Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Aarne ja Markus Avacyn Restoredin lumoissa  (Luettu 2627 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Retardi

Aarne ja Markus Avacyn Restoredin lumoissa
« : 27.04.12 - klo 22:47 »
Pari ensimmäistä videota Poromagian Avacyn Restored-preview videoista löytyy jo youtuben ihmeellisestä maailmasta ja lisää tulee sitämukaa kun Hannu kerkeää leikkaamaan!

Kommentteja tulemaan, mistä olette samaa ja etenkin eri mieltä poikain kanssa.

http://www.youtube.com/watch?v=gusfeh9MTOM
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Rancid-

Re: Aarne ja Markus Avacyn Restoredin lumoissa
« Vastaus #1 : 28.04.12 - klo 00:35 »
Ei mulla muuta, mutta: Temporal Masterysta hyvä pointti, että sen lisävuoron setuppaaminen hyväksi on tässä melkoisen olennainen asia. Viimeksi, kun Standardissa (tai oikeestaan missään muuallakaan) on ollut pelikelpoisia lisävuoronottamisefektejä, dekit taisivat olla UG turboland ja Time Sieve. Turbolandissa Time Warp oli hyvä (muun muassa) siksi, että kakkosvuorolla pystyi pelaamaan Exploren pseudo-Walkkina (ja Oracle of Mul Dayan köyhän miehen Future Sightina) ja dekillä pääsi tekemään rik ki näisiä asioita kun sai nopeasti paljon manaa, ja Time Sievessä taas Howling Mine -efektit muuttuivat jännän epäsymmetrisiksi kun vastustaja otti aika monta vuoroa vähemmän kuin sieventäjä itse.

Tällä hetkellä Standardissa ei vastaavanlaisia efektejä taida juuri olla tarjolla järjelliseen hintaan, ja Modernissa pakanpäällisen manipulointi on suurelta osin bannissa. Legacyn suuntaan katsetta kääntäessä ainakin mun päällimmäinen ajatus on jonkunlainen UR Delver -tempodekki, jossa miracle-lisävuoro olisi käytännössä noin 6 pinnan pultti. Mitään Personal Tutor -shenaniganseja en usko ihan hetkeen nähtävän.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Nastaboi

Re: Aarne ja Markus Avacyn Restoredin lumoissa
« Vastaus #2 : 28.04.12 - klo 10:21 »
Ponderin ja Entreatin välillä löytyy semmoinenkin synergia, että sitä ihmeen saamista voi Ponderin avulla joskus viivyttää vuorolla, jotta ehtii pelata ylimääräisen land dropin. Se musta 5/4 demoni näytti alkuun hyvältä, kunnes tajusin, että siihen pitää uhrata jotain myös undyingin jälkeen.

Itse videosta sen verran, että sijoittakaa sisustustekstiileihin. Ääni oli ok ja kamerakulma parempi kuin edellisissä, mitä nyt joku joskus vilautteli käsikorttejaan alakulmassa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Thalian

Re: Aarne ja Markus Avacyn Restoredin lumoissa
« Vastaus #3 : 11.05.12 - klo 20:54 »
Oliko vihreä niin heikko, että siitä ei ollut mitään sanottavaa vai puuttuuko se video jostain muusta syystä?

edit: näistä voisi tehdä playlistin, niin tulisi järjestys samaksi kuin olette itse ajatelleet. Nyt pitää klikkailla itse seuraava video aina ja se, mikä seuraavana sattuu löytymään, on melkoisen satunaista.