Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kuka pelaa, missä pelaa, miksi pelaa ja mitä pelaa - ketju  (Luettu 5210 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Karjanvarastaja

Pienestä mielenkiinnosta sumppasin geneeriset aiheet yhteen ketjuun, missä kukin voi jakaa enemmän tai vähemmän triviaalia tietoa itsestään Hearthstonen parissa. Ja lisätä mahdollisia tuttavuuksia kaverilistalleen.

Itse pelailen pääasiassa areenaa euroservulla ja nickinä on Minkkiq. Kuulun siihen osaan pelaajista, jotka turhautui modon että oman taidon paskuuteen ja paperimätäkän vittumaiseen kalleuteen, joten ilmaisen ja toimivan korttipelin ilmestyminen helpotti kortinlätkintähimoja aika lailla. Conssia tulee hakattua lähinnä questien vuoksi, nyt tosin kun areenan myötä lähes kaikki laput legendoja myöten on grindattu, niin voisipa tuota hieman kokeilla. Sopivasti kun kerta expansio on streamien perusteella laittanut metan uuteen uskoon, niin voi huoletta pelata omia tekeleitään.

Areenalla suosin Paladinia ja Magea, heti perässä Warrior ja Druid. Näistä kolmella ensimmäisellä olen onnistunut ainoastaan saamaan 12 voiton runeja, muilla olen joutunut tyytymään maksimissaan 7-11 voittoon. Muut classit menevät myös, mutta Priestillä ei voita ikinä ja peli vihaa classia (ja/tai minua) lahjoittamalla heikkoja aloituskäsiä oli pooli kuinka hyvä tahansa. Shamaani saa minut voimaan pahoin RNG-riippuvaisen powerlevelinsä vuoksi enkä kovin mielelläni pelaa sitä.

Avautukaa.

Poissa rukif

Silloin tällöin tulee jokunen areenaruni käytyä pelaamassa. Valitsen areenalla aika usein classin sen perusteella mitkä questit on auki, mutta jos mahdollista niin suosin warrioria, magea ja hunteria. En ole muilla classeilla onnistunut vielä 12 voittoa hoitamaan. Constructedia koitin pari seasonia takaperin myllyttää, mutta kyllästyin noin 10~~ rankin paikkeilla koska sain niin paljon turpaan oman korttipoolin paskuuden vuoksi. Nyt kun areenalta on saanut grindattua suurimman osan käyttivehkeistä, niin voisi ehkä constructediakin alkaa pelailemaan ajan salliessa.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Pelaan pääasialllisesti areenaa euroservulla, constructed ei juuri kiinnostaa vaikka lopultakin alkaa olla tarvittavat vehkeet (tai ne voisi cräftätä jos haluaisi). Constructedissa veivasin parilla ekalla seasonilla rank 5:lle. Areenassa kaikilla muilla classeilla olen mennyt 12-X paitsi priestillä. Se classi vihaa minua enkä halua sitä pickata koskaan. Pelaan jopa warlockilla paljon mielummin. Omat lempiclassit ovat warrior, paladin ja hunter vaikkakin ajaudun kohtuuttoman usein pelaamaan magea kun kaksi muuta valintaa ovat lokki ja pappi. Europuolella nickkini on kivi.

Pelaan myös perseilymielessä välillä jenkkiservulla, mutta siellä pelkästään areenaa.
« Viimeksi muokattu: 10.08.16 - klo 13:52 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa hall0n

Pääasiassa areenaa kausiluontoisesti. Oli kuukauden parin tauko, mutta nyt oon taas Naxxin jälkeen pyöritelly. Conssissa väänsin itteni muistaakseni 7 rankille budjetti-maagilla, joka oli hemmetin hyvä Hunteria vastaan. Aikana ennen Unleash the Houndsin nerffiä. Sen jälkeen oon pelannu seasonissa sen verran, että saanu uuden cardbackin. Nyt sain kasaan Miracle Roguen, mutta saa nähdä kuinka pitkälle jaksan sillä hinkata.

Euroservulla liikun, nimenä hall0n.

Poissa Padishar

Open betan alusta lähtien olen pelaillut, kevään ajan melko intensiivisestikin mutta kesällä en ihan päivittäin enää. Aluksi pelasin pelkkää areenaa, kunnes sain pusseista, areenapalkinnoista ja craftauksista sen verran lapustoa, että pääsin pelaa rankedia järkevillä pakoilla. Pelaan areenaa tasaisesti kaikilla classeilla, ja 12 voittoa olen saanut jokaisella. Tosin Priestillä tuohon tulokseen pääsy kesti huomattavasti kauemmin kuin muilla classeilla, ja se on ainoa classi jolla olen saanut vain kerran nuo maksimivoitot.

Rankedissa olen päässyt parhaillaan ykkösrankille 3 tähdellä, mutta koska areenasta saa nopeammin kortteja/dustia, niin en rankedia kauheasti jauha. Joka kausi pelaan itseni kuitenkin vähintään vitosrankille, koska sinne on win streakkien takia kohtuu triviaalia päästä. Tavoitteenani on edelleen saada pelikelpoiset vehkeet kultaisina versioina (en ole craftannut yhtään regular-lappua), joten siinä riittää työnsarkaa vielä pitkäksi aikaa. Siinä sivussa sitten tulee kaikki hahmot maksimilevelille - tällä hetkellä onkin jokainen jo lvl 49 tai enemmän - ja joskus aikoinaan kaikille hahmoille tuo kultaiseen heroon oikeuttava 500 ranked-voittoa. Peli ei myöskään ala toistaa itseään, kun rankedissa metagame muuttuu melko tiheään ja areenassa kun pelaa yhdeksää eri classia, niin siinäkin on vaihtelua sopivasti.

HS-aliakseni on sama kuin täällä ja pelaan pelkästään EU-serverillä.

Poissa monkoosi

 Jos nää nyt jotain kiinnostaa ni Beelsebub #2493 tagilla painellaan ja jostain closed betasta tätä on tullu naputeltua enempi tai vähempi aktiivisesti. Pääasiassa arenoin, mutta nyt on tullut paineltua parin viime siisonin lopussa legendaksi constructedissakin.

 Aika tasaseen eri classeilla tulee paineltua areenalla kun levutusmielessä niitä painelee. Paladini on oikeestaan ainoo mitä ei oikein tee mieli valita ku sen kaa menen joko 12-0 tai 2-3 eikä välimuotoa tahdo olla :) Huntterin koen ehkä vähän samanlaisena jos tulee pikattua beastisynergioita, mutta sit ei olekkaan oikein beasteja tarjolla niin niin

 Construssa olen kans pelannu aika isolla skaalalla dekkejä v*****skäyrän mukaan. Listalla näkyis atm miraclerogu,zoo,handlock,tokendurid,rampdurid,mega-agro hunu ja tollanen priistiviritelmä mihin on aina kiva palata kun varianssi aukoo päätänsä muilla dekeillä.

 Vähän samat oireet ku Padisharilla eli kortit craftataan kultasina jos jotain sattuu tarvimaan. Saa lisätä listalle jos haluaa kysellä typeriä jne.
« Viimeksi muokattu: 10.08.14 - klo 15:31 kirjoittanut monkoosi »

Poissa Marchangel

Täällä aika moni on näköjään pelannut betasta asti. Itse rupesin peliä mättämään noin kuukausi sitten. Areenaa tulee lähinnä pelattua, että korttipoolia saisi isommaksi.  Jonkinnäköisen zoon sain kasaan constructedia varten ja parissa päivässä pääsin rank 3:seen tällä seasonilla.

Areenalla suosin druidia yli kaiken, mielestäni classin commonvehkeet ovat areenalla ylivoimaiset. Druid on myös ainut class jolla 12 voittoa olen saanut pyydystettyä. Paladin on toinen suosikkiclass. Toisin kuin monella muulla, itselläni on hyviä kokemuksia priestistä areenalla. Inhokkiclassini on mage, vaikka sen pitäisi olla helposti pelattava straight-forward hahmo, en ole sillä kovinkaan hyviin tuloksiin päässyt, vaikka melkoisen hyviä pooleja olen availlut.

Pelaan EU:lla ja nick on Darude.
"Sairaan pakasta tekee lähinnä lukijakunnan pakkoreaktio oksentaa suuhunsa. "
- rayenni

Poissa Nastaboi



Kivasti näkyy esim. "Viimeiset lukemattomat aiheet" -alla (http://mtgsuomi.fi/keskustelu/index.php?action=unread). Etusivulla tosiaan ei tuota aluetta näy, ehkä Arttu voisi sen sinne koodata näkymään.
« Viimeksi muokattu: 10.08.14 - klo 18:02 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa luma

Etusivulla tosiaan ei tuota aluetta näy, ehkä Arttu voisi sen sinne koodata näkymään.

Koodasin.