Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..  (Luettu 8271 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nahkaninja

[Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« : 28.08.13 - klo 09:37 »
Ok, TIEDÄN että näitä on maan perusteellisesti täällä mutta kuitenkin teen. siis jos joku nyt tietää jonkun joka on Pieksämäeltä, ja pelailee Magicia nii olisi kiva joskus noin huviksee pelailla, tai jos ei P-mäeltä niin Mikkelikin käy (asun Mäntyharjulla mutta nyt opinnoissa P-mäellä). Toki tiedän että jossain päin mikkeliä on Turnauksia tai jotain peliseuroja.. mutta siis tällästä casual, ''keittiöpöytä-pakoilla pelailua''. Savonlinnaan ei ihan jaksa lähtiä pelailee (ja jossain vaiheessa voisi käydä jyväskylän fantasiapeleissä pelaamassa sillon kuin siellä on).

jos joku ON tai TIETÄÄ.. nii ottakee yhteyttä. Tähän Postii tai YV.
« Viimeksi muokattu: 28.08.13 - klo 11:10 kirjoittanut luma »
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa Ancrawier

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #1 : 28.08.13 - klo 12:05 »
Mikkelissä ainakin pyörii korttipelit aikasta hyvällä mallilla. Pieksämäellä jokunen harrastelija on ja luulen että fradoc laittelee enempi infoa mäen häppeningeistä.
Ja kyllä, maita on vain 30 koska yleensä nostan landia kuin eläin tai en ollenkaan, tiedä häntä miksi.

Poissa fradoc

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #2 : 28.08.13 - klo 12:14 »
Itse asustelen pieksämäellä ja onhan täällä pelaajia yli kymmenkunta, aika casualkeittiönpöytäedh meininkiä touhu on suurimmaksi osaksi. Osa on myös innostunut draftaamisesta ja osa rakentelee kuumeisesti moderni dekkejä. Pelaamista ei tapahdu kuitenkaan kovin säännöllistä vaan sekalaisia kokoontumisia silloin tällöin. Voin kyllä koettaa jos onnistun järjestämään säännöllisempää toimintaa niin pääsisit sinäkin matkaan mukaan. Mulle voit myös laittaa ihan yv:tä ja kysyä enemmän asioista.

Tosiaan mikkelissä järjestetään suht paljon toimintaan Mieron (mikkelin eloroolipelajat) toimesta ja nyt on tulossa theros prelluvloppuna jälleen viikonlopun mittainen tapahtuma jossa on tarjolla modern, german highlander ja prelease turnaukset sekä jonkun verran sivutoimintaa käsittäen edh, draftit ja ihan vain casual pelaaminen. allekirjoittanut toimii järjestänä ja miero tukee ja auttaa runsain mitoin tilojen jne. kanssa. Mutta tästä tulee enemmän infoa viikon kahden sisään!

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #3 : 28.08.13 - klo 12:34 »
Asia on pihvi, onko teillä kokoontumispaikkaa yleensä, niikuin Cafe76Sata?, jossain vaiheessa edes jonkun kanssa olisi kiva istua ja pelata.
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa fradoc

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #4 : 28.08.13 - klo 12:41 »
Itsehän olen nuorisotoimella töissä ja cafe76sadassa istun aika-ajoin esim. ensi viikolla minut löydät sieltä klo 15-20 ti,ke,to eli heilahda vaikka paikalle ja tule tekemään tuttavuutta, kahvitkin tarjoan kylkiäisenä, katsellaan jos saisin paikalle pari muuta pelaajaa jotain pyörittelemään! Tunnistat minut varmasti, ja formaatit mitä pieksämäki suosii on EDH, modern ja casuaalimmat perusdekit. mutta laita ihan yksityisviestiä tai jotain jos enempi on kysyttävää ja sovittaa :)

-Jani

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #5 : 28.08.13 - klo 12:59 »
no prkl, pitänee ilmaantua sinne sitte ens viikolla. eipä muakaan ole vaikee tunnistaa. eipä mulla kysyttäviä tai sovittavia ole. :)

-Sami
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa Kerppa

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #6 : 30.08.13 - klo 12:55 »
Ilmottele kun menet niin saadaan isompi poppoo paikalle

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #7 : 02.09.13 - klo 11:39 »
Todennäköisesti olen tulossa keskiviikkona katsomaan miten pahasti turpiini saan..

nahkaninja kiittää kuittaa ja katoaa kuin irrealinen pieru logiikan saharaan
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa fradoc

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #8 : 02.09.13 - klo 22:49 »
Itsellänihän vaihtui keskiviikon työvuoro muualle juuri sopivasti :D Ti / To paikalla kahvilalla itse myös.

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #9 : 03.09.13 - klo 09:05 »
Itsellänihän vaihtui keskiviikon työvuoro muualle juuri sopivasti :D Ti / To paikalla kahvilalla itse myös.

No voeha persusteippi, kait nyt Kerppa ees on tuloillaan katon jos oisin n.15-16 välillä paikalla (ja muita p-mäkeläis Magiciläisiä). Nii sais jonkiilaista peli' aikaa. kaverin kanssa on kiva pelata mutta ku se pelaa yhellä mun pakoista niin tietää mitä siinä on..
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa Kerppa

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #10 : 04.09.13 - klo 09:27 »
En taida keretä täl viikkolla. Käytännössä kun pääsen töistä niin meen suoraan nukkumaan.. Hienoja nämä 16h päivät

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #11 : 04.09.13 - klo 09:57 »
No Voeha... kyllä uskon sen että 16h tunninpäivät on kivoja (ja tiiänkii). mutta ellei siellä tänää oo ketää pelailemassa nii kait se on siirrettävä huomisee
 
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa fradoc

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #12 : 05.09.13 - klo 10:18 »
Taisit eilen käydä kahvilalla istumassa, enpä tajunnut kuin vasta lähtiessäni toiselle talolle että siellä istui joku korttien kanssa :)

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #13 : 05.09.13 - klo 10:24 »
jepulis, kyllä kävin istumassa. oleilin siinä jonnii aikaa ja pelailin yksikseen kattelin jonkilaisia tekniikoita ja päättelin mitä kortteja voisin vaihtaa jonkii toisii.
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #14 : 05.09.13 - klo 10:44 »
Tulen tänään uudestaan.
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa fradoc

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #15 : 05.09.13 - klo 11:13 »
Selvä homma, itse olen töissä siellä tänään ja sinne on varmaan pari muutakin tulee

Poissa Sturmo

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #16 : 22.09.13 - klo 20:54 »
moro tiälä yksi mäkeläinen ilmoittautuu

meillä on yksi pieni peliporukka jossa ollaan mätetty, pari vähän kokeneempaa ja sitten muutama meitä vasta-alkajia. 18-20v jannuja. ihan jonkun kotona ollaan aina pelailtu, mutta jos joskus sais pieksämäellekin oikein kunnon peli-illan niin voitais olla tulossa. sitten kun siellä (jossain kahvilassa/poleenissa?) nähkäillään niin voidaan niitä kotipelejä vähän laajentaa. maybe?

varkaudessa vaihtostoressa on ollut nyt sellainen projekti että rupee joka toinen viikonloppu järjestämään peli-illan. puoltoista viikkoa sitten oli eka kerta, pienellä porukalla kokeiltiin, hyvin meni ja tällä viikolla uudestaan
http://www.vaihtostore.fi/catalog/news.php
monen tasoista porukkaa tulossa, ihan aloittelijoista jo vuosia harrastaneisiin. ja ihan casual pelejä tarkoitus enimmäkseen vetää, eikä niin että isot pojat polkee parhailla pakoillaan. mukaan saa tulla myös vaikkei (vielä) omistaisi yhtään kortteja
näillänäkymin jo autolastillinen lössarnaa lähdössä täältä sinne mättämään

mites tuo 76sata on nykyään, ainakin pari vuotta sitten oli vähän sellainen jonnejen ESluola, uskaltaako sinne nykyään tulla täysi-ikäinen ihminen?
jos siellä siis olette pelailleet :)

Poissa fradoc

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #17 : 22.09.13 - klo 21:04 »
Noh, kaupungin nuorisotyöntekijänä ja kahvilalla vuoroja tekevänä voin kyllä sanoa että aika kaukana es jonne menosta on kyseinen paikka :) siellä tulee itse notkuttua, mutta harvemmin on kortteja mukana, voin tehdä tähän tosin poikkeuksen ja roudailla pelivermeitä matkassa ja jotain pelailla jos on halukkaita, myös neuvon ja jeesaan mielelläni pelin suhteen kun tuota on tullut jo 15 vuotta kohta pelailtua enempi ja vähempi. nykyään enempi järjestän turnauksia kun itse pelaan.

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #18 : 23.09.13 - klo 12:59 »
Kyllä sinne uskaltaa tulla, tässä on Se huono juttu kun itse en ole viikonloppuisin Pieksämäellä, muuten sopii ihan mikä muu päivä tahansa, aina klo 15-16 jälkeen
minut löytää tänää 76:sta istumasta klo 16 jälkeen
 ja pelaan keittiönpöytä Standard deckillä, EDH on rakenteilla
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa Sturmo

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #19 : 23.09.13 - klo 21:51 »
joo no kai sinne vois tulla kattelemaan
pitäiskö sitä ihan puolivirallisesti sopia vaikka ensiviikolle joku päivä, että itse ja kaveritkin joita voisi houkutella osaavat varata illan vapaaksi?
ja että sitten myös tulisi porukkaa ettei tule kiusallista nurkassa nyhjöttämistä (t: semi-introvertti semiburgeri)
ja täälläkin foorumilla mahdollisimman moni ehtisi huomata ilmoituksen, niin taas saadaan lisää lössarnaa
aiheesta voisi tehdä oman langan niin saa paremmin huomiota?
kunhan ajasta ensin sovitaan

minullahan ei siis ole ajallisesti sillein mitään rajoitteita, yöllä heittelen lehtiä ja sitten nukun päivällä, heräilen joskus 15-16 aikoihin aina
muuta sovittua harvoin on

Poissa Suokkis

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #20 : 25.09.13 - klo 18:26 »
Kyllähän sinne vois pelailemaan tulla miten nyt noi vuorot antaa periks töistä ja vapaa-ajasta.
"The pork is so raw, its singing "hakuna matata"

Poissa fradoc

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #21 : 25.09.13 - klo 22:21 »
Jos saadaan hyvin sovittua yhteinen aika niin voitanee kokoontua cafe76satasessa ihan aukio-oloaikojen ulkopuolella :) esim. perjantaisin ei ole koko kahvila edes auki

Poissa Sturmo

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #22 : 26.09.13 - klo 01:41 »
Jos saadaan hyvin sovittua yhteinen aika niin voitanee kokoontua cafe76satasessa ihan aukio-oloaikojen ulkopuolella :) esim. perjantaisin ei ole koko kahvila edes auki
introvertti komppaa tätä for obvious reasons
postimies patella ei ole mitään erityisohjelmaa sovittuna (paitsi tänä perjantaina varkauden vaihtostore kaikki sinne mätkäyttelemään  ;)) joten josko kiireisemmät ehdottelee aikoja?

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #23 : 26.09.13 - klo 15:40 »
ollaa ainekii parin tyypin kanssa ''sovittu'' että maanantaina käydään pelaamassa siinä klo 17 jälkeen. Fradoc ei oo ens viikolla kuulemma paikalla
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa fradoc

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #24 : 26.09.13 - klo 15:48 »
Voin kyllä maanantaina heilahtaa paikalle ihan pelaamaan vaan, ei mulla oo elämässä mitään fiksumpaakaa tekemistä

Poissa Sturmo

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #25 : 27.09.13 - klo 06:41 »
okkei eli varmaan siis 30.9? kai sitä voisi tulla ja koettaa pari kaveriakin raahata mukana

Poissa Sturmo

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #26 : 30.09.13 - klo 02:26 »
paljonkas porukkaa nyt huomenna eli tänään olis sitten tulossa?

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #27 : 30.09.13 - klo 09:32 »
Katotaas minä (mun kaveri ehkä), fradoc luultavasti, sinä (ehkä pari sun kaveria), ja pari muuta tyyppiä, eli enimmillään sellaset 8  jantterii
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle

Poissa Sturmo

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #28 : 30.09.13 - klo 17:20 »
yllättävä este blokkasi pelaamiset osaltani tänään mutta katsotaan joku toinen päivä paremmalla tuurilla

Poissa Nahkaninja

Vs: [Pieksämäki] Peliseuraa vailla..
« Vastaus #29 : 30.09.13 - klo 17:54 »
Eipä, täällä muitakaa ollu pelaamassa
Miksi en voi lykätä huomiselle niitä töitä mitkä lykkäsin tälle päivälle