Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi  (Luettu 4134 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Mikäs tämä uutena foorumille ilmestynyt spoileri-alio on? Tällä hetkellä siellä on joka julkaisusta oma alafooruminsa ja edelleen joka kortista oma ketjunsa. Se tuntuu alustavasti jotenkin pirstaleiselta. Käytäntöhän sitten tulevaisuudessa osoittaa, miten keskustelu lähtee etenemään. Ja vakiotäydennys: pari muuta jantteria ihmetteli samaa, Arttukaan ei tiennyt sen enempiä.

Poissa Poromagia

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #1 : 08.06.11 - klo 18:26 »
Tuo alafoorumien ja threadien määrä on tosiaan hieman hankala, mutta näin korttikohtainen keskustelu pysyy näppärästi omassa paikassaan :).

Hannu / Poromagia.com
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!

Poissa Poromagia

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #2 : 09.06.11 - klo 22:34 »
Tuo alafoorumien ja threadien määrä on tosiaan hieman hankala, mutta näin korttikohtainen keskustelu pysyy näppärästi omassa paikassaan :).

Hannu / Poromagia.com

Se että topicit joista saadaan keskustelua aikaiseksi nousee ylöspäin helpottaa tilannetta hieman. Emme silti tule laittamaan erillistä threadiä jokaiselle random commonille M12:n tullessa.

Kertokaa mielipiteitänne niin tuota saatetaan muokata sitä mukaan. Itseäni ainakin ärsyttää keskustella kaikista spoilatuista korteista yhdessä threadissä. Lisäksi näin on helpompi linkata nuo keskustelut poromagian spoileriseurantoihin.
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!

Poissa Thalian

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #3 : 09.06.11 - klo 22:44 »
Mää tykkään kyllä tuosta ideasta, että spoilerit on kivasti yhdessä paikassa ja korteittain. Ainoa inhottavampi juttu on, että kun tuo puurakenne menee noin syvälle, niin esim. nyt commanderin haarakkeeseen ei pääse suoraan foorumin pääsivulta, vaan pitää klikata ensin porot (tai spoilerit) auki. Ylimääräiset klikkailut ja sivulataukset turhauttavat aina.

Poissa Poromagia

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #4 : 09.06.11 - klo 23:38 »
Mää tykkään kyllä tuosta ideasta, että spoilerit on kivasti yhdessä paikassa ja korteittain. Ainoa inhottavampi juttu on, että kun tuo puurakenne menee noin syvälle, niin esim. nyt commanderin haarakkeeseen ei pääse suoraan foorumin pääsivulta, vaan pitää klikata ensin porot (tai spoilerit) auki. Ylimääräiset klikkailut ja sivulataukset turhauttavat aina.

Tämä on valitettavaa, mutta haluamme nuo spoilerit omaan "hallintaamme", ja koska olemme viihtyneet tällä foorumilla vuodesta toiseen hyvin, emme halua väen vängällä vääntää omaa foorumia pystyyn kapsista erilleen. Toivottavasti ei ärsytä liikaa.
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!

Poissa Yan

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #5 : 09.06.11 - klo 23:47 »
Mä ainakin tykkään tosta järjestelystä. Ei sitä oikein ton selkeemmin voi tehdä. Ne kortit mistä syntyy enempi keskustelua, pysyvät ylhäällä ja random turhakkeet unohtuu alas...ei siis mitään ongelmaa. Mun mielestä ainakin noita entisiä spoileri ketjuja oli ihan tuskaa lukea (muutenkin kun vaan sen takia, että keskustelun taso oli mitä oli) kun harhailitiin kortista toiseen ja parhaimmillaan kirjoittaja ei itsekään tuntunut tietävän mitä korttia kommentoi. Peukku tälle tältä suunnalta.

Poissa Thalian

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #6 : 10.06.11 - klo 00:38 »
Mää tykkään kyllä tuosta ideasta, että spoilerit on kivasti yhdessä paikassa ja korteittain. Ainoa inhottavampi juttu on, että kun tuo puurakenne menee noin syvälle, niin esim. nyt commanderin haarakkeeseen ei pääse suoraan foorumin pääsivulta, vaan pitää klikata ensin porot (tai spoilerit) auki. Ylimääräiset klikkailut ja sivulataukset turhauttavat aina.

Tämä on valitettavaa, mutta haluamme nuo spoilerit omaan "hallintaamme", ja koska olemme viihtyneet tällä foorumilla vuodesta toiseen hyvin, emme halua väen vängällä vääntää omaa foorumia pystyyn kapsista erilleen. Toivottavasti ei ärsytä liikaa.

Ymmärsit mua väärin. Tuo idea on tosi hyvä ja nillitin vain puolityhjänpäiväisestä asiasta. "Ongelman" voisi myös korjata niin, että uuden sarjan spoilerit olisivat spoileriosiossa ja siirrettäisiin alikansioon vasta sen jälkeen, kun spoilerikausi loppuu. Vai onko yleistäkin, että usean setin kortteja spoilataan merkittävästi samaan aikaan? Toki koko asialla ei ole hirveästi väliä, mutta näin tämmöisenä pikkujuttuna mainittakoon ja selvennykseksi vielä, että krittiikin ei ollut tarkoitus olla kovin terävää.

Poissa Polari

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #7 : 10.06.11 - klo 00:55 »
Nyt meillä on kategoriat {Poromagia} -> {Spoilerit} -> {Commander, M12, Innistrad}. Olisiko liian härskin näköistä jos olisikin vaikka {Poromagia} -> {Commander-spoilerit, M12-spoilerit, Innistrad-spoilerit, Arkisto}, missä uusia viestejä sisältäviin alueisiin pääsisi suoraan etusivulta? Itse kun normaalisti tsekkaan foorumia suht ripeään tahtiin niin alkaa olla vähän turhan monen linkin takana ja harvaan jaettuna että alkaisin nykyvirityksestä mitään esiin kaivelemaan.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Ilkka_s

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #8 : 10.06.11 - klo 11:00 »
Itseäni hieman enemmän kuin vähän häiritsee, kun edellisen käynnin jälkeen tulleiden viestien listalla on niin hirveästi noita spoilereita, että on välillä vaikeaa huomata muut viestit sieltä väleistä. Tästä huolimatta, varsinainen keskustelu ja spoilereiden seuraaminen on mielestäni helppoa, jatkakaa vain...

Poissa duracel

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #9 : 10.06.11 - klo 14:10 »
Nyt meillä on kategoriat {Poromagia} -> {Spoilerit} -> {Commander, M12, Innistrad}. Olisiko liian härskin näköistä jos olisikin vaikka {Poromagia} -> {Commander-spoilerit, M12-spoilerit, Innistrad-spoilerit, Arkisto}

Näinpä juuri. Tulisi varmaan joskus naksuteltua noihin varsinaisiin viesteihin asti.

Ja spoilerikeskusteluthan ovatkin olleet ihan vitsi aiemmin, koska ketju puuroutuu ja sekavaa sekoilua. Minusta tuo korttikohtaisuus on hyvä juttu.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #10 : 10.06.11 - klo 15:49 »
Mä pidän siitä, että korteista voi keskustella omassa threadissaan.

Mutta toivoisin, että spoilerit olisivat yhdessä paikassa eikä jokainen oman linkin takana. Eli käytännössä esimerkiksi niin, että olisi sticky "Commander spoilatut kortit" ja erikseen korttikohtainen keskustelu niistä korteista, joista keskustelua tulee.

Tää vaan mun mielipiteenä - mä en oikein jaksa klikata kymmentä uutta linkkiä joista jokaisen takana on ladattava kuva nähdäkseni spoilatun kortin. Mutta keskustelua varten olisin valmis klikkaamaan kyseisen kortin nimeä.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Poromagia

Vs: Jack Skellington laulaa What Is This: spoileri-alafoorumi
« Vastaus #11 : 10.06.11 - klo 20:59 »
Mä pidän siitä, että korteista voi keskustella omassa threadissaan.

Mutta toivoisin, että spoilerit olisivat yhdessä paikassa eikä jokainen oman linkin takana. Eli käytännössä esimerkiksi niin, että olisi sticky "Commander spoilatut kortit" ja erikseen korttikohtainen keskustelu niistä korteista, joista keskustelua tulee.

Tää vaan mun mielipiteenä - mä en oikein jaksa klikata kymmentä uutta linkkiä joista jokaisen takana on ladattava kuva nähdäkseni spoilatun kortin. Mutta keskustelua varten olisin valmis klikkaamaan kyseisen kortin nimeä.

Spoilerit löytyy kaikki Poromagian sivuilta.
Man is a gaming animal. He must always be trying to get the better in something or other.  - Charles Lamb

http://www.poromagia.com - Täyden palvelun magic-sivusto!

Emme seuraa yksityisviestejä foorumilla, tiedustelut kannattaa lähettää osoitteeseen [email protected]!