Poromagia

Kirjoittaja Aihe: hitbox.tv vs twitch  (Luettu 2462 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa casual

hitbox.tv vs twitch
« : 19.08.14 - klo 10:14 »
En tahtonut tätä pistää jatkoksi PTQ Honolulu Coverage Threadiin vaikka siitä kysymykseni nousi. Eli aiemmin poromagia on myös streamannu ilmeisesti twitchin puolella? mikä sai vaihtamaan hitbox.tv:hen?

Kyselen vain koska (android) tabletilla olen tyytyväisenä käyttänyt toimivaa twich -appia, mutta se hitbox beta joka löytyi niin sillä ei tehnyt kyllä yhtään mitään  :-\. Ja suoraan browserilla ei voinu kattoa koska flash (äkki googletuksella jotain hack keinoja on asentaa flash mutta ne tiiä toimivatko ne vai saako tabletin vain entistä huonompaan jamaan). Eli joutu luovuttaa ja jättää tabletilla katsomatta. En tiiä onko kukaan muu törmänny vastaavaan ongelmaan vai jo onnistunut ratkaisemaan ongelman?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: hitbox.tv vs twitch
« Vastaus #1 : 19.08.14 - klo 10:25 »
En tahtonut tätä pistää jatkoksi PTQ Honolulu Coverage Threadiin vaikka siitä kysymykseni nousi. Eli aiemmin poromagia on myös streamannu ilmeisesti twitchin puolella? mikä sai vaihtamaan hitbox.tv:hen?

Twitchissä on jäätävä lagi mikä estää aika tehokkaasti keskustelun katsojien kanssa chatin kautta. Hitboxin puolella oli aiemmin vain muutama sekunti, mutta nyt lagi on ilmeisesti suosion lisääntyessä kasvanut myös hitboxin puolella.

Lainaus
Kyselen vain koska (android) tabletilla olen tyytyväisenä käyttänyt toimivaa twich -appia, mutta se hitbox beta joka löytyi niin sillä ei tehnyt kyllä yhtään mitään  :-\. Ja suoraan browserilla ei voinu kattoa koska flash (äkki googletuksella jotain hack keinoja on asentaa flash mutta ne tiiä toimivatko ne vai saako tabletin vain entistä huonompaan jamaan). Eli joutu luovuttaa ja jättää tabletilla katsomatta. En tiiä onko kukaan muu törmänny vastaavaan ongelmaan vai jo onnistunut ratkaisemaan ongelman?

Hitboxin beta app on kyllä täysin turha koska siellä ei pysty edes yrittää katsoa kuin paria suosituinta streamiä joten kunnes se paranee ainoa keino on rootata androidi ja asentaa sen jälkeen flash. En ole itse asentanut flashia (kun ei ole ollut tarvetta) joten joku muu voi kertoa kuinka hyvin tämä onnistuu ja mikä versio on toimivin.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Rancid-

Vs: hitbox.tv vs twitch
« Vastaus #2 : 19.08.14 - klo 11:09 »
Joo, juurikin tuo serveripuolelta tuleva pakkolagi ja sen tapa tappaa interaktio katsojien kanssa oli syynä siihen, että Twitchillä itse heitin kuikkaa ja suosittelin samaa kaennimodolle/poromagialle/mitänäitäon. Äsken ajoin "streamataan näyttöä niin että chatti näkyy" -testin, ja siinä chattiin huudeltu testiviesti ilmestyi streamiin alle viidessä sekunnissa.

Pari viikkoa sitten Hitboxin pääjehu Danbopes ilmestyi kaennimodo-streamin chattiin kyselemään palautetta ja lupaili, että android-appiin olisi tulossa parannusta, mutta se ei taida olla ihan näin nopean aikataulun hommia. Eivät tosin ole myöskään saaneet vielä popout-chattiin palautettua käyttäjälistaa, jota myös silloin lupailtiin.

Toisaalta olen myös vähän sitä mieltä, että modo-streamin tuijottaminen mobiililaitteen näytöltä on itsesaboa, kun en itse meinaa saada selvää omalta 24" näytöltänikään katsoessa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa monkoosi

Vs: hitbox.tv vs twitch
« Vastaus #3 : 19.08.14 - klo 11:41 »
 Ei kai ne sitä katokkaa ku kuuntelevat vaan Marco Bjurström juttujen toivossa. En toki siis minä, mutta isot pojat kerto...

Poissa casual

Vs: hitbox.tv vs twitch
« Vastaus #4 : 19.08.14 - klo 12:37 »
Tämä hyvä tietää. ja eipä auta muu ku flashi tunkata tablettiin sisään. Ja ymmärrän kyllä että MODOn tuijottaminen voi olla raskasta, koska on pikkuisen enemmän mitä seurata. Ja toki mikäli chattiä orjallisesti seuraisi niin sitten tabletti olisi vähä pieni, mutta ku enimmäkseen kattoo full screeninä ni tabletti ajaa kyllä täysin asiansa!