Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009  (Luettu 3766 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« : 30.12.08 - klo 22:35 »
Oulussa järjestetään aikuiseen makuun Tosimies-Sealed tammikuussa. Caio on kuulemma varattu la 10.1. Turnauksen järjestää Heikki Hellsten. Heikki varmaankin jatkaa ketjua, mikäli katsoo sen aiheelliseksi. Kellonajasta, säännöistä ja sen sellaisista vastaa Heikki. Asiasta on jo tiedotettu Isomana-sähköpostilistalaisille. Sen verran uskallan Heikin puolesta sanoa, että tervetuloa.

EDITAATIO: Jos vanhojen taustatietojen kaivelu kiinnostaa yhtä paljon kuin se minua kiinnostaisi, laitetaan tähän vielä tämä vanhempi linkki: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=53184.msg206585#msg206585 . Lisäksi viime vuoden säännöt voi käydä tsekkaamassa osoitteesta http://www.student.oulu.fi/~mnuortio/isomana_2007/tosimies_saannot_2007.txt . [Lisätty pieni tovi alkuperäisen viestin jälkeen.]
« Viimeksi muokattu: 30.12.08 - klo 22:42 kirjoittanut Thaurwylth »

Poissa Heikki

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #1 : 05.01.09 - klo 21:59 »
Tervehdys minunkin puolesta!

Kiitoksia Nutelle viestistä, tässä muutama detalji mistä ei ollut aiemmin tietoa.

Paikkana tosiaan Caio ja ajankohtana la 10.1.2009. Aletaan pelaamaan klo 18.00 alkaen. Paikkoja on 24 ensimmäiselle pelaajalle ja hintaa turnaukselle tulee 20€.  Pelaajamäärästä riippuen top-4 voidaan pelata erikseen uusilla produkteilla.

Turnauksen luonteesta, ja pelipaikasta johtuen turnaus on tietty K-18. Junnuille on erikseen tosijunnu turnaukset. 

Käytetään sitä viimevuotista systeemiä, kierroksen kesto 35 minuuttia, ja kierroksien lukumäärä on normaali +2.

Käytetään noita Nuten aiemmin linkkaamia sääntöjä.

Jos jollakulla on jotakin sanottavaa säännöistä yms. systeemeistä niin .. sanokaa.

Palkintoja on mukavasti tarjolla, ja myös uudet pelaajat ovat erittäin tervetulleita mukaan.

t. Heikki.
[19:23] <@teemuhy> viideltä jonoon ja kuudelta foldiin, se on sellainen modomiehen maanantai

Poissa ilpo

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #2 : 06.01.09 - klo 20:24 »
Tuun.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #3 : 07.01.09 - klo 09:46 »
Liigan kotisivutkin on päivitetty vuodenvaihteen tauon jälkeen. Lisätty mm. Legacyn jälkeinen liigatilanne ja lyhyt tiedote Tosimies-turnauksesta.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #4 : 10.01.09 - klo 19:56 »
Käväisin ennen kuutta Caiossa, koska sattui olemaan muuta asiaa Heikille. Paikalla olivat jo ainakin seuraavat turjakkeet: Mikko Roimaa, Mikko Ämmälä, Antero Helppikangas, Teemu Hyvönen, Juha Kerätär, Erkki Siira. Eiköhän siellä ihan turnaus saada aikaiseksi. Oma lauantai-ilta on kulunut mm. David Attenborough'n vaihtolämpöisdokumentin parissa.

Poissa Teroin

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #5 : 10.01.09 - klo 20:27 »
Oho, Kerätär!
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #6 : 10.01.09 - klo 21:01 »
Oho, Kerätär!

Turnaus ei ollut vielä alkanut. Saattoihan se Juha olla vaikka vain katsomassa meininkejä, se kun on Heikin (myös minun) vanha luokkakaveri. Mutta toisaalta onhan se Malinin maailmanmestaruus voinut houkutella Pelit-lehden kommentaattorinkin taas vanhoja muistoja verestämään.

Poissa Laava

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #7 : 10.01.09 - klo 21:07 »
Avara luonto on lauantain kohokohta!
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Karsta

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #8 : 11.01.09 - klo 01:37 »
Rampo tuli Rampo vei

Poissa Nastaboi

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #9 : 11.01.09 - klo 12:31 »
Lainaus käyttäjältä: Nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa ilpo

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #10 : 11.01.09 - klo 13:53 »
Voi mennä aamuhumalan piikkiin, mutta en oo koskaan nauranu yhtä paljon. Tuo Juhan lause on vaan jotain maailman parhautta, vaikka en tiedä, mihin keskusteluun se liittyy.

Meinaa vähän yökkäyttää, mutta minkäs teet. Ei ollut yks eikä kaks olutta, mitkä piti illan aikana juoda. Oli silti ehkä rauhallisin tosimies miesmuistiin. Karri tietty laatoitti pöydälle ja taisin rikkoa laseja. Vahingossa.

Voin paljastaa, että hyvältä tuntuu. Tosimies-turnauksen voittaminen on mun mtg-harrastuksen ykköskohokohta. Mulla oli swissin aikana mauton pooli: oli exalted enkeli, mycoloth, antessa voitettu kolmivärispecteri ja ei oikeastaan yhtään huonoa korttia. Semifinaalit voitin, koska olin Kinnusta parempi. Finaalin voitin, koska olin Ekiä parempi.

Nyt jäi kuulapyssyily tältä erää väliin, vähän harmi. Toinen harmi on, että Terska ei ollu pelaamassa. Homonaama.

Nähtiin illan aikana kärsämäkeläistä punkkia Erkki Siiran ja kolmen prinsessan soittamana. Oli melkosta herkkua.

Saako tosimies palkintoja? Jos saa, kyllä ny kelepaa.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Rancid-

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #11 : 11.01.09 - klo 14:02 »
Rampolla oli samat pommiraret ku mulla molemmissa ptq:issa. Sattumaa?
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Teroin

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #12 : 11.01.09 - klo 14:31 »
Mä vedin oman tosimiehen keskiviikkona ja palauduin siitä torstain ja perjantain.
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa Heikki

Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #13 : 11.01.09 - klo 16:07 »
Huomenna käväsen fantsussa, ja sitten laskeskelen niitä palkintohommeleita. Kyllähän nyt tosimiehelle palkintoja tulee.

Äsken kaivelin repusta kortit ja kattelin dekit läpi. Mukava haju tuli ekasta dekistä huoneeseen. V*tun Karri. Karrihan oli voittamassa sitä peliä top 4 pääsystä mua vastaan, mutta päätti sitten laattailla pöydälle sekä omien että mun korttien päälle. Päätettiin että Karrin pelit päättyy siihen. 
[19:23] <@teemuhy> viideltä jonoon ja kuudelta foldiin, se on sellainen modomiehen maanantai

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #14 : 12.01.09 - klo 15:20 »
Henri Kinnusen toimittama turnauskirjanpito lopputulosten osalta. Runkosarjan lopputulokset olivat sattumalta täysin samat, eli pudotuspelien pelaaminen ei tuonut muutosta.

1. Joonas Rautiola (kirjanpidon mukaan Rampo Pelti)
2. Erkki Siira
3. Heikki Hellsten
4. Henri Kinnunen
5. Teemu Hyvönen
6. Karri Kytömaa
7. Juha Kultalahti (kirjanpidon mukaan Kala Kala Kala)
8. Mikko Roimaa
9. Mikko Ämmälä
10. Antti Moilanen
11. Juha Kerätär
12. Tommi Riekki
13. Matti Matilainen
14. Karri Kuula
15. Jarkko Lysti
16. Antero Helppikangas (6 pelattua kierrosta, 0 voittoa; nyt oli kovan päivän ilta)

Voittajalle 12 liigapistettä. Heikki huolehtii turnauksen palkinnoista. Päivitän tulokset liigasivuille esim. huomenna ja julistan sitten liigan lopputulokset.

-- Nute
Oulu

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Oulu: Tosimies-Sealed 10.1.2009
« Vastaus #15 : 18.01.09 - klo 14:14 »
Vuoden 2008 Isomana-liigan voitti Henri Kinnunen. Asiasta on lähetetty sähköposti liigan sähköpostilistalaisille.