Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli buusterista?  (Luettu 84900 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #90 : 04.02.11 - klo 18:56 »
Tosimiehet nostavat juuri ennen FNM-Standardia buusterista kortin jota tarvitsee. Kuten allekirjoittanut ja Black SunŽs Zenith.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Orion

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #91 : 08.02.11 - klo 00:53 »
Rootwater matriarch. Lisäksi Capsize, Goblin bombardment sekä Winged sliver. Mukava päivän piristys.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #92 : 12.02.11 - klo 21:11 »
Agent of Bolas ehkä tässä kohtaa nimettömäksi jäävän Joensuulais kaverin luona pidetyssä draftissa. Tullut ainakin todistettua, että kunnon pakkaa ei saa inf..sest...ectia vastaan kasailtua. Saa nähdä lopulta, mitä kolmas setti ts. työnimisenä Pure tarjoaa pommeina tai counter removalina tms. kunnolliseksi vastaukseksi havaitsemaani ongelmaan formaatissa. Jään mieluusti vatvomaan tätä, jos mitään ei tarjota ylivoimaista infect elinkaaren voittokulun ehkäisyä varten.
« Viimeksi muokattu: 12.02.11 - klo 21:18 kirjoittanut barros »
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #93 : 03.04.11 - klo 20:15 »
Koska aattelin ostaa ensi viikolla ihan huvikseni buusterin niin päätin että teen sen avaamisesta taas uuden videon. Nyt minä kyselisin ihmisiltä mistä sarjasta tämä buusteri olisi. Rajoituksena olisi että Lorwynissa kulkisi sarjan ikä ja M10:stä olen jo tehnyt videon. Worldwake on kaikkialta loppunut joten siitä tuskinpa teen videota vaikka se onkin minun suosikki. Videon ajattelin julkaistaa torstaina ja buusterin ostaisin keskiviikkona. Luonnoliisesti pidän pipoa päässä ja niittirannekkeet käsissä samalla kun puhun finglissiä ja webcamera näyttää peilikuvaa. Joten äänestäkää ja vaikuttakaa suomalaiseen MTG-pionerismiin!
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Stefan

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #94 : 03.04.11 - klo 20:29 »
Koska aattelin ostaa ensi viikolla ihan huvikseni buusterin niin päätin että teen sen avaamisesta taas uuden videon. Nyt minä kyselisin ihmisiltä mistä sarjasta tämä buusteri olisi. Rajoituksena olisi että Lorwynissa kulkisi sarjan ikä ja M10:stä olen jo tehnyt videon. Worldwake on kaikkialta loppunut joten siitä tuskinpa teen videota vaikka se onkin minun suosikki. Videon ajattelin julkaistaa torstaina ja buusterin ostaisin keskiviikkona. Luonnoliisesti pidän pipoa päässä ja niittirannekkeet käsissä samalla kun puhun finglissiä ja webcamera näyttää peilikuvaa. Joten äänestäkää ja vaikuttakaa suomalaiseen MTG-pionerismiin!

Alfa, Beta tai Unlimited, muuten voi varmaan jättää videon tekemättä.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #95 : 03.04.11 - klo 20:45 »
Koska aattelin ostaa ensi viikolla ihan huvikseni buusterin niin päätin että teen sen avaamisesta taas uuden videon. Nyt minä kyselisin ihmisiltä mistä sarjasta tämä buusteri olisi. Rajoituksena olisi että Lorwynissa kulkisi sarjan ikä ja M10:stä olen jo tehnyt videon. Worldwake on kaikkialta loppunut joten siitä tuskinpa teen videota vaikka se onkin minun suosikki. Videon ajattelin julkaistaa torstaina ja buusterin ostaisin keskiviikkona. Luonnoliisesti pidän pipoa päässä ja niittirannekkeet käsissä samalla kun puhun finglissiä ja webcamera näyttää peilikuvaa. Joten äänestäkää ja vaikuttakaa suomalaiseen MTG-pionerismiin!

Alfa, Beta tai Unlimited, muuten voi varmaan jättää videon tekemättä.

Seconded. Ei muualla ole mitään jännitystä.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Farseer

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #96 : 03.04.11 - klo 20:58 »
Koska aattelin ostaa ensi viikolla ihan huvikseni buusterin niin päätin että teen sen avaamisesta taas uuden videon. Nyt minä kyselisin ihmisiltä mistä sarjasta tämä buusteri olisi. Rajoituksena olisi että Lorwynissa kulkisi sarjan ikä ja M10:stä olen jo tehnyt videon. Worldwake on kaikkialta loppunut joten siitä tuskinpa teen videota vaikka se onkin minun suosikki. Videon ajattelin julkaistaa torstaina ja buusterin ostaisin keskiviikkona. Luonnoliisesti pidän pipoa päässä ja niittirannekkeet käsissä samalla kun puhun finglissiä ja webcamera näyttää peilikuvaa. Joten äänestäkää ja vaikuttakaa suomalaiseen MTG-pionerismiin!

Alfa, Beta tai Unlimited, muuten voi varmaan jättää videon tekemättä.

Seconded. Ei muualla ole mitään jännitystä.

Homelandsin hehkutusta olisi "kiva" kuunnella.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Yan

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #97 : 03.04.11 - klo 22:10 »
kolme ylempää postaajaa on kyllä lukutaidottomia ilonpilaajia :(  ...tai sitten lorwyn on ilmestyny ekan kerran jo "vähän" aikasemmin...

mulle käy mikä vaan buusteri, se on kuitenkin hauskaa... :)

Poissa H4stur

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #98 : 03.04.11 - klo 22:12 »
Amulet of Quoz aukesi boosterista, mieltä lämmittävä kokemus.

Poissa Rhaderis

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #99 : 04.04.11 - klo 10:25 »
Eilinen IA-blokin drafti, mä ja toinen kaveri enää valitsematta boosterit. 2x IA, 2x Alliances ja 2x Coldsnap..

Avaan omasta Alliances-pussukasta Lim Dul's Vaultin, kaveri vetää FoWin!  >:(
 
SoM draftissa aiemmin kävi kans kivasti, sama kaveri ja mä viel pikkaamatta boosterit, mä saan paskaa ja kaveri avaa Foil Kothin! tasan ei mee sienet..  :'(

Tän ois voinu vaikka vitutusketjuun postata, mut olkoot.

Poissa Nod

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #100 : 04.04.11 - klo 11:44 »
Koska aattelin ostaa ensi viikolla ihan huvikseni buusterin niin päätin että teen sen avaamisesta taas uuden videon. Nyt minä kyselisin ihmisiltä mistä sarjasta tämä buusteri olisi. Rajoituksena olisi että Lorwynissa kulkisi sarjan ikä ja M10:stä olen jo tehnyt videon. Worldwake on kaikkialta loppunut joten siitä tuskinpa teen videota vaikka se onkin minun suosikki. Videon ajattelin julkaistaa torstaina ja buusterin ostaisin keskiviikkona. Luonnoliisesti pidän pipoa päässä ja niittirannekkeet käsissä samalla kun puhun finglissiä ja webcamera näyttää peilikuvaa. Joten äänestäkää ja vaikuttakaa suomalaiseen MTG-pionerismiin!

Eventide.
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #101 : 07.04.11 - klo 11:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=Is-ocnronZQ

Gentleman and ladies! Uusi video jossa minä avaan buusterin ja kommentoin erittäin huonolla englannilla samalla kun pidän pipoa ja niittirannekkeita päälläni. Ja buusterihan on Eventide. Sarja jossa tulee paskoja kortteja ja joka on sen hetken Homelands (Paitsi Kamigawa joka oli ihan hirveetä paskaa.). Mutta katsokaa ja nauttikaa.

P.S: Ennen kuin taas kommentoitte tyyliin "LOL paska jätkä". Niin muistutan että pystyttekö te tekemään buusterin avaamisesta videon? Minä pystyn ja annan kun kerron pienen salaisuuden. Tämä on tarkoituksella paskaa koska tämä on puhdasta satiiria. Tiesin mihin ryhdyn ja mitä teen eli rautalangasta väännettynä tämä koko homma on yhtä suurta vitsiä.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Enterorrhexis

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #102 : 07.04.11 - klo 12:25 »
Eli miksi se siis tehtiin ylipäätään? ::)
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Stefan

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #103 : 07.04.11 - klo 12:28 »
Eli miksi se siis tehtiin ylipäätään? ::)

Koska on hienoa satiiria tämä.

Poissa Saimu

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #104 : 07.04.11 - klo 13:26 »
Oi Lochness, tuo partiksen Johanna Tukiainen.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Rancid-

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #105 : 07.04.11 - klo 13:28 »
Oosny, Tuksu sentään näytti 18-vuotiaana vielä ihan siedettävältä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #106 : 07.04.11 - klo 13:31 »
Oosny, Tuksu sentään näytti 18-vuotiaana vielä ihan siedettävältä.

Onkos ikäkriisi tullut?
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Nastaboi

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #107 : 07.04.11 - klo 13:40 »
Jos on yhtä ruma kuin Tampereen Taka-jeejee, saa arvostella muidenkin ulkonäköä.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #108 : 07.04.11 - klo 14:52 »
^ Kiltin sedän äänihän sieltä kantautui soittimista korviini ja vielä varsin selkeän oloinen sellainen. Toisenkin stoorin katsoin OneMetalWarrior:lta kymppi sarjan pussin availuista ja havahduin Earthquake lappusen esiintymään kättenne ulottuvilta. Tempokkaaseen RB planiin olen mietiskellyt juurikin kyseistä lappua, jota voisin nuissa jäljellä olevista turnauspaikoista mahdollisuuksien mukaan vähintään tiedustella.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa Nod

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #109 : 07.04.11 - klo 15:03 »
Hyvä video. Odotan kovasti Homelands-jaksoa.

Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #110 : 07.04.11 - klo 15:07 »
Hyvä video. Odotan kovasti Homelands-jaksoa.



Teen seuraavaksi Homelands videon jos saan Homelands boosterin. Eli jos teillä on ylimääräisiä Homelands boostereita pyörimässä pöydillä niin ottakaa YV:tä minuun.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa SuperKessu

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #111 : 07.04.11 - klo 16:29 »
Ei pahalla. Oon näköjään elänyt reilut 14 miljoonaa minuuttia, ja tuon videon katsomiseen käytetyt 3 saattoivat olla ne huonoimmat :D Mut koska faneja löytyy, niin jatka vaan.
Liiterin takana on vielä halkoja.
http://mtgsuomi.fi/listat/SuperKessu/hw/

Poissa Zirenda

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #112 : 07.04.11 - klo 22:32 »
http://www.youtube.com/watch?v=Is-ocnronZQ

Gentleman and ladies! Uusi video jossa minä avaan buusterin ja kommentoin erittäin huonolla englannilla samalla kun pidän pipoa ja niittirannekkeita päälläni. Ja buusterihan on Eventide. Sarja jossa tulee paskoja kortteja ja joka on sen hetken Homelands (Paitsi Kamigawa joka oli ihan hirveetä paskaa.). Mutta katsokaa ja nauttikaa.
Kieltämättä tuossa oli jotain tragikoomista. Englanninääntämys just blows my mind. Mutta eipä siinä mitään, hyvää settiä, tosin ei tämä mitään Rebecca Blackia vielä (onneksi) ole. En kyllä tosin katsoisi seuraavaa "jaksoa". :P

Poissa Steep

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #113 : 01.05.11 - klo 18:08 »
Paras avaus oli Foil Tezzeret agent of Bolas besiegedin prellu draftista phyrexianien puolelta. Samassa draftissa nousi myös Venser, eri boosterista sentään. Tätä on kyllä kirottu täällä foorumeillakin ja kaveriporukan sisällä, mutta piti lisätä tänne.

Poissa lefa

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #114 : 02.05.11 - klo 16:45 »
Tuli tässä hiljattain ostettua jokunen Revised busta. Oli oikein nannaa ku yhdestä tuli vain 9 ländiä. Raren ja kaikkien unc tilalla oli hienot ländit. Keskimäärin taisi tulla n.5-6 ländiä bustaa kohden. Kyse siis basic ländeistä, ei yhtään dualia näkynyt. Luin jostain että niihin aikoihin oli vähän "painoongelmia". Kannattanee ehkä harkita kaks kertaa ennenkun isoa läjää menee ostaan :D 

Poissa Daemonhawk89

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #115 : 07.05.11 - klo 18:29 »
Tänään tuli new phyrexian prellussa boosterista foil Karn Liberated. Kyllä porukka hajoili ympärillä kun huomasivat.

Poissa farewell

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #116 : 13.05.11 - klo 13:30 »
Tuli ostettua äsken pari intro packkiä ja boosteri. Nousi Emeria angel (foil), Mimic Vat, Grappling hook ja tainted strike (foil)

Poissa SahtiAine

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #117 : 13.05.11 - klo 20:01 »
Fat packin yhdeksästä pussista KOLME Sword of war and peacea.  :o

Poissa finngamer

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #118 : 14.05.11 - klo 12:46 »
Fat packin yhdeksästä pussista KOLME Sword of war and peacea.  :o

Muuten ihmetyttäisi, mutta Fat Packeissa on ilmeisesti pahemman sortin jakeluvirheitä Mythiccien osalta.

Itse nostin Poromagiasta ostetusta yhdestä Fat Packista kaksi Karnia ja kaksi Batterskullia. No joke, vaihtoketjusta löytyvät. ;)

Poissa opo

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #119 : 14.05.11 - klo 19:25 »
Fat packin yhdeksästä pussista KOLME Sword of war and peacea.  :o

Muuten ihmetyttäisi, mutta Fat Packeissa on ilmeisesti pahemman sortin jakeluvirheitä Mythiccien osalta.

Itse nostin Poromagiasta ostetusta yhdestä Fat Packista kaksi Karnia ja kaksi Batterskullia. No joke, vaihtoketjusta löytyvät. ;)

Ostamani läskipaketti tarjosi mm. Karn, Miekka ja Batterskull.