Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tule mukaan järjestämään kesäliigaa!  (Luettu 1779 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Tule mukaan järjestämään kesäliigaa!
« : 13.04.10 - klo 16:22 »
Suomen kesässä ei tunnetusti kannata luottaa siihen, että aurinko paistaa. Siksipä kannattaa keksiä jotain sisätiloihin sopivaa tekemistä. Perusta siis Magic-kesäliiga, niin voit saada liigan palkinnoiksi Magic 2011 Fatpackin! Tämä tarjous on tarkoitettu uusille (Gateway-taso) turnausjärjestäjille.

Millaisesta liigasta on kyse?

Tarkoitus on järjestää casual-henkisiä Magic-iltoja paikkakuntasi pelaajille, ja houkutella ehkä samalla mukaan vähän uusiakin pelaajia. Pelipaikaksi sopii mikä tahansa julkinen tila: kirjasto, nuorisotalo, kahvila tms. Formaatin voi valita vapaasti - voitte pelata koko kesän Standardia, tai sitten kokeilla joka viikko erilaista Casual-formaattia.

Liiga voi kokoontua niin usein kuin haluat, mutta suosittelemme 2-3 peli-iltaa kuukaudessa.

Turnaukset  voivat olla joko Casual-tapahtumia, tai sitten oikeita sanktioituja turnauksia.

Palkinnot

Fantasiapelit tarjoaa kaikille liiganjärjestäjille Wizards Play Network-liigakitin, joka sisältää promokortteja.

Lisäksi kaikki mukana olevat turnausjärjestäjät, jotka keräävät vähintään 7 pistettä, saavat Magic 2011 Fatpackin palkintokäyttöön.

Pisteitä kertyy seuraavasti:

Raportoitu turnaus/tapahtuma, vähintään 4 pelaajaa - 1 piste
Tapahtuma/turnaus jossa 12 pelaajaa tai enemmän - 2 pistettä
Liigan oma nettisivu tai Facebook-ryhmä - 1 piste
Valokuvia ja lyhyt raportti tapahtumasta - 1 piste

Aikaa on kesäkuun alusta elokuun loppuun. Fatpackit toimitetaan heti, kun vaatimukset täyttyvät. Liigalle voi keksiä jonkinlaisen pistesysteemin, jonka perusteella palkinnot jaetaan kesän lopussa, tai sitten palkinnon voi arpoa, tai antaa kesän lopuksi "lopputurnauksen" voittajalle.

Ilmoittaudu mukaan!

Mukaan voi ilmoittautua toukokuun loppuun asti.

Toimi näin:

Uudet järjestäjät: rekisteröidy turnausjärjestäjäksi ja etsi sopiva turnauspaikka, ks. kohdat 1 ja 2 tästä threadista: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,61200.0.html. Lähetä sen jälkeen sähköpostia minulle osoitteeseen dci (at) fantasiapelit piste com otsikolla "Magic-kesäliiga". Mainitse, että haluat järjestää liigan, ja kerro pelipaikastasi seuraavat tiedot:

- Oma nimesi ja DCI-numerosi
Kerhopaikan nimi
Osoite
Postinumero ja toimipaikka
Puhelinnumero (laita tähän sellainen numero jossa osataan kertoa tapahtumasta - älä laita esim. kirjaston numeroa jos kirjaston henkilökunta ei ymmärrä Magicin päälle)
Nettisivujen osoite (jos haluat perustaa kerhollesi nettisivut, niin laita osoite tähän. Jos et, jätä tyhjäksi)
Sähköpostiosoite (ks. puhelinnumero)

Kerro myös, mihin osoitteeseen liigamateriaalit voi lähettää.

Vanhat järjestäjät: Jos pelipaikkasi on jo WotCin järjestelmässä, sanktioi ensin haluamasi määrä tapahtumia (ks. palkintotiedot).  Lähetä sitten minulle sähköpostia osoitteeseen dci (at) fantasiapelit piste com otsikolla "Magic-kesäliiga". Laita mukaan tapahtumien sanktiointinumerot, sekä kerro mihin osoitteeseen liigamateriaalit voi lähettää. Jos pelipaikkaasi ei löydy järjestelmästä, lähetä ensin pelipaikan tiedot ylläolevien ohjeiden mukaisesti.

Tähän threadiin lisätään myöhemmin mukana olevien liigojen yhteystiedot.

Pieni FAQ:

1. Olen tällä hetkellä Gateway-tasolla, mutta entä jos pääsen Core-tasolle liigan aikana?

Se ei haittaa. Jos olet Gateway-tasolla liigan alkaessa, saat olla mukana loppuun asti.

2. Olen Core/Advanced-järjestäjä, miksi en pääse mukaan?

Core- ja Advanced-tason järjestäjille on tarjolla muunlaista tukea, esim. Friday Night Magic-foileja sekä prereleasepalkintoja.

Kysykää jos on muuta kysyttävää!


Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Tule mukaan järjestämään kesäliigaa!
« Vastaus #1 : 29.04.10 - klo 11:50 »
Nostetaanpa tätä ylöspäin.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Tule mukaan järjestämään kesäliigaa!
« Vastaus #2 : 31.05.10 - klo 15:57 »
Kajaanissa alkaa kesäliiga, pelipaikkana on Wanha Vesilaitos. Tarkempia tietoja myöhemmin.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?