Poromagia

Kirjoittaja Aihe: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)  (Luettu 9118 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hopo

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #30 : 27.01.14 - klo 14:48 »
Miten Team America vs. merfolk -matsit yleensä menee?
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Multani

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #31 : 27.01.14 - klo 17:01 »
Itse olen nyt päätynyt jonkin sortin delver deckille, arvon vielä uwr:n ja TA:n välillä.
Sneakkia en ainakaan pelaa, se scooppaa itseensä vähän turhan usein mun makuun. Stormia vois harkita, jos ois joskus edes kultakalattanut sitä, mutta nollakokemuksella turha edes yrittää.

Ai niin, Ihonen.dec on hyvä valinta vain, jos olet Ihonen. Tämä tuli todettua Turun gpt:llä.
"Kun Magic -peli alkaa, pakka muodostaa kirjaston."

http://mtgsuomi.fi/listat/Multani/hw/

Poissa deviant

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #32 : 27.01.14 - klo 17:17 »
Miten Team America vs. merfolk -matsit yleensä menee?

Jaa-a.
2 kertaa olen törmännyt sinä aikana kun TA:ta olen pelannut eli mistään "yleisestä" en osaa sanoa, mutta huomattavasti paremmalta on tuntunut kuin muilla tempodeckeillä mitä olen pelannut.
Kala on dropannut wastet ätä nykyä, joten "2 bayuoo ja tarmoi" planilla saattaa päästä ajamaan muutamat ekat vuorot, varsinkin jos landaa drs:n.
Decay tekee combatista kalalle kiusallisempaa kuin se yleensä on, countereilla kun ei pääse sanelemaan kuinka isoina ne kalat pysyy ja stalker/delver on nopea kello, eli aseita on - mutta ennemmin itse ehkä  pelaisin tätä matchuppia kalan puolelta?
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Eskomi

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #33 : 27.01.14 - klo 21:57 »
Näillä näkymin olen lähdössä yllättämään vastustajia pitämällä Vialia kakkosessa. URW-delver kilahdus mahdollinen, jos Viali kakkosessa alkaa testeissä tuntua epämiellyttävältä.

Poissa Hopo

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #34 : 28.01.14 - klo 09:11 »
Kala on dropannut wastet ätä nykyä

No onpa pölhöä kehitystä, ilmeisesti Nemesiksen ja Cavern of Soulsien alta lähteneet? Hyvät Dazet ton jälkeen.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Walloittaja

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #35 : 09.02.14 - klo 19:22 »
Viimeisimmän testisession jälkeen dekkivalinta alkaa olemaan TA:n ja Miraclesin välillä, Stormin olessa taka-alalla kilahdus-optiona. TA:n osalta suurin valinta lienee Hymn+Stalker+Lilly vs Thoughtseize+TNN -pakettien välillä, joista jälkimmäinen vaatii testaamista.

Harmillisesti Esper Delverin manoja ei tunnu saavan tarpeeksi stabiileiksi ja myöskin Esper- tai DeathBladella jynssäys taitaa jäädä tällä kertaa väliin.

Onko kellään laajempaa kokemusta Miracleista viime aikoina? Dekki vaikuttaa hyvin positioituneelta sekä aliedustetulta tällä hetkellä.

Poissa Anssi

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #36 : 09.02.14 - klo 19:30 »

Onko kellään laajempaa kokemusta Miracleista viime aikoina? Dekki vaikuttaa hyvin positioituneelta sekä aliedustetulta tällä hetkellä.

Miracles on oikein hyvä dekki mutta sulla tulee helposti olemaan enemmän tasureita kuin voittoja kun dekki ei vaan kerkeä voittaa.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Co

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #37 : 09.02.14 - klo 20:07 »
Miracles on oikein hyvä dekki mutta sulla tulee helposti olemaan enemmän tasureita kuin voittoja kun dekki ei vaan kerkeä voittaa.

Tästä ole samaa mieltä. Decki on hyvä, mutta hidas. Ja vaikka itse osaisi suhteellisen nopeasti pelata, niin saattaa mennä tasuriksi vaan sen takia että vastustaja ei osaa.
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa mahonen

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #38 : 09.02.14 - klo 20:29 »
Veikkaan, että ANT olis hyvä valinta metan takia, mutta ite en oo ainakaan ehtinyt playtestaamaan sitä tarpeeks. Ite kilahdan varmaan TA:lle, koska voittaa nopeemmin kun Shardless BUG (ei tarvi hitsata niin hemmetisti) ja sillä on aika paljon parempi matchuppi esim. JundDepthsiä vastaan.

Poissa Tomppa

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #39 : 10.02.14 - klo 15:44 »
Aikoinaan, joku SCG:n kirjoittajista mainosti Miraclessistä versiota, jossa oli 3 Entreattiä, jolloin pakka nopeutui aika tavalla. Oman kokemukseni pakkaa vastaan pelaamisen pohjalta tuntui että Miracles-pelaajan pitää osata yleensä pelata myös vastustajien pakkoja kohtuullisesti, jotta osaa valmiiksi Toppailla oikeita lappuja pakan päälle ja tietää millä vuoroilla uskaltaa käyttää manat ja milloin ei.

Ainakin Elffeillä matsi tuntui ihan toivottomalta, kunnes vastus teki luokkaa neljä kämmiä/vuoro parin vuoron ajan, eikä Elffit muuta tarvitsekaan. :)
Myynnit MCM:ssä nickillä DefaultUser

--
Tomppa

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #40 : 10.02.14 - klo 16:07 »
Miracles on kyllä melkoinen skilltesteri, pelasi sitä itse vai pelasi sitä vastaan. Varsinkin sitä vastaan pelatessa suosittelen tarkkailemaan vastustajan kellon käyttöä koska usein Miracles pelaajat ovat taipuvaisia joko tahattomasti tai tahallaan myssyttelemään liikaa. Toisekseen moisen dekin pelaaminen koko päivän ajan on todella raskasta.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Multani

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #41 : 10.02.14 - klo 17:41 »
Itse menisin instana mirakurulle, ellei kello pelottaisi. Tuntuu harjaavan delverideckit, comboa vs kohtalainen matsi, ja sideltä saa tutoripaketilla kivoja silver bulletteja. Bug pohjaisia controlleja ja landideckejä vs blood moonit. Mutta se voittaminen, varsinkin jos/kun vihu myssyttää... Pitänee testata last chance trialeissa, mikä on käytännön laita tällä deckillä. Paperilla tykkään tosi paljon.
"Kun Magic -peli alkaa, pakka muodostaa kirjaston."

http://mtgsuomi.fi/listat/Multani/hw/

Poissa deviant

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #42 : 10.02.14 - klo 18:26 »
Keskieuroopassa perinteisesti miraclet ja ant enemmän edustettuna kuin amerikassa, josta nyt suurin osa "metagamea" maalaavasta infosta on lähtöisin.

Onnea pojat mirroreihin.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Avez

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #43 : 10.02.14 - klo 19:09 »
Itsellä on vaihtoehtoina main eventtiin tällä hetkellä Punishing Jund ja SneakyShow. Pitää haistella paikallista metaa ja omia fiiliksiä vähän enemmän perjantain last chance trialeissa ja katsella sitten kummalla lähtee. Sneaky olisi varmaan noista kahdesta se "järkevämpi" valinta vaikka pakka hieman itseäni pänniikin.

Poissa Hopo

Vs: GP Pariisin matkasuunnitelmat (huom: 2000 pelaajan cap)
« Vastaus #44 : 13.02.14 - klo 09:43 »
Vähiin käy. Onko kukaan muuten lentämässä huomenna klo 9:30 stokiksen kautta Charles de Gaulleen?
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.