Setti vaikuttaa pitkästä aikaa lupaavalta mekaniikkoineen vaikka spoilatut kortit eivät tähän asti ole olleet mitään pelimaailmaa mullistavia ilmestyksiä. Muutamia mukavia pikku innovaatioita on tehty ja omaan makuuni ne ovat hyviä. Itsekin tietenkin pohdin tuota korttien kaksipuolisuutta mutta se ei henkilökohtaisesti tule haittaamaan allekirjoittanutta.. jos edes tulen pyörittämään noita mitenkään päin.
Kaikin puolin enemmän tälle blokille mulla on odotuksia verrattuna Scarsiin ja positiivisin mielin tässä mennään eteenpäin. Onhan tämä jo enemmän kuin tyypillinen efekti, että tulevissa seteissä tulee niin älyttömiä juttuja, että niiden on oltava automaattisesti paskaa.. kunnes sitten ajan kanssa asia taas sulaa ja siihen tottuu.
.. mutta onhan tuo nyt aika kova veto jo aikaisempien perusteltujen ratkaisujen (vrt. korttien flippaus) varjossa, että tiimin pitäis tuosta varsinaisesta design-päätöksestä iskeä kunnon pitkät perustelut tiskiin miksi näin.
Olen samoilla linjoilla tämän kanssa. Jos oikein olen käsittänyt, niin cmc noilla flipanneilla mölleillä on 0.. Ratchet bomb laittanee mukavasti kapuloita rattaisiin..?
Oma mielipide Transformista sen enempiä selittelemättä: Idea hyvä, toteutus huono - metsään meni että rysähti.
Mitenköhän kuitenkin tämän asian tuolta Rules-linkin takaa käsittäis? "After a double-faced card transforms,
it's still the same card, so any Auras, counters, or other effects stay right where they are (unless the double-faced card's characteristics have changed such that an Aura can no longer legally enchant it)" .. eli lasketaanko tällä laskulla kyseisen kortin CMC sen yhdeksi characteristiciksi?