillut kysymyksen ''väärin''
« Viimeksi muokattu: 11.12.08 - klo 00:14 kirjoittanut jatoen »

Poissa Kiltamestari

Vs: Onko nollan maksavia Extended-kelpoisia creatureita?
« Vastaus #8 : 10.12.08 - klo 23:56 »
Saisko tän ketjun stickyksi?